Gå til innhold

Turtråd: Start - Stabæk 04.07.2015 15:30


Luguber
 Del

Anbefalte innlegg


Hoppla

 

Midtveis i årets sesong går turen til sørlandet. Stabæk møter Start til dyst lørdag den fjerde juli, og tradisjonen tro setter vi opp transport.

 

Vi reiser fra Bekkestua 0900, forventet reisetid er litt over 4 timer, så da har vi litt tid i solfylte syden før kamp. Kampen er 1530, som vil si at de som vil rekker Onkel Blaa når vi er tilbake på Bekkestua.

 

pris: 250,- før 12.06

300,- etter 12.06

Finner ikke billigere tur/retur til Kristiansand ass!

 

"Påmeldingsfristen", dvs min frist for å evt avbestille bussen, er 19.06.2015

 

Så meld dere på, bli med på kongetur til Kristiansand!

Endret av Luguber
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis jeg skal komme med krass kritikk så vil jeg si at det hadde vært lurt om det sto i påmeldingsbekreftelsesmailen hvilken tur påmeldingsbekreftelsen gjaldt. Styret må med andre ord gå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trodde det var fiksa nå jeg...

 

(edit)og der fikk jeg mail om at påmelding til Start Away er registrert, så den kritikken må du lengre ut på landet med!

Endret av Luguber
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg moderer min kritikk til å gjelde at hvilken kamp det gjelder kun står i emnefeltet og ikke i selve mailen. Dette legger et urimelig press på bekreftelsesmailmottageren. Så dette vil jeg klage på. Styret må gå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror kanskje jeg må melde meg inn i $$ igjen for å bli med på bussturen :) Skal desverre stå med en tidligere kollega som er start-"supporter", så regner med at vi ender opp på hovis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

ror kanskje jeg må melde meg inn i $$ igjen for å bli med på bussturen :) Skal desverre stå med en tidligere kollega som er start-"supporter", så regner med at vi ender opp på hovis.

 

Du kan fortsatt være med på bussturen!

 

Og det kan dere andre også! Meld dere på. Det er en forholdsvis kort tur, og vi er hjemme relativt tidlig. Bli med davel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Start - Stabæk 04.07.2015 15:30
×
×
  • Opprett ny...