Gå til innhold

IFK Glenn - Stabæk


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Brukte CSports appen mye når vi var 1 division. Nå er den lagt ned. Men det går fint å gå innpå linken til Luguber og videre inn på Cmore stream. Koster 99 flis for å se kampen. Har betalt og fått sjelero.

Og du er sikker på at den kan streames til Norge, og ikke bare er tilgjengelig fra en Svensk ip-adresse?
Nei ... Det gikk bra å betale ... Hvis det bare var tilgjengelig for svenske ip-adresser så hadde jeg vel fått en advarsel da?

 

 

Det er jeg slettes ikke så sikker på. Du har tatt en råsjans nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Brukte CSports appen mye når vi var 1 division. Nå er den lagt ned. Men det går fint å gå innpå linken til Luguber og videre inn på Cmore stream. Koster 99 flis for å se kampen. Har betalt og fått sjelero.

Og du er sikker på at den kan streames til Norge, og ikke bare er tilgjengelig fra en Svensk ip-adresse?
Nei ... Det gikk bra å betale ... Hvis det bare var tilgjengelig for svenske ip-adresser så hadde jeg vel fått en advarsel da?

Det er jeg slettes ikke så sikker på. Du har tatt en råsjans nå.

Blir spennende å se ... I den grad jeg får sett ... Veldig godt å ha kristh0707s link i backup
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se

 

http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk

 

Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge.

 

Det kan godt være tatt ut av løse lufta. Ingen andre enn NRK eier rettighetene til Dagsrevyen, jeg kan likevel se ikke se det på nett-TV i utlandet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se

 

http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk

 

Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge.

Det kan godt være tatt ut av løse lufta. Ingen andre enn NRK eier rettighetene til Dagsrevyen, jeg kan likevel se ikke se det på nett-TV i utlandet.

Dårlig eksempel. Årsaken til det er at Dagsrevyen ofte viser materiale som de kun har rettighetene til å vise i Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se

 

http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk

 

Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge.

Det kan godt være tatt ut av løse lufta. Ingen andre enn NRK eier rettighetene til Dagsrevyen, jeg kan likevel se ikke se det på nett-TV i utlandet.

Dårlig eksempel. Årsaken til det er at Dagsrevyen ofte viser materiale som de kun har rettighetene til å vise i Norge.

 

 

Det var fryktelig pirkete, men ok. Poenget mitt er ihvertfall at rettigheter i ett land ofte betyr nettopp det, rettigheter i ett land. Dermed er det overhodet ingen garanti for at cmore.se funker her i Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se

 

http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk

 

Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge.

Det kan godt være tatt ut av løse lufta. Ingen andre enn NRK eier rettighetene til Dagsrevyen, jeg kan likevel se ikke se det på nett-TV i utlandet.

Dårlig eksempel. Årsaken til det er at Dagsrevyen ofte viser materiale som de kun har rettighetene til å vise i Norge.

Det var fryktelig pirkete, men ok. Poenget mitt er ihvertfall at rettigheter i ett land ofte betyr nettopp det, rettigheter i ett land. Dermed er det overhodet ingen garanti for at cmore.se funker her i Norge.

uenig.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, jeg tok sjansen på å bestille, og har ikke sett noen advarsler om at jeg ikke får tilgang. Når jeg prøver å starte visningen får jeg beskjed om at overføringen starter 15:55, så jeg tar det som et tegn på at det går greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Men herregud... bruk hola, om det ikke går uten.. Eller så bruker man bare en stream, for det kommer garantert.

Enig, men hva er denne Hola greia`?
En enkel VPN som installeres som en plugin i nettleseren.

 

Den mottar og sender all data via en server i valgt land, dermed tror nettsiden at du sitter i det landet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til noe langt mer interessant: troppen.

 

1 Mande Sayouba

22 Gurpreet Singh

3 Morten Skjønsberg

4 Nicolai Næss

6 Emil Dahle

7 Ernest Asante

5 Jeppe Moe

9 Giorgi Gorozia

10 Ohi Omoijuanfo

11 Moussa Njie

13 Eirik Haugstad

14 Emil Ekblom

15 Cedrik

20 Kamal Issah

21 Daniel Granli

28 Luc Kassi

40 Marius Østvold

50 Marcus Mehnert

60 Edvard Race

 

Gleder meg til kampstart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Står på hjemmesiden at kampen skal streames på Budstikka.no. Ser ikke noe til dette på budstikka sine sider. noen som har funnet link til stream?

Leste også det, men tror ikke det stemmer. For på Budstikka skal de ha livedekning på denne siden: http://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/billy-kckinlay/stabak-trener-billy-mckinlay-blaser-i-kontor-luksus/s/5-55-267730og står ikke noe om livestreaming der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

IFK Glenn - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...