Gå til innhold

Tippeligaen 2016 - hvordan skal det gå?


Anders C
 Del

Anbefalte innlegg


Sjelden jeg håper på storseier til RBK, men hvis de gruser VIF ordentlig i morgen så skal jeg nesten unne dem gullet. Hadde vært perfekt om vi kunne legge dem bak oss på Ullevaal.

 

Merker at jeg gleder meg ordentlig til å få jobben gjort og bli ferdig med denne drittsesongen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor skulle de legge seg mot Glimt?

Glimt har i mange år vært et slags farmerlag for RBK og Kåre trente de før han endte opp i Trøndelag.

Kåres RBK har ikke slått B/G, tipper det er nok motivasjon, pluss at de kan raide klubben for talenter om Glimt rykker ned...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja sant nok. Jeg tror vi kan komme tilbake etter tapet i går. Vi ble ikke utspilt. Det store problemet er at vi ikke greier å skape sjanser selv. Hvis vi skal unngå kvalikplassen, må Toni gjør alt riktig og laget må ha 100% innsats hele tida. Fordelen vår er at vi neppe møter lag som er like desperate som Lillestrøm i fortsettelsen. Enga er ikke trygge, men kommer neppe til å ligge lavt mot oss og gir ofte plass med Rekdals spillestil. Vi har fortsatt et spissproblem - både Escoe og Agon var svake i går. Går utfra at Kassi er tilbake til neste kamp. Kassi og Keita må komme til skåringsposisjoner om vi skal vinne kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har stor tro på at vi greier dette til slutt. Under Bradley virket laget mere konsentrert. Nå virker vi i perioder både litt seine og litt ukonsentrerte. Det fører til balltap og farlige situasjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor skulle de legge seg mot Glimt?

Glimt har i mange år vært et slags farmerlag for RBK og Kåre trente de før han endte opp i Trøndelag.

????

 

Kåre kom vel fra Viking til RBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor skulle de legge seg mot Glimt?

Glimt har i mange år vært et slags farmerlag for RBK og Kåre trente de før han endte opp i Trøndelag.

????

 

Kåre kom vel fra Viking til RBK.

 

 

Kåre Ingebrigtsens første hovedtrenerjobb var i Bodø/Glimt. Så ble han bruktbilselger i et år eller så, før han ble assistent i Viking. Hva det sier om personligheten hans skal jeg la leseren bestemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi ønsker opplagt at Odd slår Ålesund i dag, men er det vondt å møte et vif borte som kjemper for å holde seg? Strengt tatt spiller det kanskje ikke så stor rolle? Fy flate så sltisom denn høstinnspurten er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi ønsker opplagt at Odd slår Ålesund i dag, men er det vondt å møte et vif borte som kjemper for å holde seg? Strengt tatt spiller det kanskje ikke så stor rolle? Fy flate så sltisom denn høstinnspurten er.

Rosenborg, Molde og Odd! Vil de hjelpe oss?

 

Tror forresten det er gode muligheter med poeng på Ullevaal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aafk ser sterke om dagen. Sånn som jeg ser det nå kanskje det står mellom Nord-Norge (TIL + Glimt), LSK og oss. Får håpe trenerteamet bruker internasjonal bra og får spillerne fit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aafk ser sterke om dagen. Sånn som jeg ser det nå kanskje det står mellom Nord-Norge (TIL + Glimt), LSK og oss. Får håpe trenerteamet bruker internasjonal bra og får spillerne fit.

Vålerenga er selvfølgelig også med, og en ny sekspoengskamp for oss venter i neste runde. Bortekamp passer oss bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aafk ser sterke om dagen. Sånn som jeg ser det nå kanskje det står mellom Nord-Norge (TIL + Glimt), LSK og oss. Får håpe trenerteamet bruker internasjonal bra og får spillerne fit.

Ikke glem Vålerenga ;)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen så kvalmt å sitte og måtte heie på RBK med panegyriske Jesper Mathisen og Trollsangen i bakgrunnen. Blæh!

 

Vel vel, selv om vi gjerne skulle hatt et par mål til så står VIF til knes i dritten selv nå. Hvis vi vinner på Ullevaal - som jeg tror vi MÅ gjøre for å komme over kvalik - så serverer vi VIF på et sølvfat til LSK i nest siste serierunde. Så lenge vi gjør jobben og henter fire poeng mot S08 og Start så har vi klart det. Og hvem vet, med borteformen denne sesongen vinner vi vel fort i Molde også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å si at kvalikplass er det beste vi kan _håpe_ på er bare tull og tøys. Det er fortsatt fullt mulig å komme på sikker plass, bare vi presterer bedre i de gjenstående kampene enn vi gjorde mot LSK.

Da tar du kanskje et bet med meg på det? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tippeligaen 2016 - hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...