Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Fantastisk å se reportasjen fra NM for Vålrenga på TV2 der de i beste sendetid for lov å reklamere for kronerulling. Husker ikke helt at Stabæk har fått samme tilbud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk å se reportasjen fra NM for Vålrenga på TV2 der de i beste sendetid for lov å reklamere for kronerulling. Husker ikke helt at Stabæk har fått samme tilbud

 

Forskjellen ligger vel i at Reka er inne i "den indre kjerne" i TV2 sporten, som kompis med gnomen fra Bergen og han lille trønderen fra Bodø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grunnen er selvsagt Freddy Dos Santos. Jeg liker at de svetter og sliter, de fortjener virkelig ikke at rike onkler redder dem gang etter gang. Samtidig blir norsk fotball fattigere uten dem. Unner Enga kvalik hvert eneste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når trekkes 3 runden?

Det er vel fortsatt oppsett i 3. runde? Den spilles i hvert fall onsdag 4. Juni. Antar at oppsettet kommer neste uke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er den banen inne i fjellet, eller? Får bomberom-vibber.

Fjellhallen ligger i Gjøvik. Raufoss spiller sine kamper i en slags "plasthall". Litt merkelig akustikk der, kunne jo kaste rop m seg selv

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er den banen inne i fjellet, eller? Får bomberom-vibber.

Fjellhallen ligger i Gjøvik. Raufoss spiller sine kamper i en slags "plasthall". Litt merkelig akustikk der, kunne jo kaste rop m seg selv

 

Som å være tilbake i TA. Grått, trist, kaldt og i utakt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Spiller det noen rolle om kapteinen er en lånespiller?

 

Jeg vil vel heller si at det var et naturlig valg i det laget vi stilte med i går. Jeg tviler på at Soko er veldig lysten på en retur til Bergen, kanskje er det mer fornuftig og ikke minst realistisk å bruke pengene man nå forsøker å samle inn for å beholde Adu på Soko istede?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror du har rett ringo. Soko viste likevel i gårsdagens match at han har langt igjen til kampformen. Dessuten virket han redd for å gå i en del av de tette/tøffe duellene.

 

Uansett, cup er cup. Vi er videre.

 

Nå håper jeg på Lyn i neste runde.

 

Noen som vet når den settes opp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting jeg la merke til med Soko i går, er at han kan bli mye bedre til å vende opp hurtig når han mottar ball og skjerme ballen når han har mann i rygg. Han frigjør seg fint og oppsøker mye ball, men slår den ofte fra seg på ett touch og ofte tilbake i banen når han blir presset. Vi har vært bortskjemte med spillere som har vært veldig dyktige på dette i Henning, Annan, Pontus og nå Adu, så det er kanskje urettferdig å sammenligne - men dette er noe jeg tror han med hell kan bli bedre på. Mulig det kommer med kampformen, men i går fremstod han som en lite effektiv brikke i laget i den oppbyggende delen av spillet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er lagene som er igjen:

 

Lavere divisjoner: Egersund, Florø, Follo, Fyllingsdalen, Grorud, Kongsvinger, Lyn, Notodden, Tromsdalen, Vard Haugesund.

 

1. div.: HamKam, Kristiansund, Mjøndalen, Ranheim TF, Strømmen, Tromsø, Ullensaker/Kisa.

 

TL: Aalesund, Bodø/Glimt, Brann, Haugesund, Lillestrøm, Molde, Odd, Rosenborg, Sarpsborg 08, Sogndal, Stabæk, Start, Strømsgodset, Viking, Vålerenga.

 

Følger vi geografien, skulle vel Notodden, Lyn, Follo, Grorud, Kongsvinger, HamKam, Mjøndalen, Strømmen og Ull/Kisa være de mest aktuelle. Av disse skal Strømmen, Notodden, Kongsvinger, Ull/Kisa og Follo mest sannsynlig ha bortekamp, og det er vel ikke utenkelig at vi får hjemme med tanke på reisingen de to første rundene.

 

Edit: Funka dårlig med tabell gitt.

Endret av PhunxZtar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Blir nok Lyn-VIF, tenker jeg.

 

Neppe, altfor kort tid siden siste oppgjør. (2012)

 

Den gang i 1. runde og Lyn i 3. div. Tror fortsatt på Lyn-VIF, jeg ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet er om vi får det, når vi allerede har hatt tre timers reisevei på de to første rundene. Tipper det er mange som har hatt langt mindre, og at vi ender opp med hjemmekamp mot ett av de overnevnte lagene. Men enig i at det beste selvsagt hadde vært et lag fra lavere divisjoner hvor vi måtte reise et stykke. Men dem er det dessverre ikke mange igjen av, med mindre vi legger bort geografien som faktor for oppsettet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Blir nok Lyn-VIF, tenker jeg.

 

Neppe, altfor kort tid siden siste oppgjør. (2012)

 

Den gang i 1. runde og Lyn i 3. div. Tror fortsatt på Lyn-VIF, jeg ;-)

 

Told ya.

 

Onsdag 4. juni kl. 18:00

 

Sarpsborg 08 - Follo

Vålerenga - Lyn

Grorud - Stabæk

Lillestrøm - Kongsvinger

HamKam - Haugesund

Mjøndalen - Ull/Kisa

Notodden - Odd

Start - Vard Haugesund

Egersund - Viking

Fyllingsdalen - Brann

Sogndal - Strømmen

Florø - Molde

Kristiansund - Aalesund

Rosenborg - Ranheim

Tromsdalen – Strømsgodset

Torsdag 4. juni kl. 18:00

Tromsø - Bodø/Glimt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2014
×
×
  • Opprett ny...