Gå til innhold

Stabæk vs Odd - søndag klokken 15:30


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Kommer alltid til å tenke at vi hadde satt sjansene og vunnet denne kampen med Dio på banen. Samtidig liker jeg ikke å være så avhengig av én person. Blir deppa dersom RBK i tillegg taper i kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vanskelig å se handsen på TV-bildenene selv om det har blitt spilt mange ganger. Det ser ut som han berører den med en ørliten styring nærmere mål. Straffe og rødt kort tror jeg er rett, men ikke opplagt. Uansett skulle vi klart mye bedre denne kampen. Keita skuffer meg rett og slett. Haugstad fra start hadde vært bedre tror nå jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er veldig skuffet og i mine øyne burde vi fortsatt spilt denne kampen nå. Fire minutter tilleggstid er latterlig, for Odd kastet bort tid i hele andre omgang, sa en frustrert Bob Bradley til C More etter kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Luktet offside

Det gjorde det. Vi får se om vi får noen tv-bilder etterhvert.

Litt usikker om Meling ble dyttet litt ned mot dødlinjen som da opphever offside

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Intet forsvar for dommer her. INGENTING!

 

https://goo.gl/photos/MKYqQ5TqrqnLQQzc6

For meg set det ut som en mørk hånd i underkant av ballen. Tydeligere en det kan vel ikke bilde vise og dommeren har 100% klar sikt

Ja for meg er det helt tydelig. Ser også klart ut til at ballen endrer retning. Dommer ser dette og velger å ikke blåse, han har ingenting å forsvare seg med her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva var bakgrunnen for Fagermo-hetsen etter kampen?

 

Han kom vel mest imellom Occean og rett før dommeren. Så var han jo ekstremt synlig gjennom hele kampen da, så da blir det fort litt. Men ingen andre spillere fikk noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk vs Odd - søndag klokken 15:30
×
×
  • Opprett ny...