Gå til innhold

Kamptråd: Lillestrøm-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


At noen gidder å snakke om dommeren etter en kamp som denne...

 

Godt poeng. Vi henger faktisk greit med fram til 0-1, men at vi skal kollapse så totalt bare av å slippe inn et mål er idiotisk. Tror vi kan takke varmen for at det ikke ble flere baklengs i dag, Lillestrøm hadde nok mer å gå på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, der fikk vi smellen. Med det unge mannskapet vi har, så må det nesten komme en slik en gang iblant.

 

Nå er det utrolig viktig at gutta legger denne bak seg fort som f..., og yter maks i neste kamp, hjemme mot et Start-lag vi skal fortsette å holde godt bak oss på tabellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke verdi i å analysere matchen? Det (forsvars)spillet som ble utvist her bør det tas tak i. Markeriger har vært et tilbakevenende problem, er ikke vits å lukke øynene for det. Går an å spille bedre og knyte igjen hardere bakover, selv om en mann blir utvist. Har sett lag med 10 mann opptre mye bedre enn dette. Lillestrøm fikk jo styre alt, og fikk sluppet til altfor lett. Argumentet for å ta ut en offensiv spiller er jo for å opptre mye mer kompakt bakover. Dette var jo ikke tilfelle i det hele tatt. Forsvarsspillet må opp flere hakk til neste gang. Selvfølgelig skuffa, ikke minst over reglen der dommeren "må" dømme rødt kort hvis han blåser i situasjonen. UEFA prater heldgvis om å gjøre en releendringer her i nærmeste fremtid.

Endret av III
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Unnskyld, men det er ikke en mann utvist - det har vi vist at vi behersker mot vif. Det er en ung keeper som blir utvist etter 3 minutter og erstattet av en enda mer urefaren keeper. Jeg tror faktisk ikke dette er en kamp som bør analysers alt for grundig. Støtter tanken om å legge denne bak oss så raskt som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha sett høydepunktene etter 15 timer med fyll, er det en skam det vi presterer etter utvisningen. Gutta gir opp og lar LSK kjøre over oss!! Gutta bør gå i seg selv, er det dette vi skal prestere mot søplelaget fra togstasjonen? Null innsats, de lar seg pisse på! Se dere selv i speilet å blø for drakta neste kamp! Faen! Natta

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Stemmer,de var glemt :) my bad, jeg husker bare alle gangene vi snudde matcher :) selektiv hukommelse og alt det der.

 

Uansett, poenget var vel egentlig at arbeidsmoral og tæl var et av kjennetegnene ved laget i fjor også og ikke nytt av året. Det viktige er uansert hvordan vi responderer i neste kamp.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

...

 

Det viktige er uansert hvordan vi responderer i neste kamp.

 

@ringo

 

Jeg tror gutta reiser seg kraftig til neste kamp! Jeg tror ikke Start skal være spesielt fornøyde med at vi hadde denne opplevelsen nå (ser bort i fra cupen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller mot Viking siden kampen mot Start kan bli utsatt. Blir den ikke det vil man mangle både Thorsby og Trondsen i den kampen siden de er opptatt med EM-kval for U19.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp

 

Taktisk dilemma, skal vi vente helt til vikingkampen, kanskje årets vanskeligste bortekamp, for å få med hele troppen eller satse på å slå Start med redusert mannskap...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, da har jeg sett reprisen hundre ganger.

 

Linjemann er ikke med overhodet og det er en soleklar offside.

Det ser ut til at PVM tråkker på B. Thomas og detter. På en annen side skjønner jeg at dommeren blåser.

Situasjonen virker ikke veldig tvilsom når man ser den de første gangene.

Dessverre er dette en kamp som ødelegges av en grov feilaktig avgjørelse, men det spiller ingen trille!

Start skal få smake kjeppen på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 125

Ja, da har jeg sett reprisen hundre ganger.

 

Linjemann er ikke med overhodet og det er en soleklar offside.

