Gå til innhold

Kamptråd : Haugesund - Stabæk! 13.07.2014 Kl:15:30


ÅsmundJ
 Del

Anbefalte innlegg


Kan noen utdype hva som skjer på treningsfeltet siden det verserer diverse rykter fra feltet med Ivorianerne og B.B.?

Siden du også @ringo er spent på om Boli eller Kassi starter må det jo bunne i noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når Trondsen nå har sonet blir det spennende å se om han går på plassen til timmi eller tilbake på midtbanen. Etter forrige match håper jeg å se innsats på et annet nivå hvertfall vilje til å kjempe fremover på banen.

 

Som forsvaret lekker er vi avhengige av å score selv så Brustad og Boli må ta ansvar!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje litt kjipt å være negativ i en kamptråd, men jfr meldinga som akkurat ble lagt ut på Stabæk Fotball-facebook med bilde av garderoben:

"Da er det klart til kamp på Haugesund stadion. Kampstart: 15:30."

 

Nettsida har blitt MYE bedre etter haraballet i vinter, og de grove feilene er langt på vei luket ut -

men det jeg reagerer litt på er mangelen på "reklame" i det som publiseres. Det er gjennomgående i de fleste sakene jeg leser. Hvor er entusiasmen, den småfrekke touchen, call to arms etc? Nøytrale medier bør absolutt begrense seg til å formidle INFORMASJON. Men i våre egne kanaler skal det vel helst PROMOTERES? Det hadde i hvert fall ikke skadet å bytte ut annenhvert punktum med et utropstegn.

 

Dette er mao. ingen klage på selve innholdet, men synes bare det er litt synd at jeg nesten blar forbi Stabæk i facebookfeeden på kampdag siden førsteinntrykket er såpass "grått".

 

That was my two cents. Nok hjertesukk, la oss nå høvle over Haugaby og starte reisen tilbake mot toppen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

1

 

S. Mandé

 

 

 

 

 

 

 

14

 

J. Høiland

 

 

 

 

 

 

 

4

 

N. Næss

 

 

 

 

 

 

 

15

 

V. Jalasto

 

 

 

 

 

 

 

21

 

D. Granli

 

 

 

 

 

 

 

81

 

A. Trondsen

 

 

 

 

 

 

 

7

 

E. Adu

 

 

 

 

 

 

 

6

 

F. Brustad

 

 

 

 

 

 

 

8

 

S. Sortevik

 

 

 

 

 

 

 

11

 

F. Boli

 

 

 

 

 

 

 

30

 

M. Stephens

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal IKKE være mulig å slippe til et slikt mål 2 mot 1. Nå får de vise styrke ved å komme tilbake fra 0-1. Det skjer jo aldri men en gang må være den første.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd : Haugesund - Stabæk! 13.07.2014 Kl:15:30
×
×
  • Opprett ny...