Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


B/G utliknet før pause til 1-1. Er vel ca 25-30 min igjen å spille med overtid.

 

Edit: Glimt leder

 

Edit 2: Glimt vant 2-1 så det blir tur nordover.

Endret av MrKaizer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir det vel fort en overnatting på de/vi som reiser oppover. SAS flyr tilbake 20:45 på fredag kveld, og jeg ville ikke tatt sjansen på at alt er avgjort etter 90 minutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


668 for enkeltrom og 742 for dobbeltrom på CLARION COLLECTION HOTEL GRAND BODØ, ved å bruke 20%-rabatten fra annonsen på stabak.no.

Så gjelder det å komme seg hjem i tide til damenes kamp mot lsk på lørdag. Det betyr vel fly 0700...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingenting er bombesikkert når det gjelder fotball. Det er vel en viss mulighet for at den kan bli spilt senere på kvelden pga evt. TV-visning, men jeg ville bli overrasket om den går tidligere, eller blir flyttet til en annen dag (fredagen er VM-fri, det er kamper både torsdag og lørdag).

Så jeg vil nok vente med evt. reiseplaner til jeg ser at tidspunktet er bekreftet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det tok litt tid før jeg registrerte at også datoen var endret!

Siden det er eneste kampen denne datoen, er det vel en viss mulighet for tv-dekning. Desverre ingen mulighet for å reise på denne datoen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal vel la seg gjøre å ta turen. Nesten så jeg vurderer å være igjen siden jeg skal opp dit igjen på lørdag, men blir nok til at det blir to turer. Er vel større muligheter for at Mande kan rekke denne kampen. Elfenbenskysten spiller siste gruppekamp 24/6, og en evt. 1/8-finale 28-29/6.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir det til at jeg blir der fra 2-6 juli. Så om noen vet om noe man kan gjøre på dagtid er det bare å si ifra. Har vært på Flymuseet to ganger, og også til Saltstraumen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk til tips om hva jeg kan gjør. Tar flyet til Svolvær torsdag, og blir en tur ut til Trollfjorden. Så får man se hva jeg bruker resten av dagen til. Returnerer til Bodø om kvelden. Restauranten på Skrova skulle holdes stengt i hele 2014 :(

 

Noen andre enn Jan Fredrik og undertegnede som tar turen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kvartfinalen trekkes på nrk i kveld, sending starter 22:10. Hvem har vi lyst å møte hvis vi går videre?

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil unngå Molde og Odd, ellers har jeg vel ingen drømmemotstander. Haugesund og Brann hadde vært det om det hadde vært tidligere i sesongen. Lillestrøm kan bli det. Sarpsborg kan være begge deler, avhengig om laget har en av eller på dag. Sånn da har jeg vel nevnt seks av de syv lagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen er visstnok ytterligere utsatt siden kunstgresset ikke er ferdig. Nå begynner jeg å bli rimelig lei kampene der. Seriekampen der i fjor flyttet to ganger. Kvinnekampen mot Grand i år flyttet, og nå har cupkampen blitt flyttet to ganger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9/7, 22-24/7 og 6-7/8 er vel datoene som er aktuelle nå om man skal få spilt før datoen kvartfinalen er satt opp. 23/7 er kanskje det beste tipset.

 

Utsette en match når det er 48 timer igjen til avspark? Er dette noe NFF kan tillate?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

9/7, 22-24/7 og 6-7/8 er vel datoene som er aktuelle nå om man skal få spilt før datoen kvartfinalen er satt opp. 23/7 er kanskje det beste tipset.

 

Utsette en match når det er 48 timer igjen til avspark? Er dette noe NFF kan tillate?

 

Man kan jo lure, og man gir jo blanke f.... i tilreisende supportere. Har vel snart brukt mer penger på å booke om flybilletter opp dit enn jeg har brukt på selve billettene. Ser jo ikke ut som kampen er offisielt utsatt ennå heller. Ingen nettsider jeg har funnet som har skrevet om det, så strengt tatt får folk varsel bare en dag i forveien. Får følge med i løpet av dagen. I beste fall blir jo kampen spilt på torsdag, men jeg tror vel egentlig ikke det. Vel, drar uansett opp onsdag, og ned etter kvinnenes kamp søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2014
×
×
  • Opprett ny...