Gå til innhold

Viking vs Stabæk - Søndag 25/10 klokken 20:00


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Det har faktisk vært en mental kollaps siden RBK kampene. Jeg er faktisk ikke veldig imponert over hvordan BB har håndtert dette. Han har ikke klart å trykke på de riktige knappene. Det sammen med stor slitasje ikke minst etter et meget dårlig arbeid av IAO i sommervinduet ser dette ut å gå til et varmt sted som begynner på H.........

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har faktisk vært en mental kollaps siden RBK kampene. Jeg er faktisk ikke veldig imponert over hvordan BB har håndtert dette. Han har ikke klart å trykke på de riktige knappene. Det sammen med stor slitasje ikke minst etter et meget dårlig arbeid av IAO i sommervinduet ser dette ut å gå til et varmt sted som begynner på H.........

Pust

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har faktisk vært en mental kollaps siden RBK kampene. Jeg er faktisk ikke veldig imponert over hvordan BB har håndtert dette. Han har ikke klart å trykke på de riktige knappene. Det sammen med stor slitasje ikke minst etter et meget dårlig arbeid av IAO i sommervinduet ser dette ut å gå til et varmt sted som begynner på H.........

Haha!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel bare karakterisere denne kampen med ett ord, elendig.

 

Som så mange andre har skrevet, det finnes jo ikke vilje til å vinne. Er 11 invidualister som nå og da tar et lite løp for ikke å begynne å fryse i Stavanger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har klubben betalt budstikka for å skrive positivt? Vi ga visst alt for tre poeng, og gjennomsnittskarakteren er over 5/10...

Da så ikke jeg samme kamp som journalisten har sett hvertfall.. dette var helvetes ræva!!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet ikke helt om dette er en kamp og sette inn unge gutter på. Vi har en utrolig tynn stall og Meling ute og Næss småskadet viser hvor sårbare vi er. Rope på de unge guttene tror jeg ikke hjelper så mye. Vil ikke gi dem mye selvtillitt heller. I dag er det ufattlig mye feilpasninger, svakt forsvarspill og egentlig nesten ingen målsjanser. Målet til Luc er pent, veldig pent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har faktisk vært en mental kollaps siden RBK kampene. Jeg er faktisk ikke veldig imponert over hvordan BB har håndtert dette. Han har ikke klart å trykke på de riktige knappene. Det sammen med stor slitasje ikke minst etter et meget dårlig arbeid av IAO i sommervinduet ser dette ut å gå til et varmt sted som begynner på H.........

 

Å skylde på Bob er greit nok, men å klage på IAO er vel litt drøyere. Husk at Dio ikke ble solgt før vinduet hadde stengt, og vi hadde heldigvis sikret oss Keita før det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var ikke bra i dag og sist mot AAFK. Idag er det mange småfeil som avgjør kampen og vi må være bedre offensivt når Asante og EL har ballen. Nå må vi snu dette med en bra kamp mot Start neste helg. Husk vi må revansjere tapet fra forrige gang og jeg tror gutta vet alvoret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er folk så sinnsykt negative? Det er jo fullt mulig å ta 2 plassen/ 3 plassen. 3 poeng hjemme mot Start skal være safe og det er mulig å slå Bodø (LSK slo dem 0-3 idag). Satser på at Vålerenga hjelper oss i siste serierunde!

Endret av Peter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var ikke bra i dag og sist mot AAFK. Idag er det mange småfeil som avgjør kampen og vi må være bedre offensivt når Asante og EL har ballen. Nå må vi snu dette med en bra kamp mot Start neste helg. Husk vi må revansjere tapet fra forrige gang og jeg tror gutta vet alvoret.

Hvis det er en ting jeg vet de ikke skjønner så er det alvoret. Det viste de mot AAFK og idag. Pinlig fra ende til annen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Nesten like ille som å tape er det å høre på to rasshøl som snakker negativt om Stabæk 2x45

Syntes det de sa var saklig og korrekt. I motsetning til masse av oppgulpet her.
Drillo saklig og korrekt?? Er du full?? Endret av Blanzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har klubben betalt budstikka for å skrive positivt? Vi ga visst alt for tre poeng, og gjennomsnittskarakteren er over 5/10...

Reagerte på den jeg også. I dag er det ikke noe annet en slakt over hele linja som gjelder. Innsatsen i dag er komplett uakseptabel. Dette handler om selvrespekten. At de opptrer på en måte som er fornærmende for oss supporterne er nå en ting - det går opp og ned i fotball - men man viser en komplett mangel på respekt for det treneren og laget har fått til så langt i år. Det er som de sier "faen, vinner vi ikke gullet så kan det være det samme". Ingen beveger seg foran ballfører. Ingen konsentrasjon i pasningsspillet. Total mangel på løpsvilje offensivt og defensivt. Komplett kaos i forsvarslinjen og det var som å se et lag førsteårsjuniorer som aldri har hørt om offsideregelen før. Og med det antallet personlige feil var ikke bare resultatet uunngåelig, det var fullt fortjent at vi ikke fikk med oss noe som helst. Her bør flere stå skolerett og si unnskyld til lagkamerater og supportere for at ikke sesongen som helhet blir stående som skammens eksempel på moralsk kollaps. Vis at dere bryr dere gutter!

 

De siste to kampene har laget store riper i inntrykket/respekten man har til enkelte av spillerne våre, og selv om vi fortsatt kan klare sølv og bronse (og Europaspill) har jeg mistet helt troen på at laget som helhet er blå nok i hjertet for å kle på seg i Stabækdrakt igjen. Plutselig er det ikke så farlig om den og den forsvinner når sesongen er over. :wacko:

 

Edit: Ja, nå skriver jeg i affekt, men fotball er følelser, og i dag er det bare negative følelser som melder seg.

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det har faktisk vært en mental kollaps siden RBK kampene. Jeg er faktisk ikke veldig imponert over hvordan BB har håndtert dette. Han har ikke klart å trykke på de riktige knappene. Det sammen med stor slitasje ikke minst etter et meget dårlig arbeid av IAO i sommervinduet ser dette ut å gå til et varmt sted som begynner på H.........

 

Å skylde på Bob er greit nok, men å klage på IAO er vel litt drøyere. Husk at Dio ikke ble solgt før vinduet hadde stengt, og vi hadde heldigvis sikret oss Keita før det.

Med en tynn stall synes jeg nok ikke at arbeidet i sommervinduet var bra nok og der mener jeg IAO må ta sin del av det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er folk så sinnsykt negative? Det er jo fullt mulig å ta 2 plassen/ 3 plassem. 3 poeng hjemme mot Start skal være safe og det er mulig å slå Bodø (LSK slo dem 0-3 idag). Satser på at Vålerenga hjelper oss i siste serierunde!

 

Hvorfor folk er så negative? Fordi gutta de to siste kampene har visst null interesse av å vinne. Veigar på sitt absolutt mest sutrete og giddeløse ville de siste ukene fremstått som en arbeidshest.

 

Selvsagt er det teoretisk mulig, men om det spilles slik det har blitt gjort de to siste kampene, da er det ingen sjanse i havet for noe som helst. At det store formlaget i Tippeligaen i tillegg må avgi poeng er vårt minste problem akkurat nå-.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Viking vs Stabæk - Søndag 25/10 klokken 20:00
×
×
  • Opprett ny...