Gå til innhold

Kamptråd: Molde-Stabæk, 16. mai


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

 

Så regner jeg med at Assante må stå skolerett for Bradley i garderoben.

Fordi?

Fordi når du blir tatt ut på båre så skal du ikke innpå igjen og være like frisk og rask som før. Det var soleklar overspilling, det er unødvendig og det skader Stabæks rykte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Så regner jeg med at Assante må stå skolerett for Bradley i garderoben.

Fordi?

Fordi når du blir tatt ut på båre så skal du ikke innpå igjen og være like frisk og rask som før. Det var soleklar overspilling, det er unødvendig og det skader Stabæks rykte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig enig. Se på all dritten Molde driver med, det trenger vi ikke. Tror en alltid sur leder (Skullerud) har feil fokus og påvirker spillerne negativt. Bob alltid saklig og rolig, det gir autoritet på og utenfor banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var da voldsomt til moral.... En smell kan komme seg greit

 

Det er også mulig å få akutt krampe i begge leggene samtidig. Her er jeg helt enig med Ringo, ingen grunn til å ikke ta en prat med Asante om denne episoden.

 

Studioet til TV2 så på situasjonen og konkluderte med at det ikke var straffe. Basert på reaksjoner og retning på ballen etter takling tror jeg det var riktig å ikke blåse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Penger kan ikke kjøpe innsats. Hva er Molde sitt budsjett kontra vårt?

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Holdt på å si at jeg forventer ekstra løpetrening for Asante i morgen, men akkurat det vil vel ikke være store straffen for ham. Gi ham noe dørgende kjedelig og repetetivt å ta seg til. Sånt er pinlig.

 

Ellers kjempeinnsats! Hadde noen tilbudt meg en U på forhånd ville jeg ikke vært misfornøyd, men dæven det er surt når det ryker på slutten. Digger at Dio har fått ristet nok på ketchupflasken og at det begynner å velte på. 6 på de siste tre kampene er en takt jeg lever meget godt med :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Satt du 700 kr på B da det stod 2-0? Hvilken odds?

jeg tipper det var en eventuell gevinst som hadde vært 700, med ca 100 i odds ;-)

 

 

He he ja. Hadde det vært 700 på B da det sto 2-0 hadde jeg kjøpt hele klubben om det endte 2-3.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt observert da Arne sluttet med dette i fjor! Men slapp av, jeg skal innføre fargerike chinos igjen om en 10-20 år når Arne må gi stafettpinnen videre til meg... (Må vel være lov å sette seg mål)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt observert da Arne sluttet med dette i fjor! Men slapp av, jeg skal innføre fargerike chinos igjen om en 10-20 år når Arne må gi stafettpinnen videre til meg... (Må vel være lov å sette seg mål)

Klart man må sette seg mål og da er vel ikke Bob der heller så da burde det gå greit ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skullerud fremstår som svært lite sympatisk. Molde er det nye Rosenborg. Og selv om Fotballkveld tror vi kollapser etter sommeren tror jeg det er alt for mye kvalitet i dette laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skivebom av fotballkveld. Skullerud klager og sutrer hver gang de mister poeng og det smitter over på spillerne. De har helt klart overtatt stempelet som tippeligaens minst sympatiske lag og det sier ikke lite når RBK er dyttet ned fra tronen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Skullerud er inkompetent nisse, ble reddet av Geri Bakke i fjor.

 

Jeg er kommer aldri til å bli Bobs største fan, men takk gud for at vi ihvertfall ikke har en usymtatisk idiot som Skullerud til sjef!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er kommer aldri til å bli Bobs største fan, men takk gud for at vi ihvertfall ikke har en usymtatisk idiot som Skullerud til sjef!

 

@ringo

 

Og han må da ha gjort noe riktig med laget vårt så langt denne sesongen?

 

Ekspertene glemmer et par momenter som taler til fordel for Stabæk.

 

- Vi er ferdige med Odd, Vif og Molde på bortebane. Det skal det være greit å slippe på høsten.

- Vi er også ferdige med LSK på bortebane. Etter at vi var ferdige med dem har de fått flere solide resultater.

- Vi har allerede spilt mot Viking, som også har blitt et av formlagene. Greit for oss å slippe dem før høsten.

- Laget er fremdeles forholdsvis nykomponert. Disse gutta vil utvikle samspillet videre. Vi har ikke sett maxnivå ennå. Garantert!

- Det store ankepunktet før årets sesong var at vi hadde mistet begge toppscorerne. Nå har vi to som holder kurs mot høyere tall.

- og nå kommer kampene mellom de andre topplagene fortløpende. Alle disse kan ikke ta oss igjen samtidig. Det er større sannsynlighet for at vi får større luke nedover.

