Gå til innhold

Tippeligaen 2015 - hvordan skal det gå?


Anders C
 Del

Anbefalte innlegg


Det hadde vært fint med 1-1, for da hadde Odd vært helt sjanseløse på å ta oss igjen. men selv med seier er de nå fortsatt 5 poeng bak, og de skal til Drammen neste runde.

 

Dersom vi klarer seks poeng hjemme mot Start og Aalesund, hvilket må være lov å forvente, så skal taperen av SIF-Odd bare glemme å ta oss igjen. Og da betrakter poeng i Stavanger og Bodø som ren bonus.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trønderdømming på straffen, og så har Start vært både uheldige og urutinerte når de er i angrep. Men Rosenborg leder altså med to mål. Så vi kan droppe anklagene om at de vinner kampen bare pga dommern foreløpig.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bemerkelsesverdig hvor behjelpelig den norske dommerstanden er så fort det lugger litt for RBK. Tydelig at dette har vært høyt oppe på agendaen til den norske dommerforeningen. Et arbeide som tydeligvis skal prioriteres og intensiveres, antakeligvis som følge av sterke føringer fra NFF som har utarbeidet strategier og handlingsplaner som går ut på ar RBK skal være norsk fotballs lokomotiv

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Straffe skal gis for RBK så fort en liten mulighet for det åpner seg, og like viktig, det skal blåses offside mot angripende lag hvis det lukter mulighet for målsjanse mot RBK (ref Stokkelien nå nettopp).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så mye flaks som RBK har hatt i år kan de ikke ha neste år også, og da skal de få enda tettere konkurranse av oss (under ledelse av Bob), Molde (under kompetent ledelse) og Godset. Dette er så visst ikke starten på en ny 13-års natt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er så enkelt at vi må vinne resten tror jeg....Alltid Uansett!!!!

Vi logger fortsatt foran, så vi har råd til et tap. Vinner RBK i neste runde, tåler vi en uavgjort i tillegg. Godset blir litt svekket med to ute neste runde, selv om de "selvfølgelig" har bredere stall enn oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Der er jeg stygt redd medalje røk. Flau forestilling og maks uflaks. Alle de styggeste symptomene på en total kollaps.

Ikke minst når vi også mistet Keita og vi har et forsvar som er totalt krise uten Næss og Meling

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Der er jeg stygt redd medalje røk. Flau forestilling og maks uflaks. Alle de styggeste symptomene på en total kollaps.

Slapp av litt av. Vi har et par av disse hvert år i gode sesonger. I år Start borte og Aafk hjemme.

Dette har alle andre tegn en bare en mental kollaps i en kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Der er jeg stygt redd medalje røk. Flau forestilling og maks uflaks. Alle de styggeste symptomene på en total kollaps.

Slapp av litt av. Vi har et par av disse hvert år i gode sesonger. I år Start borte og Aafk hjemme.

Dette har alle andre tegn en bare en mental kollaps i en kamp.[

 

Hvilke?

Endret av fornuften
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi mister sentrale spillere i skader vi evner ikke eller har ingen til å sette temposkifte i kamper som vi tidligere hadde med Birger opp på kant når vi jager utligning og seiersmål

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viking leder, hadde håpet på at Tromsø skulle ta poeng idag

 

Fortsatt en time igjen, da.

 

Og forøvrig lurer jeg på om det kan være en fordel for oss om vi får rom til å kontre neste helg, fordi Viking øyner en liten mulighet til å ta bronse og dermed kjører i angrep.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tippeligaen 2015 - hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...