Gå til innhold

Haugesund - Stabæk, Turtråd. GRATIS FOR SS MEDLEMMER


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Kom igjen folkens.

 

Meld dere på til en av de få lange borteturene som er igjen år.

 

Haugesund - Stabæk LØRDAG 25.07.2015. Avreise fra Bekkestua 0800. Da rekker vi en tur innom pub før kamp også. Bussen returnerer til Bærum etter kampen og du trenger derfor ikke booke om middagsplaner med svigers, lufting av hunden eller tusenfryd med ungene av den grunn.

 

Pris ved påmelding før 14.07.2015 - 400

Pris ved påmelding etter 14.07.2015 - 450

 

Ja, du kan ta med en venn som ikke er medlem, han må selvfølgelig betale for tur og medlemskap

 

PS Ingen overnatting på denne turen selv om det er lørdagsmatch, men det er ingen grunn til å bli hjemme av den grunn!

 

Ps2: Hold av helgen for Rosenborg borte på Lerkendal, bare noe jeg tenkte på. Mvh.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blåmandag sa du? Da kan det kanskje hjelpe på at bussturen til Haugesund nå er GRATIS for alle medlemmer av SS.

 

Meld dere på: http://www.stabaek.no/bortetur

 

Dette gjelder selvfølgelig dere som allerede har meldt dere på også!

 

Bussen går fortsatt 0800 fra Bekkestua. Alle mann til Haugesund.

 

NB. Gjelder så langt det er ledige plasser på bussen. Førstemann til mølla.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har for lengst bestemt meg for å dra på denne turen, men nå som jeg har fått SMS om at det er gratis, tar jeg hintet om at det er på tide å faktisk melde seg på. Gleder meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fortsatt noen plasser igjen på turen! Kom igjen folkens. Vet det er flere som vurderer denne. Gratis til Haugesund for å se Stabæk hente hjem 3 viktige poeng i gullkampen. Bedre kan det vel ikke bli midt i fellesferien?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siterer meg selv:

"Det var riktignok en av våre også, men det ble tatt hånd om før match. Og har ikke sammenheng med øvrige situasjoner."

 

Jepp. Vedkommende hadde bare drukket for mye, og var ikke truende eller til skade for andre. Tipper han våknet opp i dag med ganske stor fylleangst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Haugesund - Stabæk, Turtråd. GRATIS FOR SS MEDLEMMER
×
×
  • Opprett ny...