Gå til innhold

Kamptråd, Stabæk-Lillestrøm


Peter
 Del

Anbefalte innlegg


På hovedtriubenen, der det var malt blått og mørkeblått. Bare å knuse de på banen hvertfall.

Håper det ikke er all verdens (?). Budstikka er hvertfall ikke på saken enda

 

Edit: http://www.budstikka.no/sport/stabek-tribunen-malt-i-lsk-farger-i-natt-1.8599880

 

Blir heldigvis fikset før match

Endret av Chriss
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klovnene i tv2 er også på saken, spesielt imponert over bildeteksten "Noen har malt store deler av Nadderud i gult og sort før kampen mot Lillestrøm." Var tv2 med på det i natt? sansyneligvis var de det, for ellers hadde de nok nevnt at bilde de bruker ikke er fra vandaliseringen, men fra frivillige som retter opp skaden.

http://www.tv2.no/2014/09/28/sport/6061425

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt å se at Kanarifansen synes dette er pinlig. Samtidig er det jo dumt at det finnes folk som tar seg friheten til å gjøre hva de vil i klubbens navn. LSK klarer helt fint å ødelegge sitt rennome på egen hånd, trenger ikke klovnestunt som dette her i tillegg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


«Kanari-Fansens pressetalsmann, Kenneth Kvebek, mener det ikke er noen stor sak.

 

- Det er sikkert noen som mener at det er finere med gult og svart, enn de fargene som allerede var der. Jeg ser ikke at dette er så stort. Det er bare maling og ganske harmløst, mener han.»

 

Utrolige ord fra en pressetalsmann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er ingen stor sak. Nadderud er tilbake i blått nå, etter et par timers maling.

 

Amatørene la igjen både finger- og skoavtrykk, så får vi se om politiet gidder å etterforske saken.

 

Tom Lund-statuen burde derimot passes på i månedene som kommer. Hjelper nok ikke med video-overvåkning da.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok om de gulegusjegrønne.
Med Boli ute med karantene, hvem kommer inn i stedet? Regner med at vi starter som mot Molde, men blir det Kassi eller Sortevik som erstatter han?

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


«Kanari-Fansens pressetalsmann, Kenneth Kvebek, mener det ikke er noen stor sak.

 

- Det er sikkert noen som mener at det er finere med gult og svart, enn de fargene som allerede var der. Jeg ser ikke at dette er så stort. Det er bare maling og ganske harmløst, mener han.»

 

Utrolige ord fra en pressetalsmann.

 

Noen burde dra hjem for å male litt på huset hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV 2 har oppdatert saken sin, haha

 

Mistenker tidligere Stabæk-spillere

[]

Han forteller at det finnes overvåkningsopptak av episoden, og at det skal ha vært to personer som utførte hærverket. Selv tror Skaar at han vet hvem som står bak.

 

Jeg har Palmi Rafn Pálmason og Johann Andersson (begge tidligere Stabæk-spillere, red.anm) som mine mistenkte. Jeg tror nok de har kommet tilbake for å prøve å markere seg igjen, flirer han.

 

Episoden kommer uansett til å bli anmeldt.

 

[]

 

MISTENKTE: Johan Andersson og Pálmi Pálmason her i Stabæk-drakt i 2011 .

Foto: Stian Lysberg Solum / SCANPIX

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke så mange år siden noen ( vif) malte over noe kanari greier på en bygning på Lillestrøm. Husker det var mye sutring i media fra samme gjengen da, utrolig at det er greit å male hos andre, men ikke hos seg selv. Det sier sitt. Søppel!

 

Når det gjelder kampen, får vi håpe at de vurderer laget vårt nå likt som forrige kamp i våres, og ter seg deretter. da kan dette bli riktig gøy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får beskjed fra mor på felt 305 at to menn på bortefeltet, med støtte fra gruppa rundt, har ropt "gjør som Gromstad"!

 

Bank de jævlene på banen! Vis dem hvor det er VI som bestemmer! Fyfaen som magen min vrenger seg bare av tanken på lsk...

 

Edit: TAKK FREDRIK!

Endret av s-simen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er så deilig: Før 2-0 scoringen kommer står Lillestrøm fansen å hopper og bruker sine trommer, men plutselig kommer Luc og dundrer inn 2-0. Da stopper de å hoppe og bruke trommene sine, jævla nubs. ELSKER STABÆK<3

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemmer at en kar på bortefeltet ropte dette. Det ble visst slått ned på med én gang. Ha i bakhodet at det var denne gjengen som overrakte oss blomster da han døde.

 

Men ellers, jævlig digg å sette 2-0 når de har hatt så mange sjanser!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er så deilig: Før 2-0 scoringen kommer står Lillestrøm fansen å hopper og bruker sine trommer, men plutselig kommer Luc og dundrer inn 2-0. Da stopper de å hoppe og bruke trommene sine, jævla nubs. ELSKER STABÆK<3

Utrolig morsom du er Peter:)

Får ta med hele familien i support neste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemmer at en kar på bortefeltet ropte dette. Det ble visst slått ned på med én gang. Ha i bakhodet at det var denne gjengen som overrakte oss blomster da han døde.

 

Men ellers, jævlig digg å sette 2-0 når de har hatt så mange sjanser!

Det er selvsagt. Refererte egentlig bare det familien ved siden dem så og hørte. Greit å få en oppklaring :)

 

Magen min vrir seg dog uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd, Stabæk-Lillestrøm
×
×
  • Opprett ny...