Mortimer 4,363 Share Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Med JF avmeldt er det nå 2 ledige plasser 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 36 Share Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Noen stopp på Plata? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,259 Share Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Noen stopp på Plata? Vi har riktignok stoppa i Strömstad for å kjøpe alk, men Plata hørtes litt voldsomt ut... 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
enda en jævla islending 6,348 Share Posted October 26, 2014 (edited) Share Posted October 26, 2014 (edited) Urtelefonen er tur. Kan jeg sitte på? Gjerne fra plata. Edited October 26, 2014 by enda en jævla islending 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjornh 1,928 Share Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Har vi jobbet oss for langt inn på enga-territoriet nå? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sincus 1,305 Popular Post Share Posted October 26, 2014 (edited) Popular Post Share Posted October 26, 2014 (edited) Lite imponert over, og tar sterk avstand fra det enkeltpersoner og grupper på feltet lirte av seg da Kerr lå nede med leger rundt seg i dag. Edited October 26, 2014 by Sincus 23 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,259 Popular Post Share Posted October 26, 2014 Popular Post Share Posted October 26, 2014 Lite imponert over, og tar sterk avstand fra det enkeltpersoner og grupper på feltet lirte av seg da Kerr lå nede med leger rundt seg i dag. Dette følger vi opp. 16 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bjørk 306 Share Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Grupper er vel å ta hardt i. Ellers er jeg enig! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,604 Share Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Helt enig. Heldigvis sluttet de ganske hurtig når de fikk kritisk tilbakemelding. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mortimer 4,363 Popular Post Share Posted October 27, 2014 Popular Post Share Posted October 27, 2014 Jeg tar selvkritikk for egen oppførsel igår og vil med dette legge meg helt flat og be om unnskyldning til alle. Som en konsekvens av dette er jeg fra i dag ferdig i styret i Stabæk Support. 22 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stephanois 2,827 Share Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Du er tilgitt 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Robinho 1,055 Share Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Jeg tar selvkritikk for egen oppførsel igår og vil med dette legge meg helt flat og be om unnskyldning til alle. Som en konsekvens av dette er jeg fra i dag ferdig i styret i Stabæk Support. På grunn av språkbruk på tribunen? Eller var det noe mer enn det som omtales her som skjedde i går? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,259 Popular Post Share Posted October 27, 2014 (edited) Popular Post Share Posted October 27, 2014 (edited) De som var der hørte og så vel, men jeg håper folk har forståelse for at Stabæk Support tar så mye som mulig av dette internt for å unngå at det hausses opp av feks media - av hensyn til klubb og omdømme. Edited October 27, 2014 by Posse 20 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kkh94 7,857 Share Posted October 27, 2014 (edited) Share Posted October 27, 2014 (edited) Det bør nevnes at unntatt de episodene som blir håndtert internt, så hadde vi faktisk en relativt bra dag på tribunen i går. Treig start, men det kom seg godt. Skulet titt og ofte bort på Fossefallet, de satt hele kampen, og hadde kun et par spede forsøk på å dra i gang sang før de fikk scoringen. Ganske søtt at Raymond fikk lov å sitte i speakerbua, forresten. Edited October 27, 2014 by kkh94 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
S08 0 Share Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Det bør nevnes at unntatt de episodene som blir håndtert internt, så hadde vi faktisk en relativt bra dag på tribunen i går. Treig start, men det kom seg godt. Skulet titt og ofte bort på Fossefallet, de satt hele kampen, og hadde kun et par spede forsøk på å dra i gang sang før de fikk scoringen. Ganske søtt at Raymond fikk lov å sitte i speakerbua, forresten. Satt Fossefallet gjennom hele kampen? Det var meget underlig mtp at tribunen vår er en ståtribune, uten seter der alle mann står. Stemningen fra vår side var dessverre latterlig dårlig denne gangen. Noe som er ille opp og ned hvor god stemningen er på hjemmebane. Når det er sagt, hadde vi sang gjennom hele kampen men dessverre mange som ikke ble med så ble noe labert. Vinden ødela også mye for begge lags supportere, da vi hørte sjeldent noe fra dere og dere mest sannsynlig ikke hørte stort fra oss heller. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Daigo nr 10 1,449 Share Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Haha ok. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
msp 774 Share Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Med kraftig vind vekk fra oss hadde det vært særdeles imponerende om vi hadde hørt noe som helst av hjemmesupp. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kkh94 7,857 Share Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Det bør nevnes at unntatt de episodene som blir håndtert internt, så hadde vi faktisk en relativt bra dag på tribunen i går. Treig start, men det kom seg godt. Skulet titt og ofte bort på Fossefallet, de satt hele kampen, og hadde kun et par spede forsøk på å dra i gang sang før de fikk scoringen. Ganske søtt at Raymond fikk lov å sitte i speakerbua, forresten. Satt Fossefallet gjennom hele kampen? Det var meget underlig mtp at tribunen vår er en ståtribune, uten seter der alle mann står. Stemningen fra vår side var dessverre latterlig dårlig denne gangen. Noe som er ille opp og ned hvor god stemningen er på hjemmebane. Når det er sagt, hadde vi sang gjennom hele kampen men dessverre mange som ikke ble med så ble noe labert. Vinden ødela også mye for begge lags supportere, da vi hørte sjeldent noe fra dere og dere mest sannsynlig ikke hørte stort fra oss heller. Er dere dverger alle mann da eller? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,259 Share Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Såvidt jeg kunne se stod de der borte. Hørte dog lite, vinden har vel noe av skylda der. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
s-simen 1,493 Share Posted October 28, 2014 (edited) Share Posted October 28, 2014 (edited) "Sunget ut i egen by" hørtes veldig godt på tven ihvertfall Edited October 28, 2014 by s-simen 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts