Gå til innhold

FIFA 2015: Stabæk-spiller på coveret


Jan Fredrik
 Del

Årets STB-cover for FIFA 15  

227 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Håper det er mulig å få til signering og slikt etter at folk er kommet hjem fra skole/jobb...

 

 

Edit:

Elkjøp har lagt ut følgende beskjed:

Stabæks Morten Morisbak Skjønsberg stiller på Elkjøp Megastore Slependen 25. september kl 17:00.

Endret av Forza
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har tidligere nevnt at FIFA med Morten på coveret er verdt hver krone, men det blir vel samme pris som spillene med Messi på coveret? Tåler litt ekstra, men håper virkelig ikke at de setter noen blodpris på produktet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller demoen nå. Dritbra! Har spilt mye 14 de siste ukene (jeg bor i utkanten av utkant-Norge), og dette er en enorm forbedring. Autotakling er ikke lenger like effektivt, så man må konsentrere seg mye mer i forsvar. Ballføring er forbedre ganger tusen, så det er faktisk mulig å utfordre og skifte retning uten å miste ballen før du i det hele tatt har tenkt tanken. Keeperne ser naturlig ut, så det føles som om du nesten scorer noen ganger i stedet for bare redning eller mål. Kommer til å spise nudler i all overskuelig fremtid, men jeg tror PS4 var verdt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller demoen nå. Dritbra! Har spilt mye 14 de siste ukene (jeg bor i utkanten av utkant-Norge), og dette er en enorm forbedring. Autotakling er ikke lenger like effektivt, så man må konsentrere seg mye mer i forsvar. Ballføring er forbedre ganger tusen, så det er faktisk mulig å utfordre og skifte retning uten å miste ballen før du i det hele tatt har tenkt tanken. Keeperne ser naturlig ut, så det føles som om du nesten scorer noen ganger i stedet for bare redning eller mål. Kommer til å spise nudler i all overskuelig fremtid, men jeg tror PS4 var verdt det.

 

Jeg spiller fullversjonen nå, har ikke hatt spillet siden FIFA 2009. Her var forskjellen betydelig ja!.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spiller demoen nå. Dritbra! Har spilt mye 14 de siste ukene (jeg bor i utkanten av utkant-Norge), og dette er en enorm forbedring. Autotakling er ikke lenger like effektivt, så man må konsentrere seg mye mer i forsvar. Ballføring er forbedre ganger tusen, så det er faktisk mulig å utfordre og skifte retning uten å miste ballen før du i det hele tatt har tenkt tanken. Keeperne ser naturlig ut, så det føles som om du nesten scorer noen ganger i stedet for bare redning eller mål. Kommer til å spise nudler i all overskuelig fremtid, men jeg tror PS4 var verdt det.

Også et pluss at Stabæk er med på årets modell!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som tror det er mulig og bytte på elkjøp hvis jeg har kjøpt på nettet? at jeg leverer på elkjøp og får en club edition tilbake?

Har du ikke åpnet spillet burde vel det gå greit sålenge prisen er lik. Kjøpte du spillet fra Elkjøp på nett? Hvis ikke hadde jeg ringt og spurt i forveien om jeg hadde vært deg.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med mindre spillet er sendt i posten alt, så er det vel bare å gå inn i annullere bestillingen. Uansett så har du angrerett så hvis spillet er uåpnet er det ikke noe problem å levere tilbake å få pengene igjen, hvis de ikke godtar et direkte bytte på torsdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det kun hos Elkjøp Slependen man får tak i Stb-coveret?

Bare hos Elkjøp Slependen ja, og det koster 499.

Du kan få fifa andre steder for 449.

 

ER det noen penger som drypper på stabæk, eller noe tillegg på spillet som forsvarer 50 kr opp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er det kun hos Elkjøp Slependen man får tak i Stb-coveret?

Bare hos Elkjøp Slependen ja, og det koster 499.

Du kan få fifa andre steder for 449.

 

ER det noen penger som drypper på stabæk, eller noe tillegg på spillet som forsvarer 50 kr opp?

 

 

Tja, det er jo Morten på coveret da! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Er det kun hos Elkjøp Slependen man får tak i Stb-coveret?

Bare hos Elkjøp Slependen ja, og det koster 499.

Du kan få fifa andre steder for 449.

 

ER det noen penger som drypper på stabæk, eller noe tillegg på spillet som forsvarer 50 kr opp?

 

Takk takk. Da blir det en svipptur innom Slependen på dagtid, tror jeg står over autografmøte klokka 5.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

FIFA 2015: Stabæk-spiller på coveret
×
×
  • Opprett ny...