nichb 3,447 Share Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 14 minutter siden skrev Hanse: Fordi de må kastes etter bruk? Jeg kaster iallefall ikke klubblogoen i søpla. ikke liker jeg å spytte på klubblogoen heller Hva med vaskbare munnbind med tilhørende karbonfilter? Slike som andre klubber har... 0 Quote Link to post Share on other sites
atleten 1,460 Share Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Jeg hørte det var bestilt Stabækmunnbind. 1 Quote Link to post Share on other sites
Posse 14,034 Share Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 4 timer siden skrev nichb: Hva med vaskbare munnbind med tilhørende karbonfilter? Slike som andre klubber har... Vi sjekket litt mulighetene her i sommer, og like etter kom en nyhetssak om at man kunne bli straffet for å selge munnbind som ikke innehar diverse godkjenninger og sertifiseringer. Det anså vi at var noe for komplisert for SS å sette seg inn i, og vi lot det ligge. 4 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,447 Share Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 27 minutter siden skrev Posse: Vi sjekket litt mulighetene her i sommer, og like etter kom en nyhetssak om at man kunne bli straffet for å selge munnbind som ikke innehar diverse godkjenninger og sertifiseringer. Det anså vi at var noe for komplisert for SS å sette seg inn i, og vi lot det ligge. Men vurderes det å se på saken på nytt da? Skjedd mye på alle fronter siden i sommer, masse godkjente produsenter nå og et enda større behov for munnbind enn i sommer.. 0 Quote Link to post Share on other sites
Anette 221 Share Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Kan jo ta kontakt med Frisk/Asker og høre hvor de har kjøpt sine? De har tøy med logo på. 3 Quote Link to post Share on other sites
Totto 1,212 Share Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Stabæk-butikken reklamerer med munnbind i konteinern som er åpen i morgen ettermiddag. 0 Quote Link to post Share on other sites
greatone 764 Share Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 7 timer siden skrev Posse: Vi sjekket litt mulighetene her i sommer, og like etter kom en nyhetssak om at man kunne bli straffet for å selge munnbind som ikke innehar diverse godkjenninger og sertifiseringer. Det anså vi at var noe for komplisert for SS å sette seg inn i, og vi lot det ligge. Synes det var en god beslutning! ? 1 Quote Link to post Share on other sites
PKhelten 634 Share Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Kunne ikke finne annonsen det er snakk. Vet noen om det er flere igjen ved neste åpning? 0 Quote Link to post Share on other sites
Buss1 Marius 832 Share Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 De se 10 timer siden skrev PKhelten: Kunne ikke finne annonsen det er snakk. Vet noen om det er flere igjen ved neste åpning? De selger også munnbind i kiosken på stadion og den er åpen under jentenes kamp kommende søndag. 2 pizzastykker, en cola og et munnbind takk!! 0 Quote Link to post Share on other sites
guttensindet 1,014 Share Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Jeg har kreert og kjøpt mitt eget munnbind hos Vistaprint. Det er noe alle kan fikse selv her: https://www.vistaprint.no/munnbind/alle/tilpasset/ nb! kan være litt lang ventetid. 4 Quote Link to post Share on other sites
Jon 2,243 Share Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 7 timer siden skrev Buss1 Marius: De se De selger også munnbind i kiosken på stadion og den er åpen under jentenes kamp kommende søndag. 2 pizzastykker, en cola og et munnbind takk!! Husk at Containerbutikken på Nadderud er åpen hver tirsdag ettermiddag. Der får dere også kjøpt munnbind. 8 Quote Link to post Share on other sites
guttensindet 1,014 Share Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 1 time siden skrev Jon: Husk at Containerbutikken på Nadderud er åpen hver tirsdag ettermiddag. Der får dere også kjøpt munnbind. Men er det «Stabæk munnbind» eller samme type munnbind som selges i dagligvarebutikker og apoteker? 0 Quote Link to post Share on other sites
Jon 2,243 Popular Post Share Posted November 12, 2020 Popular Post Share Posted November 12, 2020 21 minutter siden skrev guttensindet: Men er det «Stabæk munnbind» eller samme type munnbind som selges i dagligvarebutikker og apoteker? Se bildet under. 13 Quote Link to post Share on other sites
StabækJR 1,136 Share Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 Har ikke sett noe av dette markedsført av klubben. På tide å spre ordet(munnbindet) og ikke viruset 0 Quote Link to post Share on other sites
geirti 10,057 Share Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 2 timer siden skrev Jon: Se bildet under. Dette var jeg ikke klar over. Bra! Burde ikke dette ligge i nettbutikken på hjemmesida? Uansett, jeg kjøper 10 på chixas siste kamp på søndag, så er brandingen på plass 1 Quote Link to post Share on other sites
greatone 764 Share Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 1 time siden skrev geirti: Dette var jeg ikke klar over. Bra! Burde ikke dette ligge i nettbutikken på hjemmesida? Uansett, jeg kjøper 10 på chixas siste kamp på søndag, så er brandingen på plass Det er bra! Men dette skal ikke være et tema. Dette vet jeg Stabæk har annonsert! 0 Quote Link to post Share on other sites
Jon 2,243 Popular Post Share Posted November 13, 2020 Popular Post Share Posted November 13, 2020 10 timer siden skrev geirti: Dette var jeg ikke klar over. Bra! Burde ikke dette ligge i nettbutikken på hjemmesida? Uansett, jeg kjøper 10 på chixas siste kamp på søndag, så er brandingen på plass Foreløpig har vi fått en ganske liten leveranse og mesteparten er delt ut til spillerne. Vi har derfor valgt å ikke legge den ut på nettbutikken foreløpig. Det kommer en ladning til om 1-2 uker hvor logoen er hvit og dermed litt mer synlig for de som ønsker det. 12 Quote Link to post Share on other sites
geirti 10,057 Share Posted November 13, 2020 Share Posted November 13, 2020 15 timer siden skrev greatone: Dette vet jeg Stabæk har annonsert! Hvor? 3 Quote Link to post Share on other sites
Posse 14,034 Share Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 Ref munnbind: https://www.nrk.no/norge/hvordan-vet-du-om-toymunnbindet-ditt-er-godkjent_-1.15247491 0 Quote Link to post Share on other sites
fexter 1,016 Share Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 Blir det solgt noen i Stabækboden før match på lørdag? Skulle gjerne hatt et Stabækmunnbind. 0 Quote Link to post Share on other sites
Gladlaksen 456 Share Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 Hei, Tenkte å kjøpe noen julegaver. Når klokken er containeren åpen, i morgen? På forhånd, takk! 0 Quote Link to post Share on other sites
gwestlund 2,165 Share Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 22 minutter siden skrev Gladlaksen: Hei, Tenkte å kjøpe noen julegaver. Når klokken er containeren åpen, i morgen? På forhånd, takk! I morgen holder vi åpent fra klokken 12:00 til klokken 15:00 1 Quote Link to post Share on other sites
Gladlaksen 456 Share Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 10 minutter siden skrev gwestlund: I morgen holder vi åpent fra klokken 12:00 til klokken 15:00 Supert! Vi sees. 0 Quote Link to post Share on other sites
rykkinn 1,247 Share Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 2 timer siden skrev gwestlund: I morgen holder vi åpent fra klokken 12:00 til klokken 15:00 Siste mulighet for å hente bestilt øl i morgen? 0 Quote Link to post Share on other sites
Posse 14,034 Share Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 12 minutter siden skrev rykkinn: Siste mulighet for å hente bestilt øl i morgen? Jeg skal hente mine, så møter vi motstand kan vi storme inngangen sammen 6 Quote Link to post Share on other sites
Trusty 10 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Syntes det hadde vært fett å få til crew necks i shopen. Kanskje noe ALA denne fra Ham Kam Ståle har på seg her. 9 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,447 Share Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Skulle gjerne hatt et stb bandana skjerf til bikkja! 1 Quote Link to post Share on other sites
joogs 1,248 Share Posted February 8 Share Posted February 8 Hva er status vedr draktsalg? Skal kjøpe barnedrakt til nevøen min med navn bakpå.. Er jeg nødt til å bestille på Macron, eller er dette noe vi kan gjøre i butikken/container? 1 Quote Link to post Share on other sites
gwestlund 2,165 Share Posted February 8 Share Posted February 8 22 minutter siden skrev joogs: Hva er status vedr draktsalg? Skal kjøpe barnedrakt til nevøen min med navn bakpå.. Er jeg nødt til å bestille på Macron, eller er dette noe vi kan gjøre i butikken/container? Det må bestilles på nett https://stabak.macronstore.no/stabæk/119779/stabæk-hjemmedrakt-barn 1 Quote Link to post Share on other sites
Latmann 1,791 Share Posted February 8 Share Posted February 8 Når kan man bestille årets drakt? Mener det var noe om det da jeg fornyet sesongkortet, men som vanlig så leser jeg ikke slikt så nøye ... 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts