Gå til innhold

Martin - Den Største Gjennom Tidene!


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Martin er konsernsjef i Skeidar/Living Group nå. Og Norgesmester i squash (double) i år igjen :-). Jeg jobber med ham som reklamemann og vet at han følger oss tett og er utrolig glad i Stabæk. Men han spiller nok ikke mer for A-laget vårt. Forøvrig betimelig å gi ham den hyllesten han fortjener som en av våre aller største. Vi skal finne en anledning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Martin er konsernsjef i Skeidar/Living Group nå. Og Norgesmester i squash (double) i år igjen :-). Jeg jobber med ham som reklamemann og vet at han følger oss tett og er utrolig glad i Stabæk. Men han spiller nok ikke mer for A-laget vårt. Forøvrig betimelig å gi ham den hyllesten han fortjener som en av våre aller største. Vi skal finne en anledning.

I England er det jo vanlig med en testimonial-kamp viet avtroppende stjerner, der alle billettinntektene går til spilleren i fokus. Det vanlige er da at han donerer pengene til en organisasjon han har valgt ut. Vi kunne jo gjort noe av det samme for Martin der han forhåpentligvis har et Blaatt formål han vil donere inntektene til? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I England er det jo vanlig med en testimonial-kamp viet avtroppende stjerner, der alle billettinntektene går til spilleren i fokus. Det vanlige er da at han donerer pengene til en organisasjon han har valgt ut. Vi kunne jo gjort noe av det samme for Martin der han forhåpentligvis har et Blaatt formål han vil donere inntektene til? :)

Forutsetter ikke det en relativt lang, sammenhengende karriere i klubben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klovnete opplegg uansett. Det ble vel i sin tid laget for at de som hadde vært i lang og tro tjeneste i en klubb skulle få sikret noen inntekter etter endt karriere. Den tiden er forlengst forbi

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klovnete opplegg uansett. Det ble vel i sin tid laget for at de som hadde vært i lang og tro tjeneste i en klubb skulle få sikret noen inntekter etter endt karriere. Den tiden er forlengst forbi

Dette "klovnete opplegget" blir ihvertfall gjennomført hos de fleste store klubber utenfor sesong den dag i dag, og er en viktig inntektskilde for lokale veldedigheter.

 

Og hvis du ikke skjønte hva jeg mente, så var poenget at en veldedighetskamp med Martin kanskje kan samle inn litt penger til klubben. Jeg syns hvertfall det er litt hyggeligere å betale en raus inngangspris på et sånt arrangement enn å be om å få inn ti kroner på konto hver gang det kniper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Martin - Den Største Gjennom Tidene!
×
×
  • Opprett ny...