Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Tromsø Lørdag 19.09.2015 18.00


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Matchtrening før den viktige semi-finalen mot Rosenborg på Lerkendal. Spesielt viktig å få igang Annan som kanskje kan frigjøre flere spillere til å bidra offensivt på Lerkendal ved at han dekker store rom foran forsvarerene

 

Tar jeg ikke helt feil må vi vel avstå Cole og Ville. Ønsker egentlig å se Annan og Haugstad jeg, det kan bli spennende!

 

Edit; Feil lag i headingen uten a tdet kan redigeres :( Tromsø skal det selvfølgelig stå!

Endret av knutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Matchtrening før den viktige semi-finalen mot Rosenborg på Lerkendal. Spesielt viktig å få igang Annan som kanskje kan frigjøre flere spillere til å bidra offensivt på Lerkendal ved at han dekker store rom foran forsvarerene

 

Tar jeg ikke helt feil må vi vel avstå Cole og Ville. Ønsker egentlig å se Annan og Haugstad jeg, det kan bli spennende

Forutsatt at Annan er i form, så er jeg helt enig med deg. Både Cole og Ville har bidratt med toveisspill i år. Annan stod ikke akkurat for det, men om han I stedet gjør to manns jobb defensivt, så går det jo opp i opp :-)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Matchtrening før den viktige semi-finalen mot Rosenborg på Lerkendal. Spesielt viktig å få igang Annan som kanskje kan frigjøre flere spillere til å bidra offensivt på Lerkendal ved at han dekker store rom foran forsvarerene

 

Tar jeg ikke helt feil må vi vel avstå Cole og Ville. Ønsker egentlig å se Annan og Haugstad jeg, det kan bli spennende

Forutsatt at Annan er i form, så er jeg helt enig med deg. Både Cole og Ville har bidratt med toveisspill i år. Annan stod ikke akkurat for det, men om han I stedet gjør to manns jobb defensivt, så går det jo opp i opp :-)

 

ville er ut med suspansjon vel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det er han. Derfor diskuterer vi alternativene, og hvordan de vil slå an.


Jeg har lenge vært en sterk tilhenger av Haugstad, håper han slår ut i full blomst med litt mer spilletid.

Hvis vi kjører med ham på kant, og offensive bekker i Meling og Granli, så ville en Annen i form ha balansert det hele på perfekt vis.


På topp håper jeg Bencsik eller Pedersen får prøvd seg litt mot slutten. Veldig usikker på hvem som bør starte der, Keita har i hvert fall ikke overbevist så langt. Synd vi ikke har en Næss ekstra

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er tydelig at Bob også ser et eller annet i Haugstad, ettersom han ofte kommer innpå i kamper der vi jager.

 

Personlig synes jeg han mangler en del på det tekniske, og at det blir litt mye armer og bein. Ingen tvil om at gutten har "pace" (pun intended), så får vi håpe at man kan slipe litt på teknikken hans. Det er ikke noe å si på arbeidsinnsatsen hans når han spiller i hvert fall!

 

Vil vel nesten tro at Granli erstatter Ville i denne kampen. Synes Granli har vist mye positivt i det siste, særlig etter at jeg avskrev ham.. Ikke noe er bedre enn om han tar det siste steget til å bli en etablert TL-spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig synes jeg han mangler en del på det tekniske, og at det blir litt mye armer og bein. Ingen tvil om at gutten har "pace" (pun intended), så får vi håpe at man kan slipe litt på teknikken hans.

Mener du pace som i fart? Eller noe annet? Gjennomsnittsfart pr spilte min?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Personlig synes jeg han mangler en del på det tekniske, og at det blir litt mye armer og bein. Ingen tvil om at gutten har "pace" (pun intended), så får vi håpe at man kan slipe litt på teknikken hans.

Mener du pace som i fart? Eller noe annet? Gjennomsnittsfart pr spilte min?

 

 

840061_LA_troll_norway.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laget klart:

 

STABÆK

1 Mande Sayouba

3 Morten Morisbak Skjønsberg

4 Nicolai Næss

21 Daniel Fredrik Granli

25 Birger Solberg Meling

6 Anthony Annan

9 Giorgi Gorozia

28 Aketchi Luc-Martin Kassi

7 Ernest Kwabena Asante

11 Yassine El Ghanassy

77 Muhamed Keita

 

Benken:

22 Gurpreet Singh Sandhu

13 Eirik Haugstad

20 Kamal Issah

30 Cornelius Bencsik

60 Edvard Linnebo Race

99 Sebastian Pedersen

 

http://www.fotball.no/fotballdata/Kampfakta/?matchId=6134093

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enkel vurdering av motstander: denne skal vi bare vinne.

 

 

Litt mer statistikkbasert vurdering: Tromsø har på sine 8 siste seriekamper borte 2 uavgjorte og seks tap. Alle tapene er med 1 mål. Det er 10 uker siden de har vunnet i serien, og vi må helt tilbake til april for å finne deres eneste borteseier. Vi kan med andre ord forvente oss en jevn kamp mot et lag som nesten har glemt hvordan det er å vinne.

 

 

Hvis det eneste man kan bidra med i denne tråden handler om få billetter eller få poster, kan man kanskje vurdere om man trenger å skrive et innlegg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Tromsø Lørdag 19.09.2015 18.00
×
×
  • Opprett ny...