Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


 

Kan noen fra styret informere om billettene til semifinalen for $$? Prøvde å bestille på nett, men det går ikke selv om de har registrert at jeg har sesongkort hos oss.

 

Tror du må vente til 6.september før du kan kjøpe

 

http://www.stabak.no/news/article/vgigv7vvqysd1rb9hx4hy8blg/title/info-om-billettsalg-til-nm-finalen

Det håper jeg virkelig ikke. Det er i tilfellet helt meningsløst at lojale supportere skal behandles likt som folk som kanskje aldri har vært på Stabæk-kamp. Jeg er dessuten bortreist fra 5.-13. september. Fint om noen fra styret sjekker opp og gir et ordentlig svar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De har samme problem med flere av sesongkortene på hovedtribunen. Hadde visstnok noe med hvordan de ble kjøpt/registrert, så det var ikke mulig å forhåndskjøpe på nett. Så jeg forhåndskjøpte mine billetter til kvartfinalen i Stabækbutikken, og skal ned dit i morgen for å kjøpe til semien.

Mulig det fungerer annerledes for support siden infoen på stabak.no bare nevner seter.

Jeg ser den, men fikk selv (og helt uoppfordret) tilsendt brukernavn og passord til den nye nettbutikken nylig. Antok derfor at det hadde sammenheng med nært forestående billettsalg til semifinalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde ingen problemer med å reservere mine egne seter. Så noe fungerer ihvertfall.

Vi som har sesongkort på support har som kjent ikke egne seter. Lurer derfor fortsatt på hva som gjelder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Kan noen fra styret informere om billettene til semifinalen for $$? Prøvde å bestille på nett, men det går ikke selv om de har registrert at jeg har sesongkort hos oss.

Tror du må vente til 6.september før du kan kjøpe

 

http://www.stabak.no/news/article/vgigv7vvqysd1rb9hx4hy8blg/title/info-om-billettsalg-til-nm-finalen

Det håper jeg virkelig ikke. Det er i tilfellet helt meningsløst at lojale supportere skal behandles likt som folk som kanskje aldri har vært på Stabæk-kamp. Jeg er dessuten bortreist fra 5.-13. september. Fint om noen fra styret sjekker opp og gir et ordentlig svar.

 

Var innom Stabækbutikken i dag og forhørte meg litt.

 

Poenget med forhåndssalget er at de med faste seter skal få muligheten til å bruke sitt sete også på cupkamper. Som kjent er det ingen faste plasser på ståfeltet. Såvidt jeg forsto er det den tekniske løsningen som begrenser dette. Sesongkortene på ståfeltet har alle "samme plass", siden det står "STÅ" under rad og sete på kortet. Siden man ikke har en egen plass, kan man heller ikke reservere den... Dette var i hvert fall sånn jeg forsto det (selv om jeg ikke er i styret).

 

Billetter til ståfeltet blir derfor lagt ut når det ordinære billettsalget åpner, dvs 6. september.

 

Nå er det vel ikke noen fare for at det blir utsolgt på feltet. Jeg antar at de samme reglene gjelder som for Tippeligaen; man må være medlem for å kjøpe billett til ståfeltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nyhetsmail fra SS:

 

Vi skal spille semifinale! Som medlem i Stabæk Support kjøper du billettene dine i Stabækbutikken på Nadderud. Prisen er 150,-. Kanskje får vi til løssalg på seriekamper i forkant, men det vet vi ikke sikkert per nå.


Øvrig salg på resten av stadion vil foregå slik:

Sesongkortinnehavere kan kjøpe billetter fra 26. august. Salget er lukket for disse frem til fredag 5. september kl 23:59. Billetter kan kjøpes i Stabækbutikken eller på innehaverens passordbelagte nettside.
Fra og med 6. september vil salget åpne for alle, men kun i Stabækbutikken og på servicekontoret på brakka, dagtid på hverdager.
Fra og med 15. september kl 00:01 åpner nettsalget for alle tribuner for eventuelle restbilletter.
Molde har fått tildelt felt 307-309, ordinære bortefelt.
Vi tar ikke en dritt for gitt. Men, hvis vi skulle komme til cupfinalen, kan vi ikke garantere medlemmer som melder seg inn etter kampstart mot Molde cupfinalebilletter. Vi håper derfor folk kjenner sin besøkelsestid og ikke bare kommer diltende inn døra når champagnen er åpnet... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nyhetsmail fra SS:

 

Vi skal spille semifinale! Som medlem i Stabæk Support kjøper du billettene dine i Stabækbutikken på Nadderud. Prisen er 150,-. Kanskje får vi til løssalg på seriekamper i forkant, men det vet vi ikke sikkert per nå.

