Gå til innhold

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Vi har blitt spurt av Stabækbutikken hva vi ønsker oss til jul. Som i at butikken lurer på hva slags Stabækeffekter vi burde ta inn, altså. Kan dere gjøre oss litt klokere og komme med deres ønsker, slik at juletrærne kan hvile på hauger av gaver i blått papir også i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje ei blaa og mørkeblaa sykkeltrøye, så kunne vi som sykler litt sånn dann og vann vise hvor vi hører hjemme på våre turer i nær og fjærndistriktene. Hadde vært moro å sykle gjennom Drammen, Lillestrøm og Engaland med ei sånn trøye!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

En fin kaffekopp, ikke de stygge blå som er nå hvor logoen ikke syns jeg foreslår hvit med flott logo på!

Ja, mørkeblått på blått funker liksom ikke!

 

Før forrige sesong (under treningskamp vinteren 2013), kjøpte jeg en fin, hvit termokopp. Den har enten blå eller sort logo.

Ikke så stor kopp, den tar akkurat like mye som en av papp-koppene i kioskene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fine v-gensere av god kvalitet (feks100 merino). Marineblå med et lite stabækmerke..

 

Noe litt diskret som man kan bruke på jobb. Hvis man klarer å lage noe som er fint og av god kvalitet er jeg sikker på at markedet for noe slikt er tilstede for våre litt mer voksne supportere som er vant til å betale 1000+ for jobbvennlige V-gensere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror man kan gå mye lengre i å være diskret. Enga "brukte opp" årstall, men hva med å hente datoen fra emblemet? En liten logo:

 

16

---

3

 

på brystet i stedetfor klubbemblemet vil flytte det fra å være en supportartikkel (uansett hvor diskret) til å bli 100% jobbsikker. Samtidig vil det ganske raskt kunne bli noe som er innarbeidet for oss, og nok til at vi kan nikke anerkjennende til hverandre når vi ser tallene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?
×
×
  • Opprett ny...