Gå til innhold

Kamptråd: Sandefjord-Stabæk (CUP)


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


 

NÅ blir det moro!

 

Utrolig av El Gahnassy å snurre rundt med to mann, for så å legge en så fantastisk presis pasning. El G er og blir boksåpneren vår denne sesongen.

Sorry ass YEG har vært ræva i dag..

 

 

Forandrer ikke på at han hadde assisten på målet, og har vært boksåpner hele sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min rekkefølge på ønsket motstander.

 

STB - S08

STB - Viking

S08 - STB

STB - RBK
RBK - STB

Viking - STB

 

RBK borte før Viking borte pga vår historikk på Lerkendal (6 seire - 1 uavgjort -11 tap) og elendige statisikk på Viking Stadion (1 uavgjort - 8 tap).

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha sett frys-bildet på sportskanalen, er det klart at det ikke er offside. Venstre-backen står 1 meter innenfor 16-meteren, mens Dio står på 16-meteren.

Og han blåser jobikke for hands.

Irriterer meg, kosta meg sannsynligvis en ok oddsutbetaling.

Edit: helt på jordet plassering av venstrebacken.

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha sett frys-bildet på sportskanalen, er det klart at det ikke er offside. Venstre-backen står 1 meter innenfor 156-meteren, mens Dio står på 16-meteren.

Og han blåser jobikke for hands.

Irriterer meg, kosta meg sannsynligvis en ok oddsutbetaling.

Hørtes ut som klar offside, nærmere bestemt med sånn ca 140 meter ;-) Sorry.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

NÅ blir det moro!

 

Utrolig av El Gahnassy å snurre rundt med to mann, for så å legge en så fantastisk presis pasning. El G er og blir boksåpneren vår denne sesongen.

Sorry ass YEG har vært ræva i dag..

Ikke enig! Mistet ballen noen flere ganger i dag men det var fordi Sandefjord spillerne rev og slet og lå med 9 mann bak og alternativene ble lik null.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget svak og drit kjedelig kamp, må ha vært virkelig elendig på TV. Synes Meling gjorde nok en knallkamp, Niko var god og Messi ok. Resten var langt under pari, nesten skremmende dårlig.

 

Men det som varmet mest bortsett fra sola var den ekte gleden hos mange av gutta etter kampen da de omsider kom bort til oss. Tenker først og fremst på Meling, Asante, El G, Niko, Morten og Dio. Kanskje en selvfølge, men allikevel svært godt å se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vanskelig å være gode mot lag som egentlig bare har som mål og gjøre motstandern dårlig. Diomande svarte greit i pausen, vi må bare være tålmodige så kommer sjansen. Og hadde det første målet blitt riktig godkjent, så hadde kanskje kampen blitt en annen. Likte også at kapteinen til Sandefjord ble spurt om det var morsmomt å spille sånn fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sandefjord-Stabæk (CUP)
×
×
  • Opprett ny...