Jump to content

Kamptråd: Stabæk-Haugesund (sesongstart!)

kkh94
 Share

Recommended Posts

Guest Nr14

Jeg håper at vi legger opp taktikk litt etter banens beskaffenhet. Vi spiller på små marginer bak og på midten og kan lett bli gjenstand for brudd imot. La oss håpe BB er såpass taktisk klok. Tipper HFK så dette spesielt i Tromsø kampen vår. Får vi til justering her har jeg tro på minimum 1 poeng kanskje 3 hvis ikke kan det bli en midt i tryne

Edited by Nr14

God dag! Har vært treg og hatt andre ting og styre med, så sitter uten medlemskort idag. Hvordan får jeg kjøpt medlemskort og bilett som gir plass til feltet imorgen? Blir det salg av medlemskort ved stadion?

Nei, det var et fryktelig dødt forum, for å si det pent. Hører at Maakeberget også har en del andre problemer, bl.a. at de tydeligvis har bestemt seg for at de ikke vil stå på et samlet felt lenger (?!?) pga uoverenstemmelser med klubben.

Nei, det var et fryktelig dødt forum, for å si det pent. Hører at Maakeberget også har en del andre problemer, bl.a. at de tydeligvis har bestemt seg for at de ikke vil stå på et samlet felt lenger (?!?) pga uoverenstemmelser med klubben.

Dette var nytt for meg, kilde?

Heborres er vill. Han pleier å lage guider der han publiserer disse tallene for alle lag.

Jobber han for opta mon tro?

@ringo

Visst gjør han det. Her er hele guiden: https://www.dropbox.com/s/u8e588g7apaoteq/Oversikt%20Tippeligaen%202015.pdf?dl=0

Matchdag! Deilig å se Bekkestua pyntet med Stabækflagg!

Apropos flagg, jeg er nyinnflyttet på Stabekk (langs gamle drammensvei) og skulle gjerne hatt ett balkongflagg, men finner det ikke på webshoppen. Noen som vet om de har det på Stabækbutikken?

Selges det medlemskort og biletter til feltet idag ved stadon e.l.??

Medlemskort og sesongkort selges i Stabækbutikken og billettbodene fra klokken 12:00. Kjøper man er får man utlevert alt samtidig. Det vil også selges begge deler på Onkel Blaa fra klokken 13:00, men da bruker man kvitteringen som inngangsbillett og får ettersendt sesongkort av Stabæk.

Kilde: Medlemsansvarlig Simen Bergo.

Selges det medlemskort og biletter til feltet idag ved stadon e.l.??

Medlemskort og sesongkort selges i Stabækbutikken og billettbodene fra klokken 12:00. Kjøper man er får man utlevert alt samtidig. Det vil også selges begge deler på Onkel Blaa fra klokken 13:00, men da bruker man kvitteringen som inngangsbillett og får ettersendt sesongkort av Stabæk.

Kilde: Medlemsansvarlig Simen Bergo.

Flott! Takk

Matchdag! Deilig å se Bekkestua pyntet med Stabækflagg!

Apropos flagg, jeg er nyinnflyttet på Stabekk (langs gamle drammensvei) og skulle gjerne hatt ett balkongflagg, men finner det ikke på webshoppen. Noen som vet om de har det på Stabækbutikken?
Det kan bekreftes at de har flagg i massevis, hvis det ikke er i butikken når du tar turen innom, har de det på lager konteineren