Jump to content

Recommended Posts

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gladnyhet:   http://stb.guru/   På vei hjem fra en bortekamp i 2013 begynte jeg og Slum å diskutere hvor vanskelig det var å finne god informasjon og statistikk om gamle Stabæk-kamper og -spillere

Simen Bergo kåret til Årets Stabæk-gutt på Årsfesten.  

Utrolig at det er 22 år siden Os, det kjennes som om det var tre uker siden. Mitt livs lykkeligste dag, etter 84 minutter på randen av nervesammenbrudd. Da satte Fodstad 2-0 og vi visste at vi hadde r

Posted Images

All informasjon som legges ut på stb.guru opprettes og kvalitetssikres manuelt. Siden databasen på stb.guru ikke inneholder kampresultater fra andre kamper enn Stabæk sine, har vi ikke grunnlaget for automatiserte tabeller. Vi har foreløpig heller ikke et system for å hente tabeller fra eksterne kilder.

Vi prioriterte historiske runde for runde-tabeller fordi vi så at det hadde en stor verdi. Manuelle tabeller for hver runde er imidlertid svært tidkrevende, og de er derfor ikke oppdatert. Det vil nok komme på et eller annet tidspunkt, men er ikke prioritert fra min side.

• 2 months later...

Anbefaler alle å ta en titt på høydepunktene fra hjemmekampen mot Bryne 4. mai 2013, i førstedivisjon, spesielt de som har glemt det som skjedde på 2-1 til Bryne 3.12 minutter ut i videoen: https://youtu.be/kb9igmZa114

Stabæk var kanskje ikke på sitt beste det året, men det var veldig gøy å være stabæksupporter allikevel. Takk til stb.guru som gjør det enkelt å gjenoppleve slike minner!

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

3 minutter siden, Mikkel skrev:

Noen gode tips på å registrere baner på banehopperen? Jeg får kun opp google maps uten noen søke, eller valgmuligheter for å velge bane/sted. 

Du må gå inn på kamper og huke av på de du har vært på. Banene på banehopperen kommer automatisk inn basert på hvilke kamper du har vært på.

• 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Må uttrykke hvor flott denne siden er. Spesielt denne sesongen er det veldig fint å ha en samleside for gamle minner.

Så nettopp gjennom høydepunktene fra den uforglemmelige 2013-sesongen, og merket meg noe spesielt i den uforglemmelige Fredrikstad-seieren hjemme (som jeg faktisk hadde glemt). For spørs om VAR hadde tillatt Brustads vinnermål, for ikke å snakke om situasjonen i det neste høydepunktet.  https://stb.guru/matches/529/stabaek/fredrikstad/1-divisjon/2013

• 6 months later...

På 17.9.2015 den 21.25 skrev bergo:

En underside som tar for seg nettopp slike rekorder er på trappene.

Ønsker ikke mase, men... Ble dette lagt helt på is, eller bare på vent?

Jeg var innom siden etter å ha sett stb.nostalgis video fra kampen mot Molde som ble lagt opp i dag. Får man lagt til disse på de aktuelle kampene?

Det ser ellers ut til at linkene til Budstikka ikke funker lenger ?