Gå til innhold

Turtråd, Godset borte!


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Gjør et forsøk på å være litt seriøs:

Hvor plasseres bortesupportere på Marienlyst nå? Den nye klokkesvingen ser ferdig ut, men står vi der, eller på enden av den gamle hovedtribunen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjør et forsøk på å være litt seriøs:

Hvor plasseres bortesupportere på Marienlyst nå? Den nye klokkesvingen ser ferdig ut, men står vi der, eller på enden av den gamle hovedtribunen?

De siste hjemmekampene til Godset er bortefansen plassert på kortsiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Gjør et forsøk på å være litt seriøs:

Hvor plasseres bortesupportere på Marienlyst nå? Den nye klokkesvingen ser ferdig ut, men står vi der, eller på enden av den gamle hovedtribunen?

De siste hjemmekampene til Godset er bortefansen plassert på kortsiden.

 

De prøvde å stille oss på langsiden, med de gamle plaststolene. Stabæk nektet. Vi står på kortsiden, på ståtribune.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil gjerne melde meg på men vet ikke om jeg kan dra fra jobben så tidlig pga markedsdag på Bekkesua. Vet jeg først 5 min før bussen går. Går det greit?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil gjerne melde meg på men vet ikke om jeg kan dra fra jobben så tidlig pga markedsdag på Bekkesua. Vet jeg først 5 min før bussen går. Går det greit?

 

Posse er tursjef på dennne :)

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil gjerne melde meg på men vet ikke om jeg kan dra fra jobben så tidlig pga markedsdag på Bekkesua. Vet jeg først 5 min før bussen går. Går det greit?

Haha, nei :) Tenk hvis vi skulle satt påmeldingsfrist til 5 minutter før bussen skulle gå...

 

Foreslår at du melder deg på, satser på å rekke det og i verste fall bidrar med 100 kr til det viktige arbeidet med å busse supportere på match.

 

BTW; håper naturligvis du rekker det :)

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Jeg vil gjerne melde meg på men vet ikke om jeg kan dra fra jobben så tidlig pga markedsdag på Bekkesua. Vet jeg først 5 min før bussen går. Går det greit?

Haha, nei :) Tenk hvis vi skulle satt påmeldingsfrist til 5 minutter før bussen skulle gå...

 

Foreslår at du melder deg på, satser på å rekke det og i verste fall bidrar med 100 kr til det viktige arbeidet med å busse supportere på match.

 

BTW; håper naturligvis du rekker det :)

Hva skjer da hvis bussen er full og en person til vil være med? Ståplass?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Jeg vil gjerne melde meg på men vet ikke om jeg kan dra fra jobben så tidlig pga markedsdag på Bekkesua. Vet jeg først 5 min før bussen går. Går det greit?

Haha, nei :) Tenk hvis vi skulle satt påmeldingsfrist til 5 minutter før bussen skulle gå...

 

Foreslår at du melder deg på, satser på å rekke det og i verste fall bidrar med 100 kr til det viktige arbeidet med å busse supportere på match.

 

BTW; håper naturligvis du rekker det :)

Hva skjer da hvis bussen er full og en person til vil være med? Ståplass?

Folkeposseopplysningen melder herved at busser ikke kan ta med flere passasjerer enn de er registrert for. Lokale rutebusser har ofte et antall sitteplasser og noen ståplasser med håndtak i vegg og tak. Våre busser har ikke det, kun sitteplasser. Derfor fyller vi bussene med påmeldte, og hvis bussen er full og det kommer en til i siste liten - så skulle h*n ha meldt seg på tidligere :) Men fine drosjebiler er å finne like ved.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aldri sagt du skulle sette påmelding til 5 min før Posse, bare lurte om det skulle være ledige plasser. Ser kampen på Blaa, problemet løst.

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aldri sagt du skulle sette påmelding til 5 min før Posse, bare lurte om det skulle være ledige plasser. Ser kampen på Blaa, problemet løst.

Du lurte på om det skulle være plasser? Det er jo bare å melde seg på hvis du vil være garantert en plass? Vi kan jo ikke reservere til alle som tror de kanskje muligens rekker det.

 

1. Meld deg på og betal for turen hvis du ikke rekker det. Da har du likevel bidratt til en god sak

 

2. La være å meld deg på og satse på at det er ledige plasser, noe vi ikke kan garantere :)

 

Er da ikke så vanskelig dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager så mye at jeg stiller spørsmål her inne :) Gode stoler på Blaa

 

 

Beklager at du opplevde svarene som støtende :) Vi må nesten forvalte medlemmenes penger med visse frister og rammer. Men du er altså hjertelig velkommen på tur som alle andre som er medlem og melder seg på - men du er absolutt ikke den første og antakeligvis ikke den siste som ikke vet før kort tid før avreise om de kan dra eller ikke. Det er imidlertid en økonomisk usikkerhet vi ikke kan jobbe med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det begynner å bli en god del av oss som oppigjennom har meldt oss på tur og som av ulike mer eller mindre gode grunner likevel ikke har fått dratt på tur. Da betaler man for setet sitt i visshet om at styret på den måten kan forsvare å sende avgårde busser. Jeg overførte 500 kr for mitt tomme sete t/r Molde tidligere i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stor respekt for de som bidrar økonomisk selv om de ikke får vært med :D Ikke alle som har mulighet til det dessverre. Men det betyr ikke at jeg ikke bidrar på andre måter, frivillig arbeid, tiern osv ... :D

 

God tur til Drammen folkens!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd, Godset borte!
×
×
  • Opprett ny...