Gå til innhold

Stabæk - VIF 20. Februar Kl:14.00


Offside
 Del

Anbefalte innlegg


Singh

 

Granli - Næss - Race - Granli

 

Issah - Østvold - Gorozia

 

Asante - Kassi - Ohi

 

Står det hvert fall på hjemmesiden til Stabæk

Lånt fra damelaget eller bruker keepertrener da?
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Singh

 

Granli - Næss - Race - Granli

 

Issah - Østvold - Gorozia

 

Asante - Kassi - Ohi

 

Står det hvert fall på hjemmesiden til Stabæk

Lånt fra damelaget eller bruker keepertrener da?

Er løven skadet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvorfor er det sånn at alt lokalaviser lager er elendig? Det skal ikke så veldig mye til for å løfte kvaliteten på den streamen litt...

Vi har ihvertfall en lokalavis som prøver.
Det er bedre en ingen stream så litt kred for forsøk skal de ha. Hvis de får til litt zoom og flytte mann i svart boblejakke er det enda litt bedre.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor er det sånn at alt lokalaviser lager er elendig? Det skal ikke så veldig mye til for å løfte kvaliteten på den streamen litt...

Vi har ihvertfall en lokalavis som prøver.
Det er bedre en ingen stream så litt kred for forsøk skal de ha. Hvis de får til litt zoom og flytte mann i svart boblejakke er det enda litt bedre.

 

Det er det jeg mener, det skal ikke så veldig mye til så klarer vi å få med oss hva som skjer på andre siden også. Og prøver de enda litt til så får de på en klokke og lyd i begge kanaler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hvorfor er det sånn at alt lokalaviser lager er elendig? Det skal ikke så veldig mye til for å løfte kvaliteten på den streamen litt...

Vi har ihvertfall en lokalavis som prøver.
Det er bedre en ingen stream så litt kred for forsøk skal de ha. Hvis de får til litt zoom og flytte mann i svart boblejakke er det enda litt bedre.
Ække lett å hoppe etter Posseirkola
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Bra scoring av Ohi. Det var en følsom goalgetter scoring. Vi mangler mer en noen gang Birger sin intense spillestil. Ellers gjør Singh sakene sine bra. Han har tatt store skritt i år

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Hvorfor er det sånn at alt lokalaviser lager er elendig? Det skal ikke så veldig mye til for å løfte kvaliteten på den streamen litt...

Vi har ihvertfall en lokalavis som prøver.
Det er bedre en ingen stream så litt kred for forsøk skal de ha. Hvis de får til litt zoom og flytte mann i svart boblejakke er det enda litt bedre.
Ække lett å hoppe etter Posseirkola
..eller, å hoppe etter Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siste 20 min er sesongbeste. Liker de unge spillerne i dag de har tatt et skritt opp nå. De spiller på små marginer i pasningsspillet men veldig bra at de tørr. Måtte det fortsette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er veldig positivt at så mange av unggutta får vist seg frem og gjør sine saker bra. Jeppe Moe og Edvard Race var spesielt bra + unge Bohinen da han kom innpå. Dette lover virkelig godt for fremtiden. Ohi kan bli en hit, ekstremt deilig at den gikk inn etter så mange timers spill uten scoring. Men vi trenger definitivt en spiss og en sjef på midtbanen (hvis ikke Cole kommer tilbake, håper han gjør det).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes ikke kampen totalt sett var så halvgæren. Vi har enkelt perioder hvor vi spiller rundt VIF-spillerne, men jeg synes de får spille litt for enkelt gjennom leddene våre. Spesielt en del ganger hvor Zahid alt for lett får ballen i mellomrommet. Det var likevel mye positivt etter min mening også, Jeppe viser nok en gang at han er å regne med, så han kan nok utfordre Birger (Hadde vært morsomt med Jeppe på backen og Meling på venstre flanke). Ohi spilte godt kampen gjennom , og nå fikk vi utnyttet Asante sin fart i en litt større grad enn tidligere i pre-season. Singh står meget solid og kan ikke lastes for noen av målene. MEN! Spilleren jeg synes imponerte mest idag, var 18-år gamle Marius Østvold (Nr. 40). Spiller med en ro ingen andre ute på banen har, og har en overraskende høy treffsikkerhet når det kommer til pasninger. Veldig morsomt!

Har vært veldig usikker til nå, men i dag ble jeg litt mer optimist. Tror det blir bra med en uke på Marbella nå, og forhåpentligvis noen flere mål i treningskampene.

PS: Liker ikke at både Næss og Nije måtte ut med skade. Noen som vet noe der?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syntes kampen i dag var positiv. Med tanke på at vi spillet med en skadeskutt tropp i tillegg til at vi garantert vi henter inn spillerne de siste par ukene så går nok dette fint.

 

Jeg fikk litt av det samme inntrykket jeg gikk etter 0-2 mot Odd i fjor, vi tapte, men det så bra ut! Hva skjedde etter den kampen? Det gikk jækla bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt OK kamp. Bra med et mål. Mye rart forsvarsspill til tider. Ujevn rytme. Gøy med unggutter. Blir deilig å bytte ut snøslaps og dagens andre sokkeskift med drømmenes arena igjen om et par uker.

 

Men: Kjetil E sa det var en feil i oppstillingen da han delte ut ark - og jeg stusset hele kampen på om Jeppe Moe spilte med drakta til Hanche-Olsen? (50) Eller var det sistnevnte som spilte? Skjønte aldri dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - VIF 20. Februar Kl:14.00
×
×
  • Opprett ny...