Gå til innhold

Terminlisten 2015


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Vi har aldri hatt noen spesielt god 16.mai-kamp-kultur, så den datoen blir det bare kunstig å prioritere Stabæk.

 

En av våre største fiender i forhold til tilskuertall er fint vær, og ettersom det er en høy andel av Stabæks tilhengere som har både båt, hytte og gressplen, så bør Stabæk søke om å få ha alle kampene utenom helgene, og bare når det er litt overskyet. Men ikke regn heller, pga elendige tribuneforhold ved nedbør!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen andre enn meg som vurderer å ta turen? Finner tur-retur til under 5.000 kr. med SAS og United. 20-26. Får isåfall med meg første og andre kamp, ikke siste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen andre enn meg som vurderer å ta turen? Finner tur-retur til under 5.000 kr. med SAS og United. 20-26. Får isåfall med meg første og andre kamp, ikke siste.

 

 

Siden jeg er i USA fra før av kan det hende jeg rekker å ta en tur over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen andre enn meg som vurderer å ta turen? Finner tur-retur til under 5.000 kr. med SAS og United. 20-26. Får isåfall med meg første og andre kamp, ikke siste.
Var ikke så lett å få med folk rundt halve kloden.

 

Vurderer La Manga istedenfor. En knapp uke, begge treningskampene (Bodø/Glimt 12. og Rosenborg 16.), 11.-17. mars.

 

Fly og hotell til ca 3200 kr (2 stk. under 26 år)

Fly og leilighet til ca. 2500 kr (4-6 stk., under 26 år)

+ 400 for fly om over 26 år

 

Fly: SAS til Alicante. Både hotell og leilighet på La Manga med bra standard.

 

Noen som er keen på en lengre bortetur med sommertemperatur, STB-treninger og to Stabæk-kamper i midten av mars?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Noen andre enn meg som vurderer å ta turen? Finner tur-retur til under 5.000 kr. med SAS og United. 20-26. Får isåfall med meg første og andre kamp, ikke siste.
Var ikke så lett å få med folk rundt halve kloden.

Vurderer La Manga istedenfor. En knapp uke, begge treningskampene (Bodø/Glimt 12. og Rosenborg 16.), 11.-17. mars.

Fly og hotell til ca 3200 kr (2 stk. under 26 år)

Fly og leilighet til ca. 2500 kr (4-6 stk., under 26 år)

+ 400 for fly om over 26 år

Fly: SAS til Alicante. Både hotell og leilighet på La Manga med bra standard.

Noen som er keen på en lengre bortetur med sommertemperatur, STB-treninger og to Stabæk-kamper i midten av mars?

SAU og jeg har snakket om å reise nedover, så fint om du holder oss oppdatert. Har ikke booket noe ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg booket litt spontant en natt jeg ikke fikk sove.

 

Flyr SAS 11.-17. Ser nå at prisene har skutt i været på 10. og 17.-flyvningene til SAS, så da tipper jeg Stabæk har booket på de flightene.

 

Andre som drar ned må gjerne ta kontakt, så kan vi se på mulighetene for å spleise på overnatting :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Har just flytta, og er usikker på hvilke kanaler jeg må ha for å kunne se alle Stabæk kampene iår?

Noen som kan hjelpe ??

Cmore/cplay og TV2.

 

Hvis ikke TV2 ender opp med å kjøpe Cmore noe det går hete rykter om

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som om du må ha Cmore ja, for av de første 9 rundene fikk vi bare én match på tv, og det er mot Vålerenga på Ullevål

Endret av knutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som om du må ha Cmore ja, for av de første 9 rundene fikk vi bare én match på tv, og det er mot Vålerenga på Ullevål

Tv2 Driver i det stille å skaffe rettighetene til Cmore fra og med denne sesongen, så jeg hadde nok ventet hadde jeg vært deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Terminlisten 2015
×
×
  • Opprett ny...