Gå til innhold

Årets viktigste spiller 2014


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Brustad helt klart! 10 mål 7 assist sier sitt. Selvom han ikke er like populær nå lenger så kan man ikke si noe annet enn at Brustad har vært vår giftigste og beste spiller i år, trist at han forsvinner. Mande på 2.plass og Boli på 3. Årets store overraskelse er helt klart Næss, blir bare bedre og bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Soko!

 

Hadde Soko signert tidlig i høst så kanskje. Han var veldig positiv til oss da han var ny, og det var jo hyggelig (og naturlig siden han kom fra benken til Brann). Men nå vil han til USA, eller i hvert fall vente til å se om BB blir. Da vil han selvsagt vurdere andre tilbud som måtte komme, og det virker ikke som han har et ekte ønske om å bli i klubben. Først meg selv / så meg selv osv har vi sett mange ganger før og det er til en viss grad forståelig. Men det er ikke noe en skal vinne kassa på.

 

Sayoba, Ville, Boli eller Næss derimot har alle signert lengre kontrakter, hatt stor utvikling og vært viktige på banen. Mao er jeg enig med Norris.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Drikker Mande øl?

Hva er det for noe rasistkommentar a?

Det er da et helt legitimt spørsmål. Elfenbenskysten har stor andel muslimer, en del muslimer drikker ikke alkohol.

 

Vanskelig å definere rasisme ja... Mande drakk champagne da vi rykket opp, så tviler på at han sier nei til en kasse øl :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Drikker Mande øl?

Hva er det for noe rasistkommentar a?

Den merkelappen vil jeg ha meg frabedt. Forsiktig med den der, Fullemann. Spørsmålet var ment slik Luguber viser til. Var også ment litt humoristisk siden jeg ikke regner det som helt usannsynlig at han vinner kassa. Vi hadde vel et tilfelle på damesiden der vinneren var mindreårig, og fikk en kasse med brus isteden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Soko!

 

Hadde Soko signert tidlig i høst så kanskje. Han var veldig positiv til oss da han var ny, og det var jo hyggelig (og naturlig siden han kom fra benken til Brann). Men nå vil han til USA, eller i hvert fall vente til å se om BB blir. Da vil han selvsagt vurdere andre tilbud som måtte komme, og det virker ikke som han har et ekte ønske om å bli i klubben. Først meg selv / så meg selv osv har vi sett mange ganger før og det er til en viss grad forståelig. Men det er ikke noe en skal vinne kassa på.

 

Sayoba, Ville, Boli eller Næss derimot har alle signert lengre kontrakter, hatt stor utvikling og vært viktige på banen. Mao er jeg enig med Norris.

 

Synes han virker ganske glad for å være i Stabæk: http://www.stabak.no/news/article/17z3ew67prmyr1t2bs4ctt9pz7/title/her-er-jenta-soko-ikke-klarer-seg-uten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Drikker Mande øl?

Hva er det for noe rasistkommentar a?

Den merkelappen vil jeg ha meg frabedt. Forsiktig med den der, Fullemann. Spørsmålet var ment slik Luguber viser til. Var også ment litt humoristisk siden jeg ikke regner det som helt usannsynlig at han vinner kassa. Vi hadde vel et tilfelle på damesiden der vinneren var mindreårig, og fikk en kasse med brus isteden?

 

 

Først utnytter du Afrikanere og tjener deg rik på den skitne diamantindustrien, og nå kjører du på med humor på deres bekostning. Tror du beholder den merkelappen litt til, og så legger vi denne diskusjonen død.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi hadde vel et tilfelle på damesiden der vinneren var mindreårig, og fikk en kasse med brus isteden?

Stemmer Mr. Diamond, Ada vant for damene i 2012, og hun ble 17 det året. Fikk en kasse julebrus: http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=6674

 

Lurte forøvrig på det samme om Mande selv, men om han får kassa så deler han vel bare innholdet ut om han ikke drikker øl - noe som muligens er praksis uansett... Det er vel kassa, og ikke innholdet som er det viktigste her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets viktigste spiller 2014
×
×
  • Opprett ny...