Gå til innhold

Kamptråd: Odd - Stabæk mandag 21. april


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Hvordan kunne Eriksen unngå å være offside når han rett før frispark kom løpende inn på banen fra kortlinja. Han var jo selv overbevist at det var offside

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Nå spiller vi sykt dårlig...og HVORFOR ble Thorsby byttet inn?? Forklar det.

1 1/2 gule kort på Ville?

Han hadde aldri klart å fullføre kampen uten enda et gult

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Nå spiller vi sykt dårlig...og HVORFOR ble Thorsby byttet inn?? Forklar det.

1 1/2 gule kort på Ville?

 

Det forstår jeg, men hvorfor Thorsby. I mine øyne holder ikke han nivået. Og har spilt meget dårlig den tiden han har vært på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når ikke Odd gidder å avbryte angrepet sitt når egen spiller ligger nede, hvorfor i helvete skal vi være så snille at vi spiller ut ballen med en gang vi får den!?

Støttes 150% her får dommer blåse hvis alvorlig ellers spill

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå håper jeg virkelig at Bob skjønner at høyrekanten er mye bedre med Granli, Brustad enn Henderson og Jalasto, ellers er ikke Kjell Roar Kaasa noen revolverintervjuer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svak og sjansefattig kamp. Synes vi henger bedre med spillemessig enn ventet, og vi kunne fort fått med poeng her. Uavgjort hadde kanskje vært det mest rettferdige resultatet, men hvis et lag skulle vinne er det ikke noe å si på at det ble Odd.

 

Positivt at vi igjen viser at vi holder TL-nivå. Det begynner å se realistisk ut med en plass midt på tabellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelige bytter.. Thorsby viser at han ikke tar nivået enda, det samme gjelder Henderson. Brustad er veldig positiv. Og hvorfor tok vi av Luc når vi jakter mål? Og setter på Næss istedet for noe mer offensivt som Sortevik? Og Trondsen på venstreback som vi vet at ikke fungerer.. Skjønner ikke...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi gjør ingen dårlig kamp, men noenting ville jeg forandret hvis jeg var skalla og het Bradley til etternavn.

Ville/Henderson siden fungerer ikke godt nok, grep må tas. Fontanello må slutte å slå lange passninger. Vi må ha mer bevegelse på topp, vi skaper rett og slett for lite. Også lurer jeg også på hvorfor Thorsby foretrekkes foran Dahle og Soko der sistnevnte har mye mer kraft i en kamp som blir en duellkamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes vi er fult på høyde med Odd, men syntes vi spiller litt for omstendelig i angrep. Blir veldig mye på tvers og bakover før vi plutselig slår langt inn i feltet som stoppere eller keeper har kontroll på.

 

Skjønner ikke helt det siste byttet til Bob heller, greit nok at vi skal slå lang, men hvorfor tar vi ut Kassi, som er en av få som kan skape noe på egenhånd. Syntes ikke Thorsby var så forferdelig som mange skal ha det til, han er tross alt bare 17. Som mange andre sier, vi må gjøre noe på høyre siden. Vi bør flytt Granli over, og sette inn Timmi på venstre. Brustad virker i slaget og kan godt starte neste TL match. Nå skal det sies at det er mot BG som kanskje ikke vil gi Brustad så mye rom å løpe i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis Brustad er 100% fit så skjønner ikke jeg hvordan i all verden han kan utelates fra start. Det er jo knapt noe som skapes av sjanser uten at han er involvert, og i tillegg jobber han godt hjemover...

 

Jalasto derimot kan godt starte på benken sammen med Henderson, Næss eller Johansen inn i hans sted. De ni øvrige vil jeg kjøre på med som i dag.

 

Alltid, Uansett, og Bodø-Glimt tar vi i neste runde - helt greit å legge dem betryggende bak oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke fornøyd med mike i det heletatt. Han tar frispark og innkast så jævelig raskt. Greit nok at han vil frem men faen meg lite vits og kaste bort så mange døballer på ingenting. IKKE fornøyd med craig heller.. skjønner også lite av at luc blir tatt ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Timmi? Savner egentlig han

 

Som jeg skrev tidligere: Benk Ville, flytt Granli og få Timmi inn på venstre. Vil muligens svekke oss noe defensivt, men offensivt er det veldig mye sterkere! Ved å få Granli frem, med sin presise høyrefot, trenger vi ikke de klønete innvolveringene til Henderson på vingen, og vi kan heller få han inn mer sentralt i banen der han virker å trives bedre (jeg ville trivdes best med å ha han på benken, men det er nå så). På venstresiden vil vi ha mulighet til å gå både innover med Kassi og på utsiden med Timmi for å slå innlegg. Denne kan være spesielt relevant med Brustad på høyre, som dermed kan trekke inn på innleggene som kommer fra venstre.

 

@Daigo: Synes det er feil å slakte Mike på en dag som dette. Alle tre som startet sentralt på midten gjorde en meget godkjent innsats mot en veldig sterk Odd-trio, og hadde full kontroll på dem i første omgang.

Endret av Schnellfahrer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Odd - Stabæk mandag 21. april
×
×
  • Opprett ny...