Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Vi gjorde 3 bytter i pausen, og "Super-Henderson" gikk av med skade uti 2.omg. Samme scenario for hjemmelaget? Eller kanskje de tok av en mann så det ikke skulle bli feige lag?

Tror Henrik Hurum måtte gå av banen med skade, og Steffensen gikk inn som midtstopper.

 

Boli og Kassi skaffet seg mange nye fans i dag. Stilte opp på bilder og snakket med både unge og gamle etter at de var byttet ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyn hadde selvfølgelig vært den morsomste trekningen, mens f.eks. Moss, Raufoss eller Gjøvik/Lyn både hadde gitt relativt lang bortetur (fordel mtp. hjemmekamp i senere runder) samtidig som at det er nær nok til at vi bør bli en del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lyn hadde selvfølgelig vært den morsomste trekningen, mens f.eks. Moss, Raufoss eller Gjøvik/Lyn både hadde gitt relativt lang bortetur (fordel mtp. hjemmekamp i senere runder) samtidig som at det er nær nok til at vi bør bli en del.

Gjøvik/Lyn hadde vært vært bra :-)

De vant enkelt mot Eidsvoll og treneren håper på tippeligamotstand i neste runde, de siste årene har vel både Strømsgodset og VIF vært på besøk, så få får vel vi "prioritet" fremfor de..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 mål og minst to målgivende på Brustad... Få denne mannen inn i startoppstillingen til TL-kampene NÅ!

Enig. Kampbildet har en tendens til å snu når han kommer på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

3 mål og minst to målgivende på Brustad... Få denne mannen inn i startoppstillingen til TL-kampene NÅ!

Enig. Kampbildet har en tendens til å snu når han kommer på banen.

 

 

Tror det til dels kan forklares med at han kommer innpå med Tippeligaens kvikkeste bein når forsvaret har slitt seg ut.

 

Men nå som Henderson er skadet kan det vel hende det åpner seg noen muligheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er også av den oppfatningen at Brustad vanligvis gjør seg best som innbytter rundt 60. minutt, når forsvaret har slitt seg litt ut og han kan slippes løs for å herje. Men gitt hvordan Henderson har spilt i de første kampene ville det nok vært en klar fordel å heller starte med Brustad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

3 mål og minst to målgivende på Brustad... Få denne mannen inn i startoppstillingen til TL-kampene NÅ!

Enig. Kampbildet har en tendens til å snu når han kommer på banen.

 

 

Tror det til dels kan forklares med at han kommer innpå med Tippeligaens kvikkeste bein når forsvaret har slitt seg ut.

 

Men nå som Henderson er skadet kan det vel hende det åpner seg noen muligheter.

 

 

Jeg tillater meg å være uenig her. Synes han herjet bra de kampene han fikk fra start i Addecco i hvert fall. Holdt ikke alltid mer en rundt 75 minutter, men da hadde han til gjengjeld skapt mye og slitt ut både backen og vingen på sin side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

3 mål og minst to målgivende på Brustad... Få denne mannen inn i startoppstillingen til TL-kampene NÅ!

Enig. Kampbildet har en tendens til å snu når han kommer på banen.

 

 

Tror det til dels kan forklares med at han kommer innpå med Tippeligaens kvikkeste bein når forsvaret har slitt seg ut.

 

Men nå som Henderson er skadet kan det vel hende det åpner seg noen muligheter.

 

 

Jeg tillater meg å være uenig her. Synes han herjet bra de kampene han fikk fra start i Addecco i hvert fall. Holdt ikke alltid mer en rundt 75 minutter, men da hadde han til gjengjeld skapt mye og slitt ut både backen og vingen på sin side.

 

I Adecco ja. Er vel en viss forskjell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ikke sånn ut når Brustad er på banen! Det er andre som sliter mer med nivået i TL.

 

I tillegg; så langt har han tre "poeng" (to assist og ett mål), hvilket gjør at han er inne blant topp-14 i TL med kun 106 minutter spilletid. Ta en titt på spilletiden til de andre og regn ut snittet. Henderson har 2 poeng på 276 minutter, Stephens har 0 på 332 minutter. Min påstand er at Brustad også tar på seg fullt ansvar bakover, så det er på ingen måter forklaringen på hans gode tall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må gjerne prøve ut Brustad fra start i en kamp. Min påstand er at han kommer til å være langt mindre synlig.

Hva tenker du nå? Jeg synes han klarte seg bra i dag. Hadde et fantastisk løp i 1. omgang. Brustad gir mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tenker at heldigvis tar jeg feil ganske ofte :-) men han må aktiviseres mye mer. Han kunne scoret mål i dag hvis han hadde fått mer enn 1-2 halvgode avslutningsmuligheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde kanskje ha flyttet denne over i Brustad-tråden, men jeg synes han klarer seg like bra offensivt i TL som i Adecco. Defensivt er han mer på det jevne, her var han til tider konge i Adecco. Det besvarer i mine øyne også spørsmålet om han skal være back eller ikke. Tydelig sliten på slutten av de ca 70 minuttene han fikk, hvilket kan ha vært grunnen til at Bob pleier å starte uten ham.

 

Forøvrig sliter vi fortsatt med manglende pasninger, særlig Boli burde ha sluppet ballen til ham et par ganger i dag, ganske sikker på at det ville ha blitt mål ut av de 2-3 sjansene vi burde ha fått der. Tipper Bob tar en prat med Boli etter kampen og gjør ham en til enda bedre spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Onsdag 7.mai klokken 18.00:

1. Moss – Lillestrøm
2. Bærum – Lyn
3. Follo – Fredrikstad
4. Lørenskog – Sarpsborg 08
5. Strømmen – Asker
6. Ull/Kisa – Gjøvik-Lyn
7. Nybergsund – HamKam
8. Kongsvinger – Alta
9. Hønefoss – Grorud
10. Ørn-Horten – Strømsgodset
11. Pors Grenland – Mjøndalen
12. Notodden – Sandefjord
13. Jerv – Start
14. Egersund – Arendal
15. Vard Haugesund – Bryne
16. Vidar – Haugesund
17.
Nest-Sotra – Fyllingsdalen
18. Stord – Brann
19.
Bjarg /Åsane – Sogndal *
20.
Hødd – Florø
21. Træff – Aalesund
22.
Byåsen – Kristiansund
23.
Strindheim – Molde
24.
Kolstad – Rosenborg
25.
Mo – Bodø/Glimt
26.
Finnsnes – Tromsø
27.
Tromsdalen – Harstad

Torsdag 8. mai kl. 18:00

28. Elverum – Vålerenga
29. Raufoss – Stabæk
30.
Fram – Odd
31.
Sola – Viking
32. Ranheim – Levanger

 

En trøst er at Raufosshallen visstnok har helt sjuk akustikk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2014
×
×
  • Opprett ny...