Gå til innhold

Sandefjord - Stabæk, lørdag 22.08 Turtråd


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Vi reiser til Sandefjord igjen. Forhåpentligvis knakk Bob koden i går for hvordan man skal bryte ned dette laget på ett tidligere stadie.

 

Det blir pub før kampen som har avspark klokken 1800.

 

Avreise 13:30 fra Bekkestua, meld dere på her

 

http://www.stabaek.no/bortetur

 

Lørdagsmatch, hjemme i høflig tid, pub før kamp. Ingen grunn til å sitte hjemme med andre ord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hallo i luken.

 

Er det noe dere har misforstått?

 

I skrivende stund er det veldig få påmeldte på busstur til Sandefjord, lørdagskamp og greier... Litt kjipt om vi må avlyse en så kort tur, på en lørdag, noe som er perfekt.

 

Så før seiersrusen fra i går legger seg, gå inn på www.stabaek.no/bortetur og meld dere på NÅ!

 

Avreise 1330 fra Bekkestua.

 

Alle mann til Sandefjord! #gullkamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen jobber på lørdager og når bussen settes opp så tidlig så får ihvertfall ikke jeg blitt med bussen. Prøver å ordne meg bil i stedet.

 

Men selvfølgelig bra for de som vil på pub først :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemningen og oppladningen til match på pub mellom buss og kamp kan ikke sammenlignes med pub før avreise. Bare så jævlig synd at vi ikke er så mange at vi kunne hatt begge deler. Skal dog sies at de gangene man har kjørt begge deler så har knapt noen meldt seg på den sene bussen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det vil alltid være noen som ønsker pub og andre som ikke ønsker det. Styret forsøker å tilby et variert utvalg av borteturer gjennom sesongen, slik at vi favner bredt og har borteturer som appellerer til flest mulig av supporterklubbens medlemmer. Det ideelle hadde naturligvis vært om vi kunne tilby flere busser med forskjellig avreisetidspunkt, men inntil videre må vi variere mellom direktebuss, tidlig avreise, overnattingsturer osv. Tidligere denne sesongen har vi stort sett satt opp busser som har kjørt direkte til stadion. Nå er det lørdagsmatch med relativt kort kjøreavstand og da ønsker vi å legge til rette for medlemmene som foretrekker å lade opp til kampen på pub i Sandefjord. Disse turene har vært svært populære tidligere og jeg tror vi kommer til å gjenta suksessen på lørdag.

 

Meld dere på, folkens!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har aldri tatt bussen før med dere, åssen fungerer det for oss nykommere i stabæk support?

Du vil bli tatt så godt i mot at du aldri vil gå glipp av en bortetur igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har aldri tatt bussen før med dere, åssen fungerer det for oss nykommere i stabæk support?

Min første bortetur ble jeg forklart om sjargongen på forumet (veldig nyttig) samt morsomme historier fra andre turer. Anbefales!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ta med Herman! Det er helt trygt å ha gips på tur.

Hehe - jeg tar heller med Truls. Han er mere glad i øl...
To "gamle" Dønski-gutter på tur? Ajajaj. Så synd jeg kjører bil på lørdag?.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandefjord - Stabæk, lørdag 22.08 Turtråd
×
×
  • Opprett ny...