Gå til innhold

Bærum - Stabæk, fredag 23.01.2015


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


 

Det funker på vanlig PC når man benytter nettbrett/mobilvisning i Chrome (utvikler visning).

hvordan gjør man det?

 

Høyreklikk - Inspiser element

Klikk så på Mobiltelefon-ikonet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oi, med så knappe ressurser som vi har, hvordan kan vi ta oss råd til å ikke få Emil Dahle til å etablere seg på laget? Masse (/En del) gode offensive involveringer, som er nære på å gi uttelling i form av målsjanser.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det Hancke-Nilsen (i slekt med Jacob Winche-Lanche...?) som kom innpå i andre omgang og spilte midtstopper?

 

Han imponerte meg. Leste spillet på en ypperlig måte og var lynrask opp i motstander.

 

Ellers var dette en helt grei kamp spillemessig, men vi sliter med å produsere de store sjansene.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var det Hancke-Nilsen (i slekt med Jacob Winche-Lanche...?) som kom innpå i andre omgang og spilte midtstopper?

 

Han imponerte meg. Leste spillet på en ypperlig måte og var lynrask opp i motstander.

 

Ellers var dette en helt grei kamp spillemessig, men vi sliter med å produsere de store sjansene.

Ja, Hanche-Olsen;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

La oss håpe at administrasjonen vår er klar og tydelig på neste hjemmekamp ønsker vi IKKE budstikka velkommen til å streame men la oss få noe som virker. Kortversjon Budstikka sitt streaming konsept hører 90 tallets internett performance til med 2400 bauds modem og med den første Nokia mobilen i 2002 som hadde videokamera. Nei når jeg tenker meg om ville kanskje det vært enda bedre. Budstikka bør holde seg til penn og papir, det sier vel alt

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk svar fra Stikka på tilsendt klage under kampen.

"Hei.

En liten avis blir fort sårbare når «TV-mannen» vår er i USA, på opplæring.

Vi klarte dermed ikke å få opp en sending fredag, angivelig sviktet kamera.

Vi får oppgradere utstyret, sørge for at èn til kan det som må til, og jobbe mot å bli bedre til sesongstart vi, som Stabæk! J"

 

Og da lurer jeg på hvorfor de i det hele tatt satt opp produksjon når de som kan det ikke er tilstedet. Håpløst

Endret av StabækJR
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk svar fra Stikka på tilsendt klage under kampen.

"Hei.

En liten avis blir fort sårbare når «TV-mannen» vår er i USA, på opplæring.

Vi klarte dermed ikke å få opp en sending fredag, angivelig sviktet kamera.

Vi får oppgradere utstyret, sørge for at èn til kan det som må til, og jobbe mot å bli bedre til sesongstart vi, som Stabæk! J"

 

Og da lurer jeg på hvorfor de i det hele tatt satt opp produksjon når de som kan det ikke er tilstedet. Håpløst

Responderte du og fortalte om situasjonen som oppsto før kamp da eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel vel. Det er ihvertfall bra de sender folk på opplæring i tv-fag, dog tenker jeg i mitt stille sinn at det finnes mye kompetanse på dette i Norge også - men her vet jo ikke jeg noe om hva Budstikka planlegger. Selvgjort er velgjort, sa folk - vi får streame FFK selv uansett. Jeg tror ikke egentlig stikka dukker opp på den kampen. Da må de ordne strøm og internett selv i så fall, så kjip er jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka prøvde, men feilet. Det er vel ikke så jævlig ille? Alle mediehus blir urolige for å ta inn andres innhold, ettersom de uansett får det redaksjonelle ansvaret. det fikk det ikke til, og klønet kanskje litt med kommunikasjonen, men det får være måte på å dømme dem nord og ned, selv om vi kjenner en som er flinkere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel ikke at budstikka er udyktige som irriterer? Syns ikke det er rettet så mye negativt mot budstikka. Syns det er kjempeflott at de prøver å skape interesse rundt Stabæk (og Bærum). Det som irriterer meg er at det virker som at mediesjefen vår er den som "minst ønsker å skape interesse".

 

Også er det selvsagt irriterende at når det først finnes et bedre alternativ - så er ikke det ønskelig. (Selv om Ingo følger med på Posses stream og det hørtes ut som om det og er Posses stream som Jalland foretrekker til kampanalyse.)

 

Jeg ser selvsagt at Budstikka foretrekker egen stream, men sett i lys av kompromisset Posse prøvde å få igjennom før kampen mot Bærum gir det ikke lenger mening. Kanskje de vil samarbeide neste gang(?).

 

Jeg tror og håper at alle her ønsker mest mulig profilering av Budstikka:)

 

Edit: trodde dette ble skrevet i Stabæk-ffk-tråden. Ser at det ble klagd mer på Budstikka i denne tråden.

Endret av s-simen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bærum - Stabæk, fredag 23.01.2015
×
×
  • Opprett ny...