Gå til innhold

Stabæk vs Sarpsborg 08, søndag klokken 15:30


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Skuffende resultat, men enda mer skuffet over spillet. Mange som spiller under pari i dag, særlig var Issah svak (igjen). Tror det er bra det er sommerpause nå, vi må virkelig heve spillet om vi skal være med å kjempe om medaljer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meling, Yassine, stopperne og Mande får godkjent. Issah er helt ute av det, Kassi som vanlig ikke en suksess på DM, Asante fullstendig usynlig, Ville med ny rekord i dårlige innlegg. Dio mistenker jeg spilte med hjernerystelse siste halvdel av andre, helt ute av det...

Ville tatt ut Kassi og kjørt Ekblom på topp sammen med Dio siste 15.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare eg lag som vil spille fotball, grusom spillestil av Sarpsborg. Få inn Ekblom.

Synes å huske at flere her inne har vært svært så positive til Geir Bakke sine trenerferdigheter. Jeg mener han ikke har bevist nok til det i Kr.Sund eller Sarp. Mulig god assistent i Molde og seff hos oss i gulltiden. En tvers i gjennom sympatisk og skikkelig type, men ikke vår neste trener etter min mening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kassi og Issah virker nonchalante. Farlig!

 

Jeg synes de var ganske elendig begge to i dag. Kjørte noen morsomme karuseller utpå der og var til tider flinke til å holde på med ballen, men skapte adskillig flere sjanser til Sarp enn til oss med passningene sine.

 

Skjønner A, ikke hvorfor de startet i stedet for Granli og Haugstad, og B, ikke hvorfor de fikk spille henholdsvis hele kampen og 75 minutter før de ble byttet ut

 

Birger spilte enda bedre enn vanlig i dag. Trodde ikke han skulle klare å overraske positivt med de allerede høye forventningene jeg har til ham, men der tok jeg jaggu feil. Er det en mann jeg virkelig håper vi beholder en stund så er det Birger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Birger Meling er virkelig verdensklasse!!

Meling formelig skinte når han ble flyttet opp som et offensivt move. Nyter tydelig stor tillit fra sjefen for tiden ettersom han også er blitt fus på frispark ... selv om han flere ganger måtte søke bekreftelse fra Bob når YEG og Giorgi også sto å dro i ballen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sentral midtbane med kassi, issah og giorgi er jo veldig svake, og da blir det veldig vanskelig. En match som forventet egentlig. Vi får noen sånne iblant. Vi har tross alt prestert litt over evne totalt sett. Ikke like gode når vi må styre kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Veldig fornøyd med 2 plass men faktisk meget skuffet over hvordan laget har respondert på BB de siste kampene. Synes gutta virker som de mangler selvtillit, får håpe de ikke har mista trua på BB. Jeg tror ALLE utenom Bob har sett at Kassi har ingenting å gjøre på sentral midt. Det genet finnes ikke i kroppen hans, når vi i tillegg har en meget svak Issah skal vi være lyggelig at vi møtte et dårlig S08. Vi må få inn sentral midt i overgangsvinduet for her står slaget om medalje.

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meling, Yassine, stopperne og Mande får godkjent.

For meg er det kun Birger som får godkjent i denne kampen, alle de andre spilte etter mitt syn under pari.

El G gikk rundt seg selv de fleste gangene han hadde ballen, og hadde i dag flere balltap og feilpasninger enn jeg har sett tidligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sayoba under pari? Han hadde vel to matchavgjørende redninger? Sayoba holdt i tillegg nullen. Godkjent match.

Endret av Peter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Meling, Yassine, stopperne og Mande får godkjent.

For meg er det kun Birger som får godkjent i denne kampen, alle de andre spilte etter mitt syn under pari.

El G gikk rundt seg selv de fleste gangene han hadde ballen, og hadde i dag flere balltap og feilpasninger enn jeg har sett tidligere.

Bortsett fra Villes elendige crosser kan jeg ikke skjønne at bakre firer (femmer) gjør mye galt. Det var det ene legget som gikk bak MMS og Nico hvor Sayouba måtte hente fram sitt beste, samt et horribelt utkast fra S i første. Ellers hadde de vel full kontroll på Askar (idiot) & co. At det går treigt å bygge opp framover ligger på Kassi, GG og Issah sentralt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kassi og Issah virker nonchalante. Farlig!

 

Skjønner A, ikke hvorfor de startet i stedet for Granli og Haugstad

 

Kanskje fordi de ikke spiller i samme posisjon?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meling, Yassine, stopperne og Mande får godkjent. Issah er helt ute av det, Kassi som vanlig ikke en suksess på DM, Asante fullstendig usynlig, Ville med ny rekord i dårlige innlegg. Dio mistenker jeg spilte med hjernerystelse siste halvdel av andre, helt ute av det...

Ville tatt ut Kassi og kjørt Ekblom på topp sammen med Dio siste 15.

Sayoba under pari? Han hadde vel to matchavgjørende redninger? Sayoba holdt i tillegg nullen. Godkjent match.

Tja, uten å sette i gang en lang diskusjon om dette så mener jeg alle de andre (unntatt Birger) har så mye mer inne enn det de viste i dag, altså ligger de under sitt "pålydende" eller pari. Etter litt ettertanke kan jeg strekke meg til at Sayoba nok var PÅ pari :-)

Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers flaut og pinlig og høre fra enkelte supportere med rop og kommentarer som 'Jævla homo' bla. Høres helt over til barnefamiliene som sitter ved siden av oss. Der skal ikke vi være

Helt enig, helt under pari!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er stor forskjell på drittslenging og homorop. Jeg har ikke hørt noe homorop på ståfeltet på mange, mange år, så hvis dette faktisk er tilfellet tar vi det veldig alvorlig. Dersom det er et rykte er det fint om det kan dementeres fort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal ikke spekulere i om ropene kom fra SS eller feltet ved siden av, da jeg ikke var tilstede. Men det skal uansett ikke skje at slike ting ropes. Det er nulltoleranse for det og det vet alle.

Styremedlemmer tilstede melder at de ikke har hørt noe på vårt felt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er stor forskjell på drittslenging og homorop. Jeg har ikke hørt noe homorop på ståfeltet på mange, mange år, så hvis dette faktisk er tilfellet tar vi det veldig alvorlig. Dersom det er et rykte er det fint om det kan dementeres fort.

Hva er forskjellen på drittslenging og homorop? Kaller du meg homo, så driter jeg I det slenger du dritt om utseende mitt og du treffer riktig så gjør det noe med meg. Kanskje SS skal ta et oppgjør med all dritt en på feltet....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Askar fikk mye dritt slengt etter seg i går. Vet ikke om det var for mye, men fra hovedtribunen hørte og så jeg et par på SS-feltet (nevner ikke plassering) som var "lit mye" etter min mening. Jeg likte det ikke, men det var kanskje ikke noe mer enn vanlig?

 

Uansett, Askar hadde en elendig kamp, men gjorde aldri noe så galt at han skal få alt mulig dritt slengt etter seg...

 

Det er min tilbakemelding fra andre siden ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Askar fløt vel godt på inntrykket fra bortekampen.

 

Homohets er vel strengt tatt ulovlig, drittslenging er bare usympatisk. Så kan man jo da diskutere om det ble for mye dritt, men jeg er overlykkelig for at vi ikke driver med hetsing basert på legning osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg reagerte aldri på noe utover det vanlige igår. Som andre sier er det flere år siden jeg hørte rasistiske/homofobiske rop på Nadderud - og de gangene jeg har hørt det har det alltid vært ti andre som pent har bedt personen til helvete. Hørte aldri noen "Du har en snål nese"-rop heller.

Er du fotballspiller/småbarnsforeldre som ikke tåler å høre "Du er stygg", "Rævva" og bannerord - bør du vurdere et totalskjermet liv.

Syns vi har oppført oss veldig bra, men igår reagerte jeg på lite synging (og som vanlig et alt for drøyt dommerfokus - folk gikk av hengslene for et riktig idømt INNKAST PÅ MIDTBANEN til særp)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk vs Sarpsborg 08, søndag klokken 15:30
×
×
  • Opprett ny...