Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Aalesund. Lørdag 17. okt kl 18:00


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Vi ser dessverre resultatet av en meget tynn stall når det begynner å røyne på. Feilen gjorde vi i sommerens overgangsvinduet der vi var altfor passive. På slutten av sesongen kommer alltid skadene osv og nå er vi virkelig i ferd med å spille oss ut av medaljekampen. Det er ikke minst måten vi taper kampen på som skuffet meg og jeg meg sykt bekymret. Med dette spillet kan vi nok maks håpe på 3 poeng på siste 9 og da spørs det om dette fort kan bli 4 plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cole har ikke skylda for noen av baklengsmålene våre, så jeg skjønner ikke hvorfor det er han som skal få all galle.

0-1 vil jeg legge på hele forsvaret og ikke Granli alene.

0-2 er Næss uheldig.

0-3 er jo resultatet av hvor ræva forsvaret vårt er uten Næss og Meling, samtidig som vi blir straffet for å ligge høyt.

 

Det jeg vil frem til er at Grossman har vært regelrett elendig i alt han har gjort siden hvertfall semien i cupen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Med Grossman på banen blir det aldri sølv. I løpet av de siste kampene har jeg fått mannen opp i vrangstrupen. Selve definisjonen på en elendig fotballspiller.

 

Jekk deg ned. Grossman har vært bunnsolid gjennom store deler av sesongen, et par dårlige kamper på tampen endrer ikke på det.

Et par dårlige kamper på tampen utgjør en stor forskjell. Vi kan havne på 2., men vi kan også havne på 5.

Enig i at det er utslagsgivende med spillere med dupp i formen, men ikke avgjørende. Synes forøverig en annen spilte en langt dårligere match og hadde mer å si for dette tapet, men gidder ikke henge ut enkeltspillere, det blir for dumt når vi blir rævpult av tango-hælvete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


!

Egil:

 

En dupp i formen? Mannen har vært totalt ubrukelig de siste kampene.

 

Greit nok, jeg er kanskje litt vel hard med han nå, men jeg blir forbanna når spillere leverer så langt under pari. Dette var rett og slett dårlig, og en voksen mann på 26 år må tåle å få litt kritikk - også fra supportere.

 

Om han hever seg, og er en viktig bidragsyter de siste kampene, skal jeg hylle han. Men dette var alt, alt for dårlig.

Endret av DerBomber
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kassi skuffende, Keita skuffende, Isaah, Granli og Cole veldig skuffende. Haugstad positiv. De fleste andre noe under pari. Huff, dette trengte vi ikke nå.

 

Tar vi Viking er mye på stell igjen. Vi trenger en opptur i Stavanger!

Endret av Wilmar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var en tarvelig fotballkamp. Uvant å se en kamp man taper fordi laget rett og slett ikke maktet noe. Toppet av sesongens slappeste straffe og at Keita skader seg selv i en fullstendig unødvendig inngripen.

 

Det eneste positive å ta med seg herfra var fyrverkeriet før kamp og det snevet av håp som kom etter målet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor har Cole Grossman sesongkort på midtbanen?

Hvem foreslår du som alternativ?

Mulig Issah med gorozia inn offensivt og Haugstad fra start mot viking
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor har Cole Grossman sesongkort på midtbanen?

Hvem foreslår du som alternativ?

Mulig Issah med gorozia inn offensivt og Haugstad fra start mot viking

 

 

Gorozia inn offensivt og Haugstad fra start kan jeg gå med på. Issah, nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem har vi igjen å sette på defensiv midt nå. Ser ingen umiddelbare annet en Cole og Issah. Nico kunne spilt der men ville nok svekket forsvaret betydelig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det jeg vil frem til er at Grossman har vært regelrett elendig i alt han har gjort siden hvertfall semien i cupen.

Hepp,

 

Sånn ca siden Annan kom tilbake.

 

@ringo

Så du sier at pipen har fått en Annan lyd?

 

En tørr en på morgenkvisten der altså

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Aalesund. Lørdag 17. okt kl 18:00
×
×
  • Opprett ny...