Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Stabæk 6. april kl 19:00


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Er det bare jeg som har fått inntrykka av at Richard Norling er utrolig passiv? Mulig dette kun gjelder intervjuer, men jeg synes han virker tafatt hver gang han blir stilt noen spørsmål. La oss håpe det bidrar til at han ikke har fått Brann helt på bena ennå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har det samme inntrykket, virker som rake motsetningen av Bob, synes det virker som han tror alt skal gå av seg selv - ser ut som om han holder seg i "komfortsonen" som trener, for å bruke et Bob-uttrykk. Men jeg har også bare basert inntrykket mitt på tv-intervjuer, så mulig det er helt feil. Tipper det blir en jevn og åpen kamp!

Endret av M-A-N
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Passiv? Nix,, men han er veldig typisk svensk - avmålt og diplomatisk.

 

Med bakgrunn fra, og suksess med, to av Sveriges største klubber, begge med et visst innslag av kaos, tror jeg man skal lete lenge for å finne en trener som har bedre forutsetninger for å lykkes med å lede Brann.

 

Men det er jo ikke gjort over natten. Vi må huske på at Brann de siste sesongene har vært ledet av en uduglighet som Skarsfjord. Det tar tid og reparere skadene. Norling hadde nok håpet at laget og spillet hadde utviklet seg kjappere, men han lar seg neppe stresse. Han har sett dette før.

 

Så synes kanskje vi skal passe oss fra å bli kjepphøye, det er ikke fryktelig lenge siden vi tapte mot 2. divisjonslaget Kongsvinger, kun spillte jevnt med Starts rekruttlag fra 3. div. og så relativt hjelpeløse ut.

 

Men klart de to siste kampene har gitt oss masse høyst nødvendig selvtillit, selvtillit Brann forløpig mangler og om mavefølelsen min holder, så kommer ikke Brann til å få mer selvtillitt i dag. :)

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Branns lagoppstilling(4-4-2):

 

Piotr Leciejewski – Birkir Már Sævarsson, Markus Jonson, Vadim Demidov, Erdin Demir – Amin Askar, Kristoffer Barmen, Fredrik Haugen, Kasper Skaanes – Jakob Orlov, Erik Huseklepp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig at Brann sine spillere er av bedre kvalitet enn våre og at de derfor slår oss, men at de løper oss i senk sånn som vi har trent i vinter? Tviler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Brann - Stabæk 6. april kl 19:00
×
×
  • Opprett ny...