Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2015


EspenKS
 Del

Anbefalte innlegg


Hvor mye koster det å kjøpe en dommer egentlig? Nå som vi har fått penger for Dio er jo det noe vi bør vurdere til neste sesong. RBK-keeper med knottene inn først: ville vært frispark og gult kort et hvilket som helst sted på banen (inkludert innenfor Stabæks 16-meter). Og hva skjer med NRK? Hoftun og distriktsnyheter i pausen, og kun intervju med Kåre Ingebrigtsen etter kamp. For det er jo klart, det jo ingen som et interessert i å høre reaksjoner fra Bradley eller Stabækspillere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For en kamp av STABÆK!!
Det er så sykt typisk at RBK får "hjelp" av dommeren til å komme inn i kampen igjen. OG HVA SKJER med DOMMEREN? De skulle hatt flere gulekort, men dommeren bare vinker spille videre eller gir frispark. Helt på tryne. Jaja. Håper ikke dette gjør at BOB gir som seg trening (pga. ønske om trofeer). Jaja....

En ekstra stor takk rettes til Birger Meling! FOR EN MANN!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor mye koster det å kjøpe en dommer egentlig? Nå som vi har fått penger for Dio er jo det noe vi bør vurdere til neste sesong. RBK-keeper med knottene inn først: ville vært frispark og gult kort et hvilket som helst sted på banen (inkludert innenfor Stabæks 16-meter). Og hva skjer med NRK? Hoftun og distriktsnyheter i pausen, og kun intervju med Kåre Ingebrigtsen etter kamp. For det er jo klart, det jo ingen som et interessert i å høre reaksjoner fra Bradley eller Stabækspillere...

 

Seriøst? Vil du virkelig vinne på den måten Rosenborg gjør? Nei, takk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Annan og til tider keita viser oppførsel jeg ikke vil identifisere meg med. Rett og slett flaut

Hva snakker du om???
greit nok at "hele norges" selnæs spiller stygt og slipper mye billig unna. Men å miste hode totalt, klype, slå, skrike og drive med hevntaklinger er ikke noe jeg setter nærmest hjertet. Skulle likt å se Asante, Meling eller Morten gjøre det samme.

 

http://www.tv2.no/v/962618/

 

Forøvrig like dårlig dømt at annan ikke får rødt som at RBK får den straffa. Gutta spiller enormt bra i dag og jeg vil spesielt trekke frem Næss og Meling. Grossman var direkte svak og Keita hadde visst fått litt for mye selvtillit av scoringa mot Tromsø. Sier bare:

 

We need a spiss. Med diomande hadde vi slått det Rosenborg laget her 3/4-1

Endret av mariusn
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Annan og til tider keita viser oppførsel jeg ikke vil identifisere meg med. Rett og slett flaut

Hva snakker du om???

Synes egentlig litt synd på Annan, ingen kommentar på NRK rundt Sælnes kakking og sparking på han fra første minutt. Ingen tvil om at de kjenner han godt og gjorde alt for å få han utvist. Hagen syntes selvsagt det var helt Ok og lot det utvikle seg til Annan sprakk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvor mye koster det å kjøpe en dommer egentlig? Nå som vi har fått penger for Dio er jo det noe vi bør vurdere til neste sesong. RBK-keeper med knottene inn først: ville vært frispark og gult kort et hvilket som helst sted på banen (inkludert innenfor Stabæks 16-meter). Og hva skjer med NRK? Hoftun og distriktsnyheter i pausen, og kun intervju med Kåre Ingebrigtsen etter kamp. For det er jo klart, det jo ingen som et interessert i å høre reaksjoner fra Bradley eller Stabækspillere...

 

Seriøst? Vil du virkelig vinne på den måten Rosenborg gjør? Nei, takk!!

 

Nei, jeg er ikke seriøs. Jeg brukte det språklige virkemiddelet ironi.

 

Edit: eller er kanskje sarkasme mer dekkende?

Endret av mongokjell
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fortjente bedre idag. Kort oppsumert fra dagens kamp:

  • Vi er det beste laget totalt sett.
  • Latterlig straffe til RBK, hva er det dommeren tenker på??
  • Annan kunne og burde sett det røde, før han ble byttet ut.
  • Det er helt åpenbart at vi trenger en spiss. Vi har mange fine kombinasjoner, men ingen spydspiss.
  • Meling er konge!
  • Stopperparet er helt rått.
  • Klarer ikke slutte å tenke på hvor elendige dommern var idag og har vært i alle kampene mot RBK. ÆSJ!
Endret av Heinz
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk innsats av hele laget i dag. Keita har fått mye velfortjent kritikk. Men idag syntes jeg har jobber veldig bra. Meling er som vanlig klasse. Den svakeste var uten tvil Grossmann, tror ikke vi skal fortsette å spille med både han og Annan når begge passer best i samme rolle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fortjente bedre idag. Kort oppsumert fra dagens kamp:

 

  • Vi er det beste laget totalt sett.
  • Latterlig straffe til RBK, hva er det dommeren tenker på??
  • Annan kunne og burde sett det røde, før han ble byttet ut.
  • Det er helt åpenbart at vi trenger en spiss. Vi har mange fine kombinasjoner, men ingen spydspiss.
  • Meling er konge!
  • Stopperparet er helt rått.
  • Klarer ikke slutte å tenke på hvor elendige dommern var idag og har vært i alle kampene mot RBK. ÆSJ!

Godt oppsummert! Hadde dommeren ikke dømt straffe til RBK, men gitt rødt til Annan, tror jeg fortsatt vi hadde vunnet.

 

"Æsj" er det beste ordet for å oppsummere kampen.

 

Håper Bob og gutta klarer å bruke skuffelsen og frustrasjonen til å overkjøre de neste motstanderne og sørge for (minst) seriesølv! RBK så slitne ut fra første minutt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Annan viser hvor viktig han er da. Dekker og stopper alt foran midtstopperene og spiller kloke gode pasninger.

 

Hva med alle de andre tingene han gjør, er de og kloke?

Sorry ass, men han kan bare reise etter sesongen om han ikke gjør noe med det temperamentet sitt. Millimetre fra rødt kort, på idiotiske ting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Annan og til tider keita viser oppførsel jeg ikke vil identifisere meg med. Rett og slett flaut

Hva snakker du om???
greit nok at "hele norges" selnæs spiller stygt og slipper mye billig unna. Men å miste hode totalt, klype, slå, skrike og drive med hevntaklinger er ikke noe jeg setter nærmest hjertet. Skulle likt å se Asante, Meling eller Morten gjøre det samme.

 

http://www.tv2.no/v/962618/

 

Forøvrig like dårlig dømt at annan ikke får rødt som at RBK får den straffa. Gutta spiller enormt bra i dag og jeg vil spesielt trekke frem Næss og Meling. Grossman var direkte svak og Keita hadde visst fått litt for mye selvtillit av scoringa mot Tromsø. Sier bare:

 

We need a spiss. Med diomande hadde vi slått det Rosenborg laget her 3/4-1

Helt uenig med deg om Annan. Skjønner godt at han reagerer på at Selnæs lager frispark og spiller stygt hver gang vi går fremover. Dårlig dømming som skaper dette. Forøvrig helt utrolig at hjemmepublikum piper på en spiller som er seriemester for klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Annan viser hvor viktig han er da. Dekker og stopper alt foran midtstopperene og spiller kloke gode pasninger.

 

Hva med alle de andre tingene han gjør, er de og kloke?

Sorry ass, men han kan bare reise etter sesongen om han ikke gjør noe med det temperamentet sitt. Millimetre fra rødt kort, på idiotiske ting.

 

 

Kontrakt til Annan asap!

Endret av stabekk city
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Annan viser hvor viktig han er da. Dekker og stopper alt foran midtstopperene og spiller kloke gode pasninger.

Hva med alle de andre tingene han gjør, er de og kloke?

Sorry ass, men han kan bare reise etter sesongen om han ikke gjør noe med det temperamentet sitt. Millimetre fra rødt kort, på idiotiske ting.

Annan viser at han fortsatt er Annan - på godt og vondt. Er det én trener jeg tror kan plukke det av ham, så er det Bob.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i at Annan burde hatt to gule, men det er en konsekvens av at dommeren ikke slår ned på alle slag og spark han må tåle, særlig fra Selnæs som spilte rævva i dag. De forsøker jo helt klart å få ham utvist -til og med kommentatorene skjønte jo det v

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2015
×
×
  • Opprett ny...