Gå til innhold

Turtråd: Sarp 08 away - Retrotur!


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


 

Du kan i det minste se på det som forsøk på humør, er ikke alltid folk treffer der de sikter :)

 

Det er jo ikke humor for meg?

Hei Peter.

 

Det er veldig hyggelig at du har funnet Forumet og skriver mange innlegg. Men du må huske på at vi som skriver mange innlegg ofte blir tullet litt med. Noen ganger direkte mobbet.

 

Er det OK - sikkert ikke, men sånn er det. Tåler man det ikke - bør man tenke seg grundig om før man poster noe.

 

PS - ertingen av deg fordi du ofte stiller spørsmål om ting man enkelt kan finne ut av andre steder er ikke ondskapsfull. Syns du det får du heller søke på Google eller noe sånt. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Du kan i det minste se på det som forsøk på humør, er ikke alltid folk treffer der de sikter :)

Det er jo ikke humor for meg?

Hei Peter.

 

Det er veldig hyggelig at du har funnet Forumet og skriver mange innlegg. Men du må huske på at vi som skriver mange innlegg ofte blir tullet litt med. Noen ganger direkte mobbet.

 

Er det OK - sikkert ikke, men sånn er det. Tåler man det ikke - bør man tenke seg grundig om før man poster noe.

 

PS - ertingen av deg fordi du ofte stiller spørsmål om ting man enkelt kan finne ut av andre steder er ikke ondskapsfull. Syns du det får du heller søke på Google eller noe sånt. :)

 

Javell, men det med åpningtidene, det var en som sa det før, og det er bare unødvendig å ta det opp igjen, men hvis det er slik det er her så aksepterer jeg det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

OT men jeg husker en viss "diskusjon" om buss for mindreårige og saft servering.

Det blir nok veldig lite økonomisk tror jeg, pleier ikke være veldig mange mindreårige på bortetur..

 

Jeg ihvertfall:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Turansvarlig har selvfølgelig fått tak i en partybuss til så det totale antallet busser er nå 3.

 

Det er i skrivende stund 21 ledige plasser på turen.

 

Hvis du lurer på om du skal være med bør du være rask. Denne turen kommer til å bli fullbooket.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fortsatt en liten mulighet for etternølere på søndag!

 

Samlingsstedet blir Nye Neptune Pub, Jernbanegata 14 i Sarp.

 

Den ligger flott lokalisert på andre siden av gaten fra Sarpsborg supporternes pub.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må dessverre melde meg av turen pga. et møte.

 

Skal prøve å rekke andre omgang ved å kaste meg i bilen, men jeg tviler. Blir isåfall eneste tippeligaklubben jeg ikke får sett Stabæk spille mot på bortebane i år. Dritt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må dessverre melde meg av turen pga. et møte.

 

Skal prøve å rekke andre omgang ved å kaste meg i bilen, men jeg tviler. Blir isåfall eneste tippeligaklubben jeg ikke får sett Stabæk spille mot på bortebane i år. Dritt!

 

Er ikke bra nok, skjerp deg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Sarp 08 away - Retrotur!
×
×
  • Opprett ny...