Gå til innhold

Billettsalg til semifinalen mot Molde


Hanse
 Del

Anbefalte innlegg


Styret i Stabæk Support har sammen med Stabæk Fotball bestemt seg for å åpne feltet vårt for alle stabækfans i semifinalen mot Molde. Dette innebærer selvsagt at man bidrar på våre premisser ved å stå og synge (med den stemmen man har, på de sangene man kan)

 

Billetter selges kampdagen på Onkel Blaa kl. 16-1830 og i porten fra kl. 1900

 

Vi setter selvsagt pris på at ikke-medlemmer også melder seg inn i Stabæk Support samtidig. Sjekk stabaek.no/medlem

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei :)

 

Jeg lurer på om det er noen der som selger billetter til hovedtribune/bortetribune til kampen mellom stabæk - molde i cupen førstkommende onsdag??

 

trenger 2 billetter !! 40641581 er nr om noen vil selge :)

Tviler veldig på at noen på et stabæk forum selger billetter til moldesuppurtere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Onsdag 24/9-14 -- SEMIFINALEN MOT MOLDE

 

Endelig nærmer det seg årets kamp (så langt) på Nadderud, og dette skal bli gøy.

 

Vi åpner kl 15.00 på onsdag, og som oppvarming viser vi hele cup-finalen fra 1998 på VHS ;-)

Sendingen starter kl 17, og vi lader opp stemningen med noe godt i glasset og stjernefotball fra forrige århundre...

 

Det er kanskje en mager trøst, men -

 

FOR DE SOM IKKE FÅR TAK I BILETTER SÅ VISER VI SELVFØLGELIG KAMPEN PÅ BLAA....!!

 

Etterpå møtes vi for kamanalyser og feiring av seieren

 

Vel møtt til et nytt cupeventyr på Nadderud :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra Slum. Håper det blir gjort en skikkelig jobb her. Det var vel under Godset-kampen at en kar hadde mistet støttekontakten sin og forvillet seg inn på hovis og satt for seg selv og hoiet og skrek til han ble tatt med ut.

 

Hvis kontrollen i inngangen sklir ut, håper jeg man tar en runde og rensker opp ved kampstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra Slum. Håper det blir gjort en skikkelig jobb her. Det var vel under Godset-kampen at en kar hadde mistet støttekontakten sin og forvillet seg inn på hovis og satt for seg selv og hoiet og skrek til han ble tatt med ut.

 

Hvis kontrollen i inngangen sklir ut, håper jeg man tar en runde og rensker opp ved kampstart.

På Hovis er det lov å kjøpe billett for bortesupportere. Det er som det står i mailen til Slum kunn til felt Juniorsupport (inng G) 300, 301, 302, 303, 304, 305 og 306 man ikke skal komme inn som bortesupporter. Dette gjelder da bare inngang D. Det kommer til å komme Moldesupportere med billett i inngang D, så jeg håper at klubben har en plan på hvor vi gjør av dem, kikkertsvingen muligens. Problemet er at bortesupportere får folk til å kjøpe billetter til seg i butikken. Dette skjedde på Enga kampen, og tro meg det kommer til å skje til helgen mot LSK også.

Endret av nøtte
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ang kjoskene

I kveld vil Stadion være helt full, det vil også medføre stor pågang på kioskene. Å ekspedere en som har akkurat i mynt, tar mye mindre tid en å ekspedere en som bruker kort, jeg vil derfor oppfordre folk til å ha med seg 20kroner, ev 2x10kr da alt koster 20kr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var igjen mange billetter til $$ feltet når jeg var innom butikken rett før stengetid i går kveld. Kjøpte med meg 3 $$ og 1 JR-support, da ble det i hvert fall noen færre igjen. Håper på bra salg i dag, flaut om vi blir sunget ut av Molde på Nadderud.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ang kjoskene

I kveld vil Stadion være helt full, det vil også medføre stor pågang på kioskene. Å ekspedere en som har akkurat i mynt, tar mye mindre tid en å ekspedere en som bruker kort, jeg vil derfor oppfordre folk til å ha med seg 20kroner, ev 2x10kr da alt koster 20kr.

 

Tror jeg spiser (og drikker) på forhånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De billettene man vinner på konkurransen, hvilket felt er de på?

 

Tror det er snakk om svingen, på toppen av klokka har de satt opp en liten sofa.

 

Tror du bør spørre de som skal gi deg billettene du vant, tror det er mer håp om korrekt svar der :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har kjøpt billett på SS fra før, men to venner vil ha billettene og de lurte bare på hvor de skulle sitte, finner nok svar etterpå :) jeg får billettene i billettluka right?

 

Nei, du finner billettene i den litt slitte postkassa i midten på stativet på veien mellom Blaa og Nadderud.

 

Igjen, jeg tror du bør spørre de som kåret deg som vinner av konkurransen for å få ett seriøst svar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Billettsalg til semifinalen mot Molde
×
×
  • Opprett ny...