Jump to content

FIFA 2015: Stabæk-spiller på coveret

Jan Fredrik
 Share

Årets STB-cover for FIFA 15  

227 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

EA har sendt meg et svært lovende thumbnail av Skjønsberg-coveret, men jeg får dessverre ikke lov til å dele smugtitten med noen andre enda.

Det er bekreftet at Stabæk-versjonen av FIFA 15 kommer i salg 25. september, samtidig med de ordinære utgavene. Det blir et lanseringsopplegg med spillersignering på Elkjøp Megastore Slependen, slik jeg forstår det.

Jeg har spurt EA om det er mulig å få et eget utsalg i Stabækbutikken, og de skulle se på muligheten. Det er selvsagt til syvende og sist butikken som avgjør om de vil ta inn noen kopier.

Herlig da er det bare å stå opp etter Moldekampen, vente til man er edru, kjøre til Slependen og knuse Molde igjen på Fifa!

Men er det nok med ett bilde for å la være å kjøpe online til en betraktelig lavere pris? Xbox One har i allefall mulighet for å kjøpe dette online.

Mulighetene for kjøp av spill på spillkonsollene (digitalt) er ikke kjent for å være billigere, snarere tvert i mot, med tanke på at de ikke har den konkurransen som fysiske butikker opplever. Uansett er vel et cover med Skjønsberg på verdt hver krone?

Edited by Forza