Gå til innhold

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


12 minutter siden skrev Latmann:

Da tenker jeg min venn blir glad :)

Neste åpningstid for containershoppen er kanskje neste hjemmekamp?

Det stemmer, men siden det er en babybody så haster det kanskje litt? 

Hvis det blir for lenge å vente til den 17.juni, send styret en melding på Facebook, så kan vi se hva vi kan få til før det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

1 time siden skrev Kaizer Alphonse:

Jeg trenger en drakt m/trykk til min 4 år gamle datter, som skal på sin første fotballtrening på lørdag. Er det mulig å kjøpe dette på brakka evt Anton i morgen? Har et stykke å kjøre, så vil gjerne unngå bomtur. 

Drakt får man på Nadderud kampdag, men med navn får man kjøpt så vit jeg vet kun kjøpt på nett

Drakt med navn

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev s-simen:

Ikke ment å skape en diskusjon så jeg kommer ikke til å utdype min mening eller svare noe videre, men et rett fra spørsmål: er organisert fotballtrening for 4-åringer faktisk en realitet nå, @Kaizer Alphonse?

Nei. Den lokale klubben sliter med å rekruttere jenter til fotballen, og arrangerer derfor en en stor samling der jenter i alle aldre er velkomne. Tror grensen for å bli med på organiserte (mer eller mindre ukentlige) treninger er satt til det året de fyller 5 eller 6 år. Til sammenligning så starter den organiserte turntreningen fra det året ungene fyller 3 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 10.6.2019 den 11.46 skrev nichb:

Joda, men 150 spenn for å få det sendt noe i posten som egentlig trenger et vanlig frimerke nekter jeg...

Skal sørge for å få inn litt av dette i containeren. Det er urimelig at frakten skal koste mange ganger mer enn produktet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 timer siden skrev Kaizer Alphonse:

Nei. Den lokale klubben sliter med å rekruttere jenter til fotballen, og arrangerer derfor en en stor samling der jenter i alle aldre er velkomne. Tror grensen for å bli med på organiserte (mer eller mindre ukentlige) treninger er satt til det året de fyller 5 eller 6 år. Til sammenligning så starter den organiserte turntreningen fra det året ungene fyller 3 år.

Er nok derfor Norge er i verdenstoppen i turn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


38 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Er nok derfor Norge er i verdenstoppen i turn.

Haha, du skjønner fort hvorfor vi ikke er det, hvis du tar en tur i Jevnakerhallen en gang i løpet av høsten. Mer lek enn turn, og særdeles lite fokus på styrketrening og tøying.

Vi dominerer vel ikke på verdensbasis i fotball heller. Tar en råsjangs på at vi er nærmere VM-gull i turn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Kaizer Alphonse:

Haha, du skjønner fort hvorfor vi ikke er det, hvis du tar en tur i Jevnakerhallen en gang i løpet av høsten. Mer lek enn turn, og særdeles lite fokus på styrketrening og tøying.

Vi dominerer vel ikke på verdensbasis i fotball heller. Tar en råsjangs på at vi er nærmere VM-gull i turn.

Norge har tatt VM-gull i fotball. Det er riktignok en liten stund siden, men nylig har en norsk spiller scoret hattrick i Champions League-finalen.

Nå vil sikkert noen begynne å uffe og alle seg, men det var tross alt jenter vi snakket om innledningsvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev enda en jævla islending:

Norge har tatt VM-gull i fotball. Det er riktignok en liten stund siden, men nylig har en norsk spiller scoret hattrick i Champions League-finalen.

Nå vil sikkert noen begynne å uffe og alle seg, men det var tross alt jenter vi snakket om innledningsvis.

Bare spør Ivar Hoff

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev enda en jævla islending:

Norge har tatt VM-gull i fotball. Det er riktignok en liten stund siden, men nylig har en norsk spiller scoret hattrick i Champions League-finalen.

Nå vil sikkert noen begynne å uffe og alle seg, men det var tross alt jenter vi snakket om innledningsvis.

Ja, du har selvfølgelig rett. Vi er ganske gode i fotball.

Bare ikke i herrefotball. Ikke er det herrer, ikke er det fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mistet et Stabæk-skjerf i ull som jeg kjøpte for noen år siden. Helt plain skjerf med blå/mørkeblå striper og brodert logo. Er det mulig å få tak i tilsvarende skjerf nå? Viktig at det er i ull, ikke rent polyester/syntetisk som de fleste skjerfene er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

På 1.8.2019 den 20.11 skrev greatone:

Er det salg fra containeren på søndag?

Vi skal få til noe, men usikker på hvor lang åpningstid det blir. Vi er uansett rett i nærheten hvis du trenger noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne sett ei litt tynnere mørk/blå ytter jakke, som kan brukes både vår, sommer og høst, gjerne med en innerlomme eller to med glidlås og gjerne ett par ytterlommer med glidlås. Med Stabæk logoen på ene brystet :) Sett etter det men ikke funnet noe sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 22.7.2019 den 11.28 skrev Posse:

Dette liker vi! I utgangspunktet ønsker klubben at vi avtaler med dem om vi selger ting med klubblogoen, men dette er for at de skal passe på at ikke vi tar inn noe som Macron har. Jeg kan ikke tenke meg at hjemmelagde ting skulle være noe problem. Vi vil veldig gjerne se hva dere har, så ta kontakt på posse@stabaek.no :)

Nice! Da skal jeg få sendt så fort det er noe å sende :)

Vi kan altså ha logo så lenge det ikke overlapper med produktene som er i Macrons nettbutikk? Eller bør vi holde oss unna logo for sikkerhets skyld?

Har noen bestilt strykemerker med logoen før og har et godt tips?(Ikke klistremerke eller de andre tøymerkene, altså).

Er det forresten noen som vet fargekodene for det blaa og mørkeblaa? Greit å få det riktig hvis man bestiller større stoffkvanta på nett :) 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 22.7.2019 den 11.28 skrev Posse:

Dette liker vi! I utgangspunktet ønsker klubben at vi avtaler med dem om vi selger ting med klubblogoen, men dette er for at de skal passe på at ikke vi tar inn noe som Macron har. Jeg kan ikke tenke meg at hjemmelagde ting skulle være noe problem. Vi vil veldig gjerne se hva dere har, så ta kontakt på posse@stabaek.no :)

Kom gjerne med ideer til Kjetil og Ellen på produkter dere har. Vi planlegger å åpne containeren i FanZone to ettermiddager i uken fremover. En liten korreksjon til Posse: Alt som har Stabæklogo skal godkjennes av klubben?. Stabæk Support logo er derimot deres. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hva synes du Stabækbutikken burde ta inn?
×
×
  • Opprett ny...