 

 

Øvrig salg på resten av stadion vil foregå slik:

 

Sesongkortinnehavere kan kjøpe billetter fra 26. august. Salget er lukket for disse frem til fredag 5. september kl 23:59. Billetter kan kjøpes i Stabækbutikken eller på innehaverens passordbelagte nettside.

Fra og med 6. september vil salget åpne for alle, men kun i Stabækbutikken og på servicekontoret på brakka, dagtid på hverdager.

Fra og med 15. september kl 00:01 åpner nettsalget for alle tribuner for eventuelle restbilletter.

Molde har fått tildelt felt 307-309, ordinære bortefelt.

Vi tar ikke en dritt for gitt. Men, hvis vi skulle komme til cupfinalen, kan vi ikke garantere medlemmer som melder seg inn etter kampstart mot Molde cupfinalebilletter. Vi håper derfor folk kjenner sin besøkelsestid og ikke bare kommer diltende inn døra når champagnen er åpnet... :)

 

Kan de uten sesongkort også kjøpe billetter på Stabæk butikken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Skien har dem solt over 7000 billetter til semien mot Sapsborg 08 allerede.
Så vidt jeg forstod er det satt opp gratis busser til Skien (fra S08 sin side) og klubben betaler billettene til alle bortefans!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Skien har dem solt over 7000 billetter til semien mot Sapsborg 08 allerede.

Så vidt jeg forstod er det satt opp gratis busser til Skien (fra S08 sin side) og klubben betaler billettene til alle bortefans!

Mye medgangs vettu

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette har ikke vært en god runde for oss så langt. Lagene rundt oss får 7 av 9 mulige poeng, lagene jeg mener vi overhodet ikke konkurrerer mot, er de som taper. Det blir jo ikke akkurat bedre av at dette er veldig gunstig resultater for RBK. Faen om de skal klare medalje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Vi skal heller se gleden i alt dette, hvordan seier på lørdag bringer oss enda nærmere topp 5. Heller se oppover en bakover Alltid Uansett

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det må da være helt legitimt å skimte oppover i disse tider ... Men må innrømme at det bli en jævlig interessant syretest imorgen ... Med eller uten Hoseth ... Har uansett ståltro på BB og hans team ... De magre årene ser snart ut til å være over : )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kan se oppover eller nedover tabellen fritt etter ønske. Jeg frykter nedrykk hvertfall til vi har passert 30 poeng. Seier i morra vil selvfølgelig bidra veldig til å trygge plassen, spesielt hvis Brann, Sogndal og FKH også taper.

 

Jeg tviler strekt på at vi klarer å ta igjen noen av lagene i topp7, og om vi blir nummer åtte, ti eller tolv mener jeg egentlig ikke er så nøye. Eksempel: i 2010 endte vi på tolvte, men hadde klart åttende med seier i den siste kampen. Vi hadde hele tida god avstand til nedrykk, så det handlet bare om plassering. Ville seier der ha fått sesongen til å føles noe mindre forjævlig? Selvfølgelig ikke. Nå er vi selvfølgelig i motsatt situasjon, vi er på vei opp, ikke på vei ned som i 2010. Men fortsatt gjelder samme prinsippet: suksess denne sesongen avhenger av to ting, i prioritert rekkefølge:

1. Berge plassen.

2. Suksess i cupen.

 

Hvis halvparten av oss titter nedover, og den andre halvparten titter oppover, har vi kanskje helt riktig fokus til sammen? :lol:

 

 

Edit: auda, feil tråd ja. Kanskje noen tar seg bryet med å flytte de siste postene til mer egnet tråd?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

57 billetter igjen på hovis + 173 ledige på Jr. Support

 

0 billetter igjen til venstre for $$ (Stabæktribunen + bortesupport)

 

494 billetter igjen til høyre for $$ (Stabæktribunen, familie m.m.)

 

Så og si utsolgt en uke før match. Gleder meg til fullsatt Nadderud stadion i flomlys! (nå slipper vi sesongkorthullene også)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2014
×
×
  • Opprett ny...