Det ser ut til at PVM tråkker på B. Thomas og detter. På en annen side skjønner jeg at dommeren blåser.

Situasjonen virker ikke veldig tvilsom når man ser den de første gangene.

Dessverre er dette en kamp som ødelegges av en grov feilaktig avgjørelse, men det spiller ingen trille!

Start skal få smake kjeppen på Nadderud.

 

Det er selvsagt ingen soleklar offiside. Det beste stillbildet som ble lagt ut på forumet i går viser at han var onside.

Vk5zQUhK.jpeg

 

 

Straffen derimot var mer tvilsom. Der er jeg helt enig i at PVM tråkker på keeper.

szc7839f.jpg

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ja, da har jeg sett reprisen hundre ganger.

 

Linjemann er ikke med overhodet og det er en soleklar offside.

Det ser ut til at PVM tråkker på B. Thomas og detter. På en annen side skjønner jeg at dommeren blåser.

Situasjonen virker ikke veldig tvilsom når man ser den de første gangene.

Dessverre er dette en kamp som ødelegges av en grov feilaktig avgjørelse, men det spiller ingen trille!

Start skal få smake kjeppen på Nadderud.

 

Det er selvsagt ingen soleklar offiside. Det beste stillbildet som ble lagt ut på forumet viser at han var onside. Straffen derimot var mer tvilsom. Der er jeg helt enig i at PVM tråkker på keeper.

 

Dette bildet har jeg ikke sett.

 

Edit: ahh f**n.

Du har helt rett og takk for bilder :-)

 

Hva sier reglene da om påtråkket da?

Om B.Thomas legger seg ned foran og gjør det 'umulig' for PVM å ikke tråkke på han og deretter dette, vil det fortsatt være en ulovlig stopp...?

 

Heldigvis skal Start og mange andre fortsatt få smake kjeppen!

Vi er ikke halveis i sesongen og skal møte Aalesund, Start og Haugesund, alle bunnlag.

Endret av PKhelten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vi tapt litt, eller i det minste tidvis vært med i kampen hadde det sikkert vært et poeng i å diskutere dommeravgjørelser. Men, altså... Vi klappet fullstendig sammen. Vi så hele kampen ut som Athletico etter 4-1 målet senere på kvelden. Ingenting fungerte. Om så tre av målene hadde kommet som følge av hunder og fugler på banen og en blind linjemann, hadde det fortsatt ikke vært noe poeng i å skylde på noen andre.

 

Nå har gutta forhåpentligvis nullstilt seg til den innstillingen de hadde ved sesongstart da alle forventet 28 tap, en uavgjort og en seier i siste kamp, syv uker etter at nedrykket var klart.

 

Vi er Stabæk. Vi har ingen penger, ingen stall, ingen arena, knapt nok noen sponsorer og nå skal dere faen meg få!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener det var en klar offside - det stillbildet som er lagt ut over her viser etter min mening ikke situasjonen i det ballen blir spilt. Har sett reprisene mange ganger - og mener han er minst en meter offside. Men uansett ingen vits i å diskutere dette nærmere nå, vi spilte en rævva kamp etter utvisningen, og tapte helt fortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er straffe uansett hvordan han stopper PVM. Spørsmålet er om han blir hindret, og det kan det vel ikke være noen tvil om. Hva er forskjellen på tråkker på hånda vs. løper på armen?

 

Get over it!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle som har løpt litt i skauen i oppveksten vet at det er en vesentlig forskjell på å tråkke på en hindring, og å sparke borti samme hindring. Ingen grunn til at han skal falle om han kun tråkker på hånda.

 

Og nei, det har ingen ting å si for utfallet av kampen. Men det har noe å si for om Mjøsas Beckham er et rasshøl eller ikke - om du filmer deg til straffe og får en 19 år gammel Tippeliga-debutant utvist etter 4 minutter, så er du et rasshøl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Lillestrøm-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...