Gå til innhold

La Manga 2014


kristh0707
 Del

Anbefalte innlegg


Næss også ute av spill sammen med Johansen. Går det an å låne forsvarsspillere fra et annet lag ikveld?!

Lånte ikke godset en del spillere på La Manga tidligere i år? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hold opp, da folkens. Ville og Høiland kan spille midtstoppere, Trondsen er en strålende venstreback når det trengs, Haugstad, Henderson og Daniel Granli kan alle bekle høyrebacken. Og foran dem en sterk midtbane med Stephens, Thorsby (hvis Trondsen er back) og Adu sentralt, Kassi på venstre, Brustad/Henderson/Sortevik/Emil Dahle på høyre, Boli på topp. Alternaivt fire på midten og Sortevik/Dahle/Kassi hengende spiss bak Boli. Vi har en dybde i stallen nå som tåler at Timmi er ute med en (liten) krampe i låret, at Hammer trenger litt mer tid til med ankelen sin og at Nikolai Næss har fått et pent, lite nesebrudd som er fort kurert. Tenke positivt nå! Altfor mye dommedagsprofetier og svartmaling;

 

Enig i dette. På stopperplass har vi 4 dedikerte spillere på 2 plasser. Der vi må få inn alternativer er jo på spissplass - eventuelt "omskolere" noen av de som er tiltenkt andre roller på banen som @ringo foreslo med Sortevik. Som jeg synes er en fantastisk idé. I fjor høst minnet han litt om Peter Sand i spillestilen, kanskje ikke helt like tøff, men mer ballsikker. Peter Sand var en stor suksess som "agressiv spiss" i 442 (4411).

 

Nå som du åpenbart har litt kontakt med sportslig ledelse - er det sannsynlig at Nicolaisen får kontraktstilbud?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som du åpenbart har litt kontakt med sportslig ledelse - er det sannsynlig at Nicolaisen får kontraktstilbud?

 

 

Jeg ville håpet at Nicolaisen fikk den beskjeden av sportslig ledelse, før noen la det ut her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mest av alt kan vi vel håpe at han ikke får den beskjeden og at vi lykkes med å finne en norsk spiss som er markant bedre. Jeg har i hvert fall ikke sett noe som tilsier at Nikolaisen har noe å tilføre en Tippeliga-stall. Da støtter jeg heller forslaget en annen hadde (beklager, har glemt hvem det var) om å låne en spiss som er til overs i et godt Tippeliga-lag som f.eks. Strømsgodset.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

4 eller 5 baklengsmål i dag? :(

 

Hva snakker du om a? Stabæk kjører ;)

 

 

Av og til er det OK å ta feil. :)

Endret av Stuart
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

La Manga 2014
×
×
  • Opprett ny...