Gå til innhold

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?


Posse
 Del

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
  • 4 måneder senere...

35 minutter siden skrev Marandinho:

Dette er ikke Stabækbutikken, men Unisport. Er det flere som har opplevd at ordrene man har bestilt er blitt kansellert? Hatt store utfordringer med de, er det noen i klubben man kan kontakte for slike ting? 

Har levert drakt i retur flere ganger da de har satt trykk feil sted på drakt og feil farger på trykk.. virker som det er flere som har hatt problemer med unisport 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev zuza:

Har levert drakt i retur flere ganger da de har satt trykk feil sted på drakt og feil farger på trykk.. virker som det er flere som har hatt problemer med unisport 

Det er frustrerende😐 spesielt med drakt. Det er så essensielt. Skjedde meg en gang med Macron, men da fikk jeg beholde drakta som var feil, så sendte de ny i tillegg. 

Huff, ser andre anmeldelser fra andre kunder også nå på unisport🙈 virker som det er ett generelt problem. 

Uansett kjipt, selvom avtalen er bra for klubben. Får heller handle kun i container heretter på kampdag 🫡 så går pengene i det minste til klubben 🫡

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev Marandinho:

Det er frustrerende😐 spesielt med drakt. Det er så essensielt. Skjedde meg en gang med Macron, men da fikk jeg beholde drakta som var feil, så sendte de ny i tillegg. 

Huff, ser andre anmeldelser fra andre kunder også nå på unisport🙈 virker som det er ett generelt problem. 

Uansett kjipt, selvom avtalen er bra for klubben. Får heller handle kun i container heretter på kampdag 🫡 så går pengene i det minste til klubben 🫡

Bestilte tre drakter med trykk hvor den ene var i barnestørrelse. Fikk beskjed om at den kunne de ikke trykke navn på, så kansellerte den. Etter purring fikk jeg pengene tilbake. Etterhvert dukket to drakter opp uten trykk. Fikk da beskjed om at de skulle sende to nye med trykk, og kunne returnere de jeg hadde. Deretter fikk jeg beskjed om at de ikke hadde den ene drakten (uten at det ble nevnt hvilken). Til slutt fikk jeg en drakt med trykk, men ikke noe mer melding om retur. Siden jeg heller ikke har fått refundert penger for drakten som de ikke kunne sende har jeg ikke følt behov for å returnere. 

Så har betalt for to drakter med trykk, og mottatt en med trykk, og to uten trykk.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Marandinho:

Dette er ikke Stabækbutikken, men Unisport. Er det flere som har opplevd at ordrene man har bestilt er blitt kansellert? Hatt store utfordringer med de, er det noen i klubben man kan kontakte for slike ting? 

Har vært i kontakt med klubben angående disse problemene. Selv hatt 3 runder med feiltrykket hjemmedrakt og 2 runder med feiltrykket bortedrakt. Der jeg spesifikt forklarte hvilke feil de hadde gjort og sendte drakten i retur. Fikk likeveil feiltrykkede drakter om og om igjen.

Endte med å få telefon fra en representant for Unisport Norge som selv tok turen til Danmark for å finne ut hva faen de driver med. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


13 timer siden skrev AndersO94:

Endte med å få telefon fra en representant for Unisport Norge som selv tok turen til Danmark for å finne ut hva faen de driver med. 

Og hva hadde de drevet med? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 18.12.2022 den 19.43 skrev sexxes:

Bestilte tre drakter med trykk hvor den ene var i barnestørrelse. Fikk beskjed om at den kunne de ikke trykke navn på, så kansellerte den. Etter purring fikk jeg pengene tilbake. Etterhvert dukket to drakter opp uten trykk. Fikk da beskjed om at de skulle sende to nye med trykk, og kunne returnere de jeg hadde. Deretter fikk jeg beskjed om at de ikke hadde den ene drakten (uten at det ble nevnt hvilken). Til slutt fikk jeg en drakt med trykk, men ikke noe mer melding om retur. Siden jeg heller ikke har fått refundert penger for drakten som de ikke kunne sende har jeg ikke følt behov for å returnere. 

Så har betalt for to drakter med trykk, og mottatt en med trykk, og to uten trykk.

 

Har du en drakt uten trykk i barnestørrelse å selge?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 timer siden skrev Henrik:

Har du en drakt uten trykk i barnestørrelse å selge?

Nei dessverre. Barnedrakten var den jeg kansellerte, og fikk tilbake penger for. De tre andre var voksenstørrelser, og en er gitt bort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje det ikke er så genialt å outsource disse effektene likevel 😶

For min del brukte de 16 dager på å trykke en t-skjorte, og så 4 dager til på å levere den til Posten. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Posse:

Kanskje det ikke er så genialt å outsource disse effektene likevel 😶

For min del brukte de 16 dager på å trykke en t-skjorte, og så 4 dager til på å levere den til Posten. 

Ja og ikke bestill om sommeren da tar det enda lengre tid å få fyrt om trykkern tydeligvis

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 21.12.2022 den 0.25 skrev Marandinho:

Men her må jo klubben på banen og bli informert. Hvem kan vi kontakte? 

Tror ikke klubben selv vil være kjent av at supportere ikke kan få kjøpt supporterutstyr. Dette må de få greie på💪

Har vært i kontakt med klubben som har tatt det videre med Unisport, jeg har også delt mine samt flere andres dårlige opplevelser med Unisport angående den jobben de har prestert å få til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Men dere, nå skal vi finne på nye effekter vi tar inn i vår mye mer pålitelige SS-butikk! Vi håper å ha et salg på første hjemmekamp med mye nytt. Hva ønskes? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Posse:

Men dere, nå skal vi finne på nye effekter vi tar inn i vår mye mer pålitelige SS-butikk! Vi håper å ha et salg på første hjemmekamp med mye nytt. Hva ønskes? 

Promotere utover sesongen for å få solgt de nye t-skjortene! ☀️ Hadde vært fett med et felt med flere folk med Stabæk motiv på t-skjortene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev a-town:

Dette trykket er sykt! Hadde vært kult med noe mer av det. Bedre t-skjorte i tykkere stoff, og gensere hadde også vært noe! 

DB22A9A3-CC6C-432A-BBD0-28C3F53D1E1B.jpeg

T-skjorter, gensere m.m. Men som a-town sier.  Lag det på skikkelige klær.  Betaler heller mer for noe som er av bra kvalitet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?
×
×
  • Opprett ny...