Gå til innhold

Tråden for Blaa Energi


ingo
 Del

Anbefalte innlegg


Tror ikke akkurat noen her har problemer med å skille stabak.no og det sportslige fra hverandre. Jeg er sikker på at alle her gleder seg til kamp, og de fleste har nok stor tro på seier. Jo nærmere vi kommer kamp, jo sterkere blir fokuset mot den også.

Likevel, om det ikke skjer noe med stabak.no vil kritikken fortsette å vokse, for sånn som den er nå holder ikke mål, og det er ingen tjent med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke Bob eller spillerne sine feil at det står så dårlig til med hjemmesida.

 

Og det er ikke noen mediaavdelingen sin fortjenste at det går så bra på fotballbanen.

 

Tror vi fint klarer å skille mellom disse to, ja.

 

 

PS energi skrives med R.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med Ingo her. ''Alt'' som er blitt skrevet på forumet den siste uken har handlet om stabak.no og mediesjef, Hilde. Kamp i morgen mot Vålerenga! Kamptråden der burde jo koke over av innlegg. Hvem starter? Henderson fortsatt skada? Fyller vi tribunen? Får vi snart våre 4 mill? Hvem er Herman Stengel? osv osv

Tiltredes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Måtte ned på side 4 for å hente denne.

 

Ingo, kanskje det trengs noen paroler igjen etter 3400 på siste hjemmekamp? En kamp der plassen i praksis kunne ha vært sikret, men energien manglet noe......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gir meg energi å tenke på at mens de roper på styrelederes hoder langs hele vestkysten opp til Nidaros. Har vi fått Bob og en ledelse som har kjempet klubben gjennom alt! Staten, media, økonomi og Hoftun (kjernen er ikke i nærheten engang) er beseiret. 2014 er allerede en suksess uten sidestykke:) så stolt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hyller hvertfall Bob og IA og den jobben de har gjort.

 

Jeg digger også styreleders ukentlige blogg (men det er nå så lenge siden sist at jeg har glemt hva den het)

 

Men noen har jo ansatt den nye mediesjefen (hadde vi råd?), og det er grenser for hvor mye skryt hele nåværende ledelse skal ha for salget av Thorsby og erstatningsdommen i Stenegate. Håndteringa av Kauringate synes jeg heller ikke var ubetinget klok.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hyller hvertfall Bob og IA og den jobben de har gjort.

 

Jeg digger også styreleders ukentlige blogg (men det er nå så lenge siden sist at jeg har glemt hva den het)

 

Men noen har jo ansatt den nye mediesjefen (hadde vi råd?), og det er grenser for hvor mye skryt hele nåværende ledelse skal ha for salget av Thorsby og erstatningsdommen i Stenegate. Håndteringa av Kauringate synes jeg heller ikke var ubetinget klok.

Der fikk du meg raskt ned på jorda igjen, geirti. Takk skal du ha. Det var like før jeg fikk litt energi fra ingo...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hyller hvertfall Bob og IA og den jobben de har gjort.

 

Jeg digger også styreleders ukentlige blogg (men det er nå så lenge siden sist at jeg har glemt hva den het)

 

Men noen har jo ansatt den nye mediesjefen (hadde vi råd?), og det er grenser for hvor mye skryt hele nåværende ledelse skal ha for salget av Thorsby og erstatningsdommen i Stenegate. Håndteringa av Kauringate synes jeg heller ikke var ubetinget klok.

Uten å vise manglende respekt for din mening vil jeg si meg uenig i nesten alt du sier :-P

 

Økonomien er klubbens ryggrad og essensiell for vår overlevelse som toppklubb. Derav Thorsby salget. Vi har også fått en rekke nye partnere/sponsorer, dette fordrer en endringsoppfatning av Stabæk Fotball. Vi skal nok ikke se bort ifra at mediesjef har vært sentral her.

Stenegate er vunnet og erstatningskrav følger, som nevnt tidligere er det en enorm bragd å bekjempe staten og media og attpåtil bygge ryktet opp i ettertid.

Kauringate håndtering var nok ikke den beste nei. På den andre siden er slike saker uhåndterlige. Mediedekningen er et bevis for dette. Om journalistene hadde giddet å gjøre de enkle undersøkelsene som Satyren gjorde, ville det aldri ha blitt en sak engang. Det var en urettmessig svertekampanje fra start til slutt og idiotene hadde mediemonopol, som idioter som regel har.

 

Styret har stått rakrygget gjennom et håpløst urettferdig mediekjør ved flere anledninger, det er det blitt brukt mye energi på!

La oss gi den energien tilbake i form av positivitet:)

 

PS: Det er lov å være litt blaaøyd som fotballsupporter.

Endret av PKhelten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg hyller hvertfall Bob og IA og den jobben de har gjort.

 

Jeg digger også styreleders ukentlige blogg (men det er nå så lenge siden sist at jeg har glemt hva den het)

 

Men noen har jo ansatt den nye mediesjefen (hadde vi råd?), og det er grenser for hvor mye skryt hele nåværende ledelse skal ha for salget av Thorsby og erstatningsdommen i Stenegate. Håndteringa av Kauringate synes jeg heller ikke var ubetinget klok.

 

 

Vi skal nok ikke se bort ifra at mediesjef har vært sentral her.

 

 

 

 

Jeg er enig i det meste du skriver, men akkurat dette punktet tror jeg vi bare skal se bort i fra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Uten å vise manglende respekt for din mening vil jeg si meg uenig i nesten alt du sier :-P

 

Økonomien er klubbens ryggrad og essensiell for vår overlevelse som toppklubb. Derav Thorsby salget. Vi har også fått en rekke nye partnere/sponsorer, dette fordrer en endringsoppfatning av Stabæk Fotball. Vi skal nok ikke se bort ifra at mediesjef har vært sentral her.

Stenegate er vunnet og erstatningskrav følger, som nevnt tidligere er det en enorm bragd å bekjempe staten og media og attpåtil bygge ryktet opp i ettertid.

Kauringate håndtering var nok ikke den beste nei. På den andre siden er slike saker uhåndterlige. Mediedekningen er et bevis for dette. Om journalistene hadde giddet å gjøre de enkle undersøkelsene som Satyren gjorde, ville det aldri ha blitt en sak engang. Det var en urettmessig svertekampanje fra start til slutt og idiotene hadde mediemonopol, som idioter som regel har.

 

Styret har stått rakrygget gjennom et håpløst urettferdig mediekjør ved flere anledninger, det er det blitt brukt mye energi på!

La oss gi den energien tilbake i form av positivitet:)

 

PS: Det er lov å være litt blaaøyd som fotballsupporter.

 

 

 

Jeg tror du har misforstått meg når det gjelder to viktige saker, Stenegate og Thorsby-overgangen. Det er to ekstremt viktige saker som gikk vår vei denne våren, og det betydde utrolig mye for klubben. Den første ga oss (en viss) moralsk oppreisning, og begge ga oss mye penger. Fantastisk! Men hvem fortjener æren for dette? Det mener jeg ikke er spesielt klart at inkluderer hele nåværende styre og stell. IA har vært med på å legge grunnlaget for begge avtalene, så er åpenbart en av dem som fortjener skryt for begge.

 

Bare fordi oljeprisen gikk opp fra da Putin tok over presidentposten, og Russland dermed drastisk økte sine inntekter år etter år, betyr ikke dette at det er hans fortjeneste. Han bare satt der på riktig tidspunkt. Slik kan det jo fint være for noen i styre og stell også?

 

Ellers innser jeg at jeg skal legge bånd på meg i å gå videre i karakteriseringen av de andre sakene jeg nevnte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Uten å vise manglende respekt for din mening vil jeg si meg uenig i nesten alt du sier :-P

Økonomien er klubbens ryggrad og essensiell for vår overlevelse som toppklubb. Derav Thorsby salget. Vi har også fått en rekke nye partnere/sponsorer, dette fordrer en endringsoppfatning av Stabæk Fotball. Vi skal nok ikke se bort ifra at mediesjef har vært sentral her.

Stenegate er vunnet og erstatningskrav følger, som nevnt tidligere er det en enorm bragd å bekjempe staten og media og attpåtil bygge ryktet opp i ettertid.

Kauringate håndtering var nok ikke den beste nei. På den andre siden er slike saker uhåndterlige. Mediedekningen er et bevis for dette. Om journalistene hadde giddet å gjøre de enkle undersøkelsene som Satyren gjorde, ville det aldri ha blitt en sak engang. Det var en urettmessig svertekampanje fra start til slutt og idiotene hadde mediemonopol, som idioter som regel har.

Styret har stått rakrygget gjennom et håpløst urettferdig mediekjør ved flere anledninger, det er det blitt brukt mye energi på!

La oss gi den energien tilbake i form av positivitet:)

PS: Det er lov å være litt blaaøyd som fotballsupporter.

 

 

Jeg tror du har misforstått meg når det gjelder to viktige saker, Stenegate og Thorsby-overgangen. Det er to ekstremt viktige saker som gikk vår vei denne våren, og det betydde utrolig mye for klubben. Den første ga oss (en viss) moralsk oppreisning, og begge ga oss mye penger. Fantastisk! Men hvem fortjener æren for dette? Det mener jeg ikke er spesielt klart at inkluderer hele nåværende styre og stell. IA har vært med på å legge grunnlaget for begge avtalene, så er åpenbart en av dem som fortjener skryt for begge.

 

Bare fordi oljeprisen gikk opp fra da Putin tok over presidentposten, og Russland dermed drastisk økte sine inntekter år etter år, betyr ikke dette at det er hans fortjeneste. Han bare satt der på riktig tidspunkt. Slik kan det jo fint være for noen i styre og stell også?

 

Ellers innser jeg at jeg skal legge bånd på meg i å gå videre i karakteriseringen av de andre sakene jeg nevnte.

Tror ikke egentlig vi er så uenige da nei.

Når alt koker ned har vi hvert fall reist oss med dette styret. Det fortjener positiv energi i alle tilfeller:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes innlegget til Ingo var helt herlig, en skikkelig dose med energi. Fantastisk at vi har en guru som tar seg tid til å sveipe innom forumet med jevne mellomrom. Og helt sjef at økonomien begynner å komme på rett kjøl, særlig når andre - særlig LSK - sliter big time. Det eneste som er dritt akkurat nå er at det er så lenge til neste kamp. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Appelerte til Ingo om en parole igår og synes i likhet med veldig mange andre, at vi fikk en utmerket sådan!

 

Mange har fokus på oppgaven med å sikre plassen nå, men respekterer de som tar skrivefeilene også.

 

Hvorfor blande det?

 

PS, skriveføre fans stemmer, men synes ett innlegg på tråden til Sortevik etter søndagens innsats, viser at forbedring er mulig!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tråden for Blaa Energi
×
×
  • Opprett ny...