 

Bra oppsummert! hva skal man med tv2 fotballkveld når man har så fint forum? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ekspertene glemmer et par momenter som taler til fordel for Stabæk.

- Vi er ferdige med Odd, Vif og Molde på bortebane. Det skal det være greit å slippe på høsten.
- Vi er også ferdige med LSK på bortebane. Etter at vi var ferdige med dem har de fått flere solide resultater.
- Vi har allerede spilt mot Viking, som også har blitt et av formlagene. Greit for oss å slippe dem før høsten.
- Laget er fremdeles forholdsvis nykomponert. Disse gutta vil utvikle samspillet videre. Vi har ikke sett maxnivå ennå. Garantert!
- Det store ankepunktet før årets sesong var at vi hadde mistet begge toppscorerne. Nå har vi to som holder kurs mot høyere tall.
- og nå kommer kampene mellom de andre topplagene fortløpende. Alle disse kan ikke ta oss igjen samtidig. Det er større sannsynlighet for at vi får større luke nedover.

 

Enig med deg. Hvis Jesper Mathisen noen gang kommer tilbake på banen tror jeg ikke han får en kjempe god behandling.. De utblåsningene han har kommet med mot dommere og spillere er direkte ufint.

 

I forhold til straffen tror jeg også Forren er på ball, men farten har går inn med kan fort bli litt overdreven. Treffer han Asante feil blir det skummelt.

 

Skullerud er bare trist der han står. Det virker som det gjelder de fleste som noen gang har vært innom det gule og svarte klubbhuset i Sandvika, ref. Aalbus uttalelse på twitter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ekspertene glemmer et par momenter som taler til fordel for Stabæk.

 

- Vi er ferdige med Odd, Vif og Molde på bortebane. Det skal det være greit å slippe på høsten.

- Vi er også ferdige med LSK på bortebane. Etter at vi var ferdige med dem har de fått flere solide resultater.

- Vi har allerede spilt mot Viking, som også har blitt et av formlagene. Greit for oss å slippe dem før høsten.

- Laget er fremdeles forholdsvis nykomponert. Disse gutta vil utvikle samspillet videre. Vi har ikke sett maxnivå ennå. Garantert!

- Det store ankepunktet før årets sesong var at vi hadde mistet begge toppscorerne. Nå har vi to som holder kurs mot høyere tall.

- og nå kommer kampene mellom de andre topplagene fortløpende. Alle disse kan ikke ta oss igjen samtidig. Det er større sannsynlighet for at vi får større luke nedover.

 

Enig med deg. Hvis Jesper Mathisen noen gang kommer tilbake på banen tror jeg ikke han får en kjempe god behandling.. De utblåsningene han har kommet med mot dommere og spillere er direkte ufint.

 

I forhold til straffen tror jeg også Forren er på ball, men farten har går inn med kan fort bli litt overdreven. Treffer han Asante feil blir det skummelt.

 

Skullerud er bare trist der han står. Det virker som det gjelder de fleste som noen gang har vært innom det gule og svarte klubbhuset i Sandvika, ref. Aalbus uttalelse på twitter.

 

Hva var det Jesper Mathisen sa?

 

Er forøvrig verdt og nevne at han skal ha blitt sur på Espen Hoff, da sistnevnte var fair play og spilte ballen ut i den kampen der vi startet med Eirik Haugstad i mål, forrige sesong. Skal jo også legge til at Mathisen nok er bitter på at Start mistet Asante til oss. Liten tvil om at de savner en med hans evner. I tillegg med en bergenser som trener, og Molde som deres samarbeidsklubb så er han jo pliktig til å måtte forsvare dem.

 

Tross for at vi egentlig skal glede oss over en 17. mai på andreplass og at vi tross alt tok poeng på en av de antatt vanskeligste bortebanene så kommer jeg sikkert til å gå rundt den neste uken og fundere på om ikke Molde faktisk kanskje skal stå alene på listen over klubber jeg misliker mest, langt foran RBK. Det er noe som stadig går på rundgang, eksempelvis har jeg i lang tid hatt problemer med Viking og Tromsø, mest fordi vi aldri vant over de, men nå som vi denne sesongen allerede har slått dem blir de liksom visket ut. Godset og VIF vil alltid være der, men klarer aldri å sette dem helt øverst. FFK og Brann derimot står høyt på listen tross for at de er i divisjonen under.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jesper Mathisen er kanskje ikke så reflektert, kunnskapsrik eller flink til å analysere, men han er i det minste gjennomført usjarmerende.

Selv om hans meninger ikke nødvendigvis taes så godt i mot, så synes jeg det er litt moro at han er bombastisk og sier hva han tror og mener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Molde-Stabæk, 16. mai
×
×
  • Opprett ny...