Gå til innhold

Kamptråd Stabæk vs Vancouver Whitecaps FC


Tigs
 Del

Anbefalte innlegg


Fikk ikke opp streamen på den nye LG TVen, flyttet meg til en annen TV med Apple TV, det fungerte heller ikke. Så prøvde jeg å bruke Airplay, men når jeg gikk ut av Youtube-appen forsvant bildet på TVen også. Når jeg endelig kom inn stod det 1-0 og straffespark til Vancouver...

 

Jaja, vi får satse på å vinne andre omgang!

 

Edit: Skal sies at det er veldig gøy å se Stabæk med amerikanske kommentatorer.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


En skikkelig dårlig 7-8 minutters periode på miden, ellers har vi jo ført kampen i første omgang. Vancouver henger ikke helt med på tempoet og lager enorme mengder frispark:-P Det er jo bra av oss, selv om de ikke har toppa laget. Baklengsmålene får vi sette på "urutinert"-kvota, og håpe at Bob får rydda opp i.

 

Jeg er mest imponert over Meling og Kassi - nesten alt vi får til i dag foregår på venstresiden. Og Gorozia har fint overblikk og intensitet.

Ellers syns jeg kanskje at Issah har vært minst imponerende. Han er ofte litt seint ute defensivt, og lite involvert framover,

Endret av GeirSJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grossman gjorde en del bra i første omgang synes jeg. Estrada minner veldig om Stephens, men bedre ballkontroll.

Begge de to nevnte har vært relativt anonyme, men jeg synes flere har vært veldig gode i dag, så jeg innbiller meg at det er derfor de ikke har virket så imponerende.

Jeg tror vi kommer til å være jævlig gode når Tippeligaen sparkes i gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd Stabæk vs Vancouver Whitecaps FC
×
×
  • Opprett ny...