Gå til innhold

Seriefinale! LSK - Stabæk 1 november kl 13:00. Buss, Billett, Kamp


Hantro76
 Del

Anbefalte innlegg


Årets klart viktigste kamp er også 2014 sesongens aller siste kamp.

Med seier er vi seriemester og får spille i europa også neste år.

De siste kampene våre har vært svært oppløftende og Chixa går inn i denne kampen utvilte og fulle av selvtillit.

 

 

BUSS Tilbud:

Vi håper flest mulig vil dra og se denne kampen og støtte Chixa fullt ut.

Stabæk Support vil forsøke å sette opp transport til LSK hallen.

Bussen vil gå fra Bekkestua kl 11:30 og koster 100 kr.
Det være mulig å gå på også på f.eks Lysaker, Skøyen/Sjølyst,
Bygdøylokket og Helsfyr (en av holdeplassene under broen).
Påmelding på sms med navn til Trond på tlf 40039927 eller send en mail til trond@stabaek.no
BILLETT INFO:
Stabæk har fått billettene fra LSK og de vil bli solgt fra Stabækbutikken(torsdag og lørdag i vanlige åpningstider) og Servicekontoret på Brakka(alle hverdager kl. 09-15, ca).

Billettene koster kr. 100,- for voksne, kr. 50 for barn (16-18 år) og honnør. Barn under 16 år er gratis.
LSK har lovet oss eget område på tribunen, egne toaletter og kiosk.


Endret av Hantro76
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom vi ikke får noen flere skadet før eller under denne kampen, tror jeg faktisk vi skal klare å dra i land dette.

 

Det er egentlig helt greit at vi må vinne denne kampen (LSKKFK klarer seg jo med uavgjort for å ta gullet). Da går vi inn i kampen uten noe å tape. LSKKFK har liksom gullet halvveis i lomma, og føler nok i langt større grad at de har noe de skal passe på. Dessuten (og her bruker jeg Klaveness' ord før tilsvarende oppgjør mot Røa for fem år siden): "Vinner vi ikke denne kampen, så fortjener vi ikke gullet!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir en kamp med trykk både på banen og på tribunen. Jeg er imponert over hva laget har prestert i det siste i en vanskelig periode, og har tro på at de kan klare dette.

Denne kampen vil jeg definitivt ikke gå glipp av. Påmeldt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har jeg kjøpt billetter, og fikk vite at man har totalt 400 billetter til oss. Det er vel rundt 50% mer enn det vi utgangspunktet hadde krav på.

 

Laget har for øvrig trent innendørs på Hauger de siste dagene. Til uken håper man at kunstgresset er klart for bruk, men samtidig forsvinner (faktisk fortsatt) en del spillere på diverse landslagssamlinger. Så er vel bare fredag, og muligens torsdag, man vil ha hele laget på trening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har vi noen som blir klare til denne kampen? Krykkegjengen skal vel få "litt" mer tid på seg, men vi har jo langt flere ute enn dem. Er f.eks. Thorsnes fit? Hvordan ligger Akerhaugen an?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Thorsnes trener alternativt, og antar at man har et håp om at hun skal bli klar. Antar uansett at hun vil være på benken (for der har vi jo god plass). Akerhaugen skal man nok ikke regne med.

 

Var ni stykker på trening i går, tre stykker på landslagssamling, To stykker som trente alternativt, samt to som hadde fått fri. Så blir vel de samme i troppen som de siste kampene. Dog har man jo bra bemanning på keeperfronten med tre stykker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK, da får vi klare oss med de vi har. De samme som var på nippet til å sende Wolfsburg ut av CL. Er ikke sikkert det her blir så gæernt.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sånn jeg ser det så har dette medført at enkelte av jentene (uten å nevne navn) har påtatt seg et større ansvar, og innser at de ikke bare kan stole på andre, men må gjøre jobben selv, og det er jo positivt! Dessuten har Solveig's inntreden vært viktig.

Gleder meg ekstremt mye til kamp i morgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe,

 

Det er da bare å ta rennafart og drite i hva den sippa måtte mene, at hun i det hele tatt fokuserer på oss i en slik stund viser jo bare hvor bitter og smålig hun er! Nok et poeng i vår favør. Stor underholdning spør du meg :)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi viser samme problemet som vi har hatt hele sesongen - vi blir helt tafatte av å slippe inn mål. Spesielt husker jeg Grimstad og hjemme mot Engen, men det har skjedd flere ganger. Vi må da ikke miste trua helt bare fordi vi får en baklengs? Jeg begriper ikke hva som forårsaker dette, men at det ligger på de dominerende spillerne å løfte laget i slike situasjoner er vel innlysende.

 

 

Det er klart Herlovsen ikke har injurierende kraft. Jeg lurer seriøst på hvilken jobb hun kan ha ved siden av fotballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe,

 

Det er da bare å ta rennafart og drite i hva den sippa måtte mene, at hun i det hele tatt fokuserer på oss i en slik stund viser jo bare hvor bitter og smålig hun er! Nok et poeng i vår favør. Stor underholdning spør du meg :)

 

@ringo

Selv om jeg driter i hva hun mener, vil jeg likevel reservere min rett til å hate førkja. Ferdig snakka!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hehe,

Det er da bare å ta rennafart og drite i hva den sippa måtte mene, at hun i det hele tatt fokuserer på oss i en slik stund viser jo bare hvor bitter og smålig hun er! Nok et poeng i vår favør. Stor underholdning spør du meg :)

@ringo

Selv om jeg driter i hva hun mener, vil jeg likevel reservere min rett til å hate førkja. Ferdig snakka!

Hadde hun ikke hatt den historien hadde det faktisk vært hysterisk morsomt.

 

Det er bra for kvinnefotballen at det kommer litt temperatur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Interessant å lese om disse "proffdagene" til LSKKFK i en av artiklene som ligger ute på nrk.no. Spillerne kjøpes fri fra jobben to dager i uka. Det har sikkert hjulpet til å få laget bedre.

 

 

Det er fint å ha penger.

 

 

 

Tillegg:

 

Det er ikke noen krise av vi taper serien i gymsalen dag, og tapte cupen for et par måneder siden på samme sted. Det er derimot et problem at vår motstander er tre ganger større, både økonomisk og tilskuermessig.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er da samme modell som herrelaget til LSK fulgte i Tom Lunds tid. Om vi skal følge samme mønster, kommer LSKKFK til å være et storlag i omkring et tiår til, før de blir verdens kjedeligste klubb som bare bryr seg om at de holder plassen i divisjonen. Kan leve med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Seriefinale! LSK - Stabæk 1 november kl 13:00. Buss, Billett, Kamp
×
×
  • Opprett ny...