Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk2 mot Lyn, mandag kl. 19 Nadderud


gsk
 Del

Anbefalte innlegg


På mandag 28. april kl 19 kommer Lyn tilbake til Nadderud.

 

Hvis det er en andrelags-match du har lyst til å få med deg i 2014 så er det denne. Restene av supporterklubben Bastionen pleier å møte mannsterke med tanke på at dette er andre divisjon. Det kommer altså til å bli motstand på tribunen.

 

Support står på felt Q, altså der vi står på Toppseriekampene. Bastionen bli plassert på andre siden der Juniorsupport står, som også er symbolsk passende.

 

Lyn gikk som kjent konkurs i 2010 og ble sendt ned til 4. divisjon, men vestkantgjengen har kjempet seg opp igjen. Vanskelig å mislike en klubb som først blir totalt knust av investoren, sportssjefen og forbundet, for så å jobbe seg opp igjen.

 

Selv er jeg på så få 2. lagskamper at jeg ikke skal prøve noen analyse, men kanskje andre kan bidra?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På mandag 28. april kl 19 kommer Lyn tilbake til Nadderud.

 

Hvis det er en andrelags-match du har lyst til å få med deg i 2014 så er det denne. Restene av supporterklubben Bastionen pleier å møte mannsterke med tanke på at dette er andre divisjon. Det kommer altså til å bli motstand på tribunen.

 

Support står på felt Q, altså der vi står på Toppseriekampene. Bastionen bli plassert på andre siden der Juniorsupport står, som også er symbolsk passende.

 

Lyn gikk som kjent konkurs i 2010 ogl ble sendt ned ti4. divisjon, men vestkantgjengen har kjempet seg opp igjen. Vanskelig å mislike en klubb som først blir totalt knust av investoren, sportssjefen og forbundet, for så å jobbe seg opp igjen.

 

Selv er jeg på så få 2. lagskamper at jeg ikke skal prøve noen analyse, men kanskje andre kan bidra?

 

De ble faktisk sendt ned til 6 div. Jeg kommer aldri til å glemme opprykskampen fra 6div. på Nesøya i 2010. 2 smekkfulle busser. Masse bangers og blussing i tilskuerskråningen og ikke noe NFF forbud mot alkohol. Gode kaker og Pizza i kjosken, ble vel 1-14 eller noe sånt.

Året etter, 2011 fikk de lov til å overta Klubben Lyns plass i 4 div. så var det 3div i 2012 og 2div i 2013. Det er en liten trivelig gjeng som drar rundt på turer med Lyn, de siste årene til morsomme steder som Modum, Dokka, Nybergsund, Raufoss og Fagernes. I år er det bare 4 kamper som går i kjøreavstand fra Oslo, resten er i gokk. derfor tror jeg de kan bli et par hundre. Skulle de ha behov for mer enn en supporterbuss så skal de ikke få problemer med å skaffe det :D

Jeg kan vel ikke gå glipp av denne kampen, med mindre jeg må jobbe, da kommer jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forhåndsinfo på Lyn.no:

http://www.lyn1896.no/2014/2-divisjon/for-kampen-stabaek-2-lyn

http://www.lyn1896.no/2014/2-divisjon/troppen-mot-stabaek-2

 

Det er vel ikke utenkelig at vi starter med samme tropp som mot Vidar?

 

Borger Thomas

Eirik Haugstad – Sander Grønli Nordeide – Jeppe Arctander Moe – Sondre Solholm Johansen

Tomasz Sokolowski – Harald Holter

Marcus Mehnert – Marco Hjorth – Emil Dahle

Asgeir Sigurgeirsson

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Bastionsforumet:

 

"Så søtt.

Lite vet de at de kommer til å bli pult etter alle kunstens regler på begge arenaer. Mulig Stabæk support har glemt hvem de har lært hvordan man skal være supportere av, og meget mulig Stabæk har glemt hvem de har lært å spille fotball av. Det har definintivt ikke vi.

Kjære innflyttere: på forhånd takk for tre poeng. Med vennlig hilsen, de innfødte."

Så søtt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Bastionsforumet:

 

"Så søtt.

 

Lite vet de at de kommer til å bli pult etter alle kunstens regler på begge arenaer. Mulig Stabæk support har glemt hvem de har lært hvordan man skal være supportere av, og meget mulig Stabæk har glemt hvem de har lært å spille fotball av. Det har definintivt ikke vi.

 

Kjære innflyttere: på forhånd takk for tre poeng. Med vennlig hilsen, de innfødte."

 

Så søtt.

Det har vel heller vært slik at vi har lært hvordan man IKKE skal være supporter... Det er ydmykhet og ambisjoner som har tatt oss tilbake, ikke selvgodhet og gnål.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Bastionsforumet:

 

"Så søtt.

 

Lite vet de at de kommer til å bli pult etter alle kunstens regler på begge arenaer. Mulig Stabæk support har glemt hvem de har lært hvordan man skal være supportere av, og meget mulig Stabæk har glemt hvem de har lært å spille fotball av. Det har definintivt ikke vi.

 

Kjære innflyttere: på forhånd takk for tre poeng. Med vennlig hilsen, de innfødte."

 

Så søtt.

Ikke rart de er i 2. divisjon hvis de reiser rundt for å pule etter alle kunstens regler...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra Bastionsforumet:

 

"Så søtt.

 

Lite vet de at de kommer til å bli pult etter alle kunstens regler på begge arenaer. Mulig Stabæk support har glemt hvem de har lært hvordan man skal være supportere av, og meget mulig Stabæk har glemt hvem de har lært å spille fotball av. Det har definintivt ikke vi.

 

Kjære innflyttere: på forhånd takk for tre poeng. Med vennlig hilsen, de innfødte."

 

Så søtt.

 

Ingenting å bry seg om.

 

Han omtales som en ikke-stabil blitzer i Lyn-miljøet.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk2 mot Lyn, mandag kl. 19 Nadderud
×
×
  • Opprett ny...