Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Haugesund (sesongstart!)


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


Flere som ikke har noe bilde eller lyd på sendinga i flere minutter ?

Ja 2 ganger i 1 omgang hvor alle cmore canalene fryser

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Linjedommer fra 5 divisjon eller noe sånt.

 

Men uansett, vi leder fortjent syns jeg. Et par skumle for Haugesund, hvor de slipper litt lett til, men greit så lenge de ikke går inn.

 

Vi burde nok ledet mer, men dette syns jeg var oppløftende. Haugesund er ikke spesielt imponerende dog.

 

Syns kanskje Issah burde orientere seg litt mer til tider. Birger virket veldig nervøs i starten, kom seg litt utover omgangen.

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tross for en dommer som fikk meg til å gni meg i øya rimelig mange ganger, den andreomgangen var ikke god av oss. Slipper Haugesund inn i kampen og de er det beste laget siste 45.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi ramler ganske mye sammen i andre etter en positiv første. All in all er vel uavgjort greit sjansene under ett men med mer skjerping kunne vi fått 3 poeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jævlig tungt poengtap å svelge ... selv om Sayouba redder straffe, og vi faller ned i nivå i annen ... Usedvanlig svak dommertrio ... Faen at ikke Dio satte den på blank på 1-0 ... Tross alt var dette ganske solid, men klarer ikke å glede meg over det nå ... Er irr over at vi gir vekk dødballutligningen (Corneren var også unødvendig gitt bort av en ellers solid Næss), og en helt for jævlig dommer (selv om han ikke er ansvarlig for at vi ikke vinner)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare jeg som synes Issah burde blitt tatt ut tidligere? Litt merkelig at vi ikke gjør noen bytter tidligere når vi har 10 min på å "jakte" ledermålet, og slitt hele andre omgang med å skape det store..

 

En annen ting jeg bet meg merke til er at jeg ikke skjønner hvordan vi har sluppet inn så mange mål i treningskamper.. Synes bakre 4ern og keeper er upåklagelige.. Kanskje def midt vi sliter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillet vi viste i dag tilsier at vi blir langt i fra noen nedrykkskandidat.

Det var flere rundt oss som imponerte i dag både Mjøndalen og Sandefjord så det blir nok et tøft race så vi må bare henge med de første 5-6 kampene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare jeg som synes Issah burde blitt tatt ut tidligere? Litt merkelig at vi ikke gjør noen bytter tidligere når vi har 10 min på å "jakte" ledermålet, og slitt hele andre omgang med å skape det store..

 

En annen ting jeg bet meg merke til er at jeg ikke skjønner hvordan vi har sluppet inn så mange mål i treningskamper.. Synes bakre 4ern og keeper er upåklagelige.. Kanskje def midt vi sliter?

Nei du er inne på noe der Issah og Cole er ikke på det nivået vi trenger dessverre men det kommer kanskje utover da spesielt Cole. Issah er jeg litt mer tvilende til burde vært skiftet litt tidligere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Haugesund (sesongstart!)
×
×
  • Opprett ny...