Jump to content

stb.guru

bergo
 Share

Recommended Posts

På 22.3.2021 den 13.04 skrev frilin:

Ahh. Verdens farligste side. Mange timer kan brukes der inne.

I mangel av livefotball på en stund kan man jo få på en slags kåring av de mest minnesrike matchene?

Min nominasjon er vår seier 3-2 mot Lyn i 06. Sesongen der gullaget formet seg og ikke minst en av klubbspillerne virkelig stod frem, Stenersen med dødelig venstrefot.

På motstanderlaget stod også en sinnsyk spiller i Edu. Pre Ødegaard, Haaland, kanskje en av de beste som har vært i Norge.

Råeste var at vi gjorde akkurat det samme i neste kamp mot dem, bare med enda mindre marginer; lot dem gå opp til 0-2 med sen mål, før vi putte i 76, 80 og 90 minutt og dermed snudde den kampen også til 3-2! 

Da opprykket ble et faktum mot B/G. Banestorming med forstuet fot. Holy fuck så orgasmisk å sikre det opprykket. takk til alle de andre lagene som spilte oss opp i øverste igjen. 

Også en kamp mot follo(? Tror jeg) hvor vi endelig så konturene av god fotball igjen, etter over en sesong med ræl. 

Herlig med denne tråden i traurige tider. Veldig morsomt å lese om folks minner og gleder. Follo kampen er legendarisk. Drittstart på sesongen og vi ankom et jorde fem minutter forsent, og stillingen var 2-0. Da trodde jeg at nedrykk fra Addecco var mulig. Så på mirakuløst vis snudde det. Stokkelien var stor den sesongen.

1 time siden skrev smart:

Ha ha 2005 husket jeg ikke. Den sesongen var etterhvert et eventyr.  2013 sesongen derimot  https://stb.guru/stadiums/35/ski-stadion

Er litt bemerkelsesverdig at to av de kuleste sesongene vi har hatt har vært i første div – kanskje vi burde vurdere å ta turen ned igjen?

Ellers var begge kampene mot Follo i 2013 helt utrolige. Den første av nevnte grunner, og også fordi det er vel en viss Fitim Azemi som hysjer oss etter 2-0-målet? Den andre var Andresens famøse comeback-kamp. Da ledet vi 2-0 (tror jeg), så ble det 2-1, så fikk Hammer (tror jeg) rødt kort og helt på slutten reddet Sayouba straffe. Da klikket jeg da. (Trist å tenke at om noen år kan sånne øyeblikk bli ødelagt av en VAR-sjekk.)

26 minutter siden skrev frilin:

Så rått da @Slum ; at @elaang's idé blir verdsatt og gjennomført. Kreativ type tydeligvis. 

Føler jeg meg oversett? neida Slum, det går helt fint i disse tider å ha ideer som blir kreditert andre. Helt rått. Bitter, neida ikke i det hele tatt, ikke mer enn at jeg tar meg tiden til å korrigere din åpnebare feil.

Haha, du skal få den😘. Men linken via insta og kampen mot Brann tar jeg 😃Samt at jeg dro stb.guru og mimring opp på agendaen. 

• 4 months later...
  • 1 month later...

På 26.9.2021 den 3.27 skrev WilliamStabæk4eva:

Hei! Som om ikke mer kunne gå galt denne sesongen får jeg ikke opp høydepunktene fra noen av kampene før 2017. Er det bare meg? Hvis ikke, går det an å fikse det?

Dette har stått på gjørelisten en stund, men takk for at du minnet meg på det. Jeg har sett på saken nå og ser at YouTube (av ukjent grunn) har gjort en endring i tilgangsnivået på disse videoene. Jeg er i ferd med å endre tilbake, men det er mange videoer og kan ta litt tid.

44 minutter siden skrev bergo:

Dette har stått på gjørelisten en stund, men takk for at du minnet meg på det. Jeg har sett på saken nå og ser at YouTube (av ukjent grunn) har gjort en endring i tilgangsnivået på disse videoene. Jeg er i ferd med å endre tilbake, men det er mange videoer og kan ta litt tid.

Så flott at det lar seg ordne – tusen takk!

• 4 weeks later...

1 time siden skrev sexxes:

Noe problemer med siden. Får ikke logget meg inn, og ser at de to siste kampene kun står med resultat.

Facebook hadde sperret stb.guru-innloggingen ute fordi den ikke hadde en synlig personvernerklæring på nettsiden. Dette er fikset for lengst og Bergo har sendt klage på e-post til FaceBook, men det tar nok tid før FaceBook tar seg tid til å svare pg behandle saken.