Gå til innhold

Amazon Grimstad - Stabæk lørdag 1. august kl 15:00.


Hantro76
 Del

Anbefalte innlegg


Etter en lengre pause tar Chixa turen til Grimstad for å starte jakten på sårt tiltrengte poeng.

 

Forhåpentligvis vil uttellingen i høstsesongen bli bedre en den begredelige perioden vi hadde før VM. Selv om vi fortsatt sliter med skader på sentrale spillere skal de som drar nedover til Grimstad være mer en gode nok til å ta med tre poeng hjem til Nadderud. Men man kan aldri være sikker.

Kampen der nede i fjor ble ett lite mareritt siste halvdel av andreomgang. Vi vant til slutt men vi ble nærmest rundspilt og kunne fort å gått på ett stygt tap.

Tabellen er uvant kost å lese med blaa øyne. Med seier lørdag er vi på en måte fortsatt med. Taper vi er vi bare tre poeng unna kvalik for å beholde plassen i Toppserien!

 

Normalt har det vært brukbart oppmøte av STB supportere på kampen der nede men i og med at den kolliderer med guttas kamp mot VIF på Nadderud regner jeg ikke med at det blir så mange som tar turen nedover.

Endret av Hantro76
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tvilsomt om Cathrine og Trine blir klare til kampen, men mulig at minst en av dem blir med nedover. Ikke spesielt sjokkerende at Marie igjen er skadet. Dermed sier vel midtbanen og angrepet seg nesten selv. Det gjør vel egentlig forsvaret også, selv om jeg personlig gjerne hadde sett Susanne fra start. På keeperplassen vil vi uansett være solid besatt. Utifra hva jeg har sett på treningene vil jeg påstå at Cecilie F er den mest solide, men man setter vel ikke ut Ingrid H uten videre (og hvem søren skal i såfall være kaptein?).

 

Jeg tar nå turen nedover (så blir det herrekampen i opptak senere på kvelden).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som Cathrine kommer til å spille, og at lillesøster blir på backen. Man tar visstnok også med en fra rekruttlaget.

 

Ellers godt humør på dagens trening, men har ikke alltid betydd at kampen blir bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lagoppstilling: Ingrid H - Line, Siri, Stine, Cecilie D - Celine, Gunnhildur, Cathrine - Ida, Pernille, Melissa B.

 

Benken: Cecilie F, Frida - Camilla, Ingrid S, Selma, Susanne og Trine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3-2, vår første seier i serien på seks runder. Ikke trygt, men tre poeng, hvertfall.

 

Skal vi satse på en "ørliten" formstigning inn mot neste kamp, LSK på Nadderud?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt blandete følelser. Positivt at man vinner en seriekamp for første gang siden april! Negativt at man to ganger slipper Amazon inn igjen i kampen. Dog mye bedre enn katastrofekampen ifjor.

 

Synes Dekkerhusene og Pernille er veldig positive. Knallbra at Melissa B putter igjen, og hennes andre er en klassescoring. Bakover er det mer bekymringsfullt. Line virker livredd for å gå inn i taklinger og Stine er tildels veldig ustabil. Siri holder imidlertid vanlig nivå.

 

Må faktisk si at jeg ønsker at Susanne får sjansen. Ser veldig uskyldig ut, men er i stand til å "drepe" de fleste. Ellers litt som å banne i kirken, men ser gjerne at Cecilie F får prøvd seg i målet. Ingrid H er selvsagt fortsatt en av verdens beste keepere, men Cecilie F er snart av Solo-klasse.

 

Synd at vi slipper inn mål nummer to, ellers hadde kanskje Camilla fått prøvd seg, og det hadde vært show.

 

Neste kamp på Nadderud er forøvrig Vålerenga alt på tirsdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Amazon Grimstad - Stabæk lørdag 1. august kl 15:00.
×
×
  • Opprett ny...