Gå til innhold

Stabæk - Follo 22. Januar kl:14.00


ÅsmundJ
 Del

Anbefalte innlegg


Konklusjonen er vel at vi nok må se flere treningskamper før vi blir noe klokere på hvordan Billy vil sette sitt preg på laget.

Spilte vel med to formasjoner, og testa veldig mange forskjellige spillere.

Positive ting å ta med seg videre:
- Hyggelig for Ohi å score i debuten.

- Godt å se at Løven har gode redninger fra kamp 1.

- mange unggutter som jeg håper får prøve seg i året som kommer (kanskje mer enn under Bob?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem er han som sitter og mumler ved siden av kommentatoren? Syns med hell de kunne gitt han en mikrofon

Synes med hell de kan bytte ut begge kommentarene ved neste anledning, er det verste jeg har hørt noensinne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklagelse fra Budstikka ang sendinga, vel så bra det, men like ille som at sendinga gikk i svart, er de utrolig dårlige kommentatorene, visste knapt nok hvem spillerne var, nye som gamle, og fikk ikke med seg bytter før lenge etter. Neste gang om det blir noen neste gang, så håper jeg virkelig kommentatorene stiller mer forberedt.. Haff.. (måtte bare) Litt entusiasme er greit å vise!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklagelse fra Budstikka ang sendinga, vel så bra det, men like ille som at sendinga gikk i svart, er de utrolig dårlige kommentatorene, visste knapt nok hvem spillerne var, nye som gamle, og fikk ikke med seg bytter før lenge etter. Neste gang om det blir noen neste gang, så håper jeg virkelig kommentatorene stiller mer forberedt.. Haff.. (måtte bare) Litt entusiasme er greit å vise!

 

Synes André Strømnes er behagelig å høre på, og kommentatorene nok ikke alene om å slite med å navngi spillerene i starten av sesongen. Sliter med dette selv.

 

Når man har i bakhodet at dette er utdannede journalister og ikke kommentatorer, har jeg vært passe fornøyd med kommenteringen det siste året.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes kommentering er underordnet det å få teknikken på plass. Synes faktisk Andre har hat gode refleksjoner tidligere men da mer som intervjuer og vurderinger i forkant og etterkant

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et minimum av krav bør man da kunne stille, selvom det er et begrenset publikum? Jeg som Tigs mener at man SKAL vite navnene på troppen, hvilke spillere som er på prøve, hvilke av gutta som har en sjangs på A-lags spill etc.

 

Når eurosport kommenterer U-17 VM for jenter kl. 0300 tviler jeg på at det er så ekstremt mange fler seere, men de skal jo selvfølgelig kunne navnene på spillerene

 

Hvis budstikka ønsker å fremstå seriøse bør en mer inngående interesse være et minimum..

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et minimum av krav bør man da kunne stille, selvom det er et begrenset publikum? Jeg som Tigs mener at man SKAL vite navnene på troppen, hvilke spillere som er på prøve, hvilke av gutta som har en sjangs på A-lags spill etc.

 

Når eurosport kommenterer U-17 VM for jenter kl. 0300 tviler jeg på at det er så ekstremt mange fler seere, men de skal jo selvfølgelig kunne navnene på spillerene

 

Hvis budstikka ønsker å fremstå seriøse bør en mer inngående interesse være et minimum..

Støttes!

Var på kampen, og det tok meg to minutter å gjenkjenne våre egne (9 av 11 fra start) og så ble det delt ut full kamptropp til alle tilskuere, med både navn og draktnummer, som gjorde gjenkjenning av prøvespillere svært enkel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Follo 22. Januar kl:14.00
×
×
  • Opprett ny...