Gå til innhold

La Manga - 2015


 Del

Anbefalte innlegg


Eneste vi vet er at Bob dro til Barcelona i dag og kommer tilbake i morgen formiddag.

Sikkert for å hente Messi til oss. Jeg gleder meg til å se han kjempe om en plass på laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror han er i Barcelona for å diskutere betingelser om en ny spiller..... noen som vet noe mer?

Er vel neppe Bob som drar for å avtale betingelser for ny spiller. Så om han har dratt dit for å diskutere betingelser er det nok om noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bevisst at man ikke har ettermiddagstreninger nå før kampen. Så programmet på leiren har et opphold fra etter morgentreningen før i dag til lunsj imorgen.

 

Da er det vel ikke unaturlig at man benytter anledningen til andre (viktige) gjøremål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å være negativ, men er det ikke en avslutter vi trenger og ikke en tilrettelegger? Helst begge deler selvfølgelig, men regner med at vi ikke har råd til både pose og sekk..?

 

Stor takk til deg Ingo, for oppdateringene!

Endret av Forza Stabæk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for oppdateringene ingo ... for meg ser det ut som fra Youtubeklippet fra Polen å dømme at Kiza (som de polske kommentatorene kaller ham) både kan tilrettelegge og avslutte ... og hvis han og Asante finner tonen så kan det her bli riktig spennende (liker tanken på to små, raske spillere på topp som spiller ball i hatt med motstandernes forsvar)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan bekrefte at Asante og Saidi har funnet tonen. Jeg var på lag med dem på quizen, og de satt og småpratet seg i mellom hele tiden.

Får håpe de finner den på banen også da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

La Manga - 2015
×
×
  • Opprett